Miettikää tätä ennen kuin tilaatte jotain halpatavaraa ulkomailta.
Tänään vietetään “Osta työtä Suomeen” -päivää. Päivän tarkoituksena on pysäyttää miettimään omia valintojaan, niiden vastuullisuutta ja vaikutuksia, sekä mitä yksittäinen kuluttaja voi omien kykyjensä mukaisesti tehdä tukeakseen suomalaista työtä.
Työttömyys lisääntynyt voimakkaasti
34
518
Vastaukset
- Anonyymi
Kauanko joudun odottamaan suomalaista tv-tehdasta?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
JA muistakaa että petturipurra sanoi ennen vaaleja : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy" näin hän sanoi TV haastattelussa uutisissa.. Ja nyt se akka leikkaa VAIN köyhiltä ja isosti ! se juudas. . Eli älkää joutuko työttömiksi ja älkää sairastuko.. Ja pitäkää huoli että läheisenne/ystävänne ei joudu työttömäksi tai sairastu.. PS ja etenkin purra petti.. fakta. Lupaus ON lupaus ja se kuuluu pitää.. Purra EI pitänyt..
- Anonyymi
Purra kusetti köyhiltä äänet ja petti heidät kylmästi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut minun tietääkseni ole mitään köyhiä sosiaalipummeja, vasuridemarit taas ovat kun tottuneet että mitään tekemättä valtio elättää ja maksaa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purran petos Suomen köyhiä kohtaan on suunnattoman törkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut minun tietääkseni ole mitään köyhiä sosiaalipummeja, vasuridemarit taas ovat kun tottuneet että mitään tekemättä valtio elättää ja maksaa kaiken.
Purra petti SANANSA. en ikinä enään äänestä persuja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purran petos Suomen köyhiä kohtaan on suunnattoman törkeä.
Sosiaalipummit haluaa ilmeisesti että Suomi menee konkurssiin makselemalla velkarahalla pummien elämiskulut. Menisivät töihin ja maksaisivat veronsa kuten ne jotka tätä maata pitää vielä pinnalla paiskimalla töitä ja maksamalla veronsa valtiolle ja kuntiin joissa ovat kirjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudas-Purra petti suomen köyhät. Petti sanansa, ja nyt köyhille tulee häätö kodeistaan.. Jatkossa ei saa asumistua vuokra-asuntoon jos asunto on "liian kallis".. Ja niitä halpoja asuntoja EI OLE kaikille. Nuo vuokrien hinnastot/rajat löytyy KELAN sivuilta netistä. Köyhät suomalaiset nyt ulos kodeistaan ! se on petturipurran viesti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on rotta. #Huijattu jytky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on nyt suomen historian raukkamaisin hallitus.. Ja purra pääsi hallitukseen vain ja ainoastaan siksi että PETTI suomen köyhille antamansa lupauksen, veivas petoksella äänet. #PetosJytky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on nyt suomen historian raukkamaisin hallitus.. Ja purra pääsi hallitukseen vain ja ainoastaan siksi että PETTI suomen köyhille antamansa lupauksen, veivas petoksella äänet. #PetosJytky.
Älkää aina vinkuko. Olin itse -90 luvun laman runtelemassa Suomessa tuore asuntovelallinen ja se opetti kuinka veloistaan voi selvitä. Nykytilanne on lasten leikkiä siihen verrattuna. EX hallitus tämän maan on suohon upottanut ja nykyhallitus yrittää sitä pelastaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiä huijaamalla ja heidät pettämällä saatu katala kusetusjytky.. Ikinä en enään äänestä persuja !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos heillä ei ole leipää, niin syököön leivoksia.."
- Anonyymi
Petoksella hankittu antiJytky.
- Anonyymi
Niinpä.. PS petti jälleen.. Ensin soini ja nyt petospurra..
- Anonyymi
Jep. Purra huijasi köyhiltä äänet.. "Köyhiltä ei leikata" julisti TV haastattelussa ennen vaaleja. . . Sanansa PETTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Purra huijasi köyhiltä äänet.. "Köyhiltä ei leikata" julisti TV haastattelussa ennen vaaleja. . . Sanansa PETTI.
En tunne ketään perussuomalaisia äänestäneitä köyhiä. Kaikki ovat kovasti työtä tekeviä duunareita ja yrittäjiä jotka ymmärtää mistä raha tulee muualtakin kuin kelasta tai sossusta erilaisina avustuksina joita ei me persut tarvita kun tulemme toimeen kyllä omillamme .
- Anonyymi
PETOSJYTKY. Petoksella ja köyhät pettämällä hankittu antijytky.. Petos on petos.. Ja purra kyllä nyt petti.
- Anonyymi
Ylimielinen purra on perceectä.
- Anonyymi
Ja mikä siinä on että niin usealla persukansanedustaja miehellä on Maahanmuuttajamies ?? Tynkkynen ja Joakim vigelius..
- Anonyymi
Persujen kansanedustajamiehet pitävät matumiehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kansanedustajamiehet pitävät matumiehistä.
Persumiehet tanssittavat linnan juhlissa matumiehiään.
- Anonyymi
Onneksi meillä on hallitus, joka oikeasti tekee jotain sen eteen, että meillä työllisyys paranee.
- Anonyymi
Saataisi ammattityöttömät töihin ja loppuisi pimeet hommat kelan rahojen lisukkeina.
- Anonyymi
Onko Vesilahdessa muka työttömiä, en usko juurihan Pispala hehkutti että pirkanmaan alin työttömyys% . Millä alalla suurin työttömyys kunnassa ? olisikohan pöheikköboheemit suurin ryhmä niistä vähistä työttömistä?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010076431.html
LoppupäässäMuualta me ne verotulot käydään tienaamassa. Ei vesilahdessa ole työpaikkoja. Älymäellä on ne loisien työpaikat kai ainoat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010076431.html
LoppupäässäLoppupäässä mutta kasvua suht paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta me ne verotulot käydään tienaamassa. Ei vesilahdessa ole työpaikkoja. Älymäellä on ne loisien työpaikat kai ainoat
Entä sitten? Tärkeintä että käydään töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Tärkeintä että käydään töissä.
Paikallisista yrityksistä tulisi yhteisöveroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallisista yrityksistä tulisi yhteisöveroa.
Juurikin näin älymäen porukan pitää houkutella yrityksiä kuntaan , eikä näperrellä perinteisten tuppukylän asioiden kanssa. Työpaikkaomavaraisuus on heikko tuppulassa ja siihen olisi saatava pian muutos.
- Anonyymi
Tottunut että venäjällä kaunistellaan tilastoja , mutta miksi Vesilahdessa myös tehdään näin.
Pirkanmaalla työttömien työnhakijoiden määrä oli marraskuussa 24 729 henkilöä. Lokakuusta nousua tuli yli tuhat henkilöä. Maakuntavertailussa Pirkanmaan työttömyys kasvoi eniten.
Työttömien määrä nousi Lempäälässä ja Vesilahdessa – Pirkanmaan työttömyys kasvoi jälleen eniten
- Anonyymi
Vesilahti työttömyysprosentit 2022 4,2% 2023 6,7 % ja nousu jatkuu , ei ole enään pirkanmaan alhaisin, Juupajoki , Punkalaidun, Ylöjärvi ja Pälkäne joissa alempi . Taitaa kunta joutua perumaan veronalennuksensa tulevina vuosina jo 2025.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569