Anna Puu on yksi Suomen suosituimmista artisteista ja mukana toistamiseen Vain elämää -ohjelmassa. VE-pöydän ääressä syödään ja ehkä juodaankin hyvin...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/anna-puu-paljastaa-alkoholin-kaytosta-vain-elamaa-kuvauksissa-viinin-juonti-riippuu?s24
Anna Puu paljastaa alkoholin käytöstä Vain elämää -kuvauksissa: "Viinin juonti riippuu..."

6
905
Vastaukset
- Anonyymi
Anna Puu on yksi huonoimmista lajista koko maassa.
- Anonyymi
Anna Puu. Miksi olet koko ajan äänessä, etkä anna muille edes puheenvuoroa. Silloinkin kun kaikki saivat tuoda hyvän kaverin ohjelmaan niin sekaannuit heidänkin juttuihin, vaikka ne asiat ei kuulunut sulle ollenkaan. Eli heidänkin asiat jäivät sinun puheesi alle. Pieni neuvo; pidä pienempää suuta äläkä kuvittele olevasi joka ohjelmassa päivän päätähti, sitä sinä et ole! En pidä yhtään edes sinun lauluistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna Puu. Miksi olet koko ajan äänessä, etkä anna muille edes puheenvuoroa. Silloinkin kun kaikki saivat tuoda hyvän kaverin ohjelmaan niin sekaannuit heidänkin juttuihin, vaikka ne asiat ei kuulunut sulle ollenkaan. Eli heidänkin asiat jäivät sinun puheesi alle. Pieni neuvo; pidä pienempää suuta äläkä kuvittele olevasi joka ohjelmassa päivän päätähti, sitä sinä et ole! En pidä yhtään edes sinun lauluistasi.
Olen tasan tarkkaan samaa mieltä. Itseään täynnä oleva ja koko ajan äänessä. Mistäköhän saanut päähän olevansa niin huippu kun ei osaa edes laulaa. Kauheaa piipitystä, en saata äedes kuunnella.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181392817
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ai millä perusteella "suosituimmista"? Ihan hirveä vinkuja jonka laulutaito olematon. Ilmankos pyrkii joka ohjelmaan, kun jotenkin sitä nimeä on saatava esille.
- Anonyymi
Puu vinkuu läulaa ei oša
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527123
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505966- 1395195
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484717Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554058- 713254
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.583177Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252962- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182359