Kaikenlaisia mahdollisuuksia on ilmassa. Tekisi mieli myös boikotoida jotain. Firmaa tai jotain.
Mistähän oikein loukkaantuisin
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko vaikka suomalaiset tomaatintuottajat?
Syytä en tiedä mutta siinä olisi yksi vaihtoehto. - Anonyymi
Ehdottaisin vaikka boikottia Esson ja Unionin huoltoasemia kohtaan. Voit tarvittaessa boikotoida myös Kesoilia. Älä tankkaa millään näistä. Luulisi alahuulen alkavan väpättää näissä firmoissa.
- Anonyymi
Gulfin olen kiertänyt jo vuosikymmeniä, ja BP:n
- Anonyymi
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Riikka Purra ajoi suomen kaikkien aikojen lamaan.
- Anonyymi
Aloittaja on periaatteessa oikeilla jäljillä suomalaisia pidetään onnellisena kansana? johtuu kai siitä kun emme kuskalla a-sanoa muille mitä mieltä olemme kun he kohtelevat meitä kaltoin parisuhteessa,taloyhtiössä,töissä,kaverina? ja mitä tulee valtioon ? katajainen kansa ottaa avosylin vastaan kaikki mitä tarjoillaan... sitä me ollaan. siitä kai johtuu usein kotona tehdyt itsarit,perheenjäsenen hengen riistot...ja ihan vaan se kun ihmisten elimistöt voi pahoin esim liian alkon käytön takia. myös näin isänä olen todella huolestunut näiden lasten väkivaltaisuudesta. ennen sovittiin tappelu etukäteen m vastaan m. toinen putos sitten käteltiin...hyvää joulun odottelua kuitenkin jokaiseen savuun
- Anonyymi
Minulta taas lähti paha mieli, kun sanna vedätti teikäläiset täyteen hurmokseen rasismia kailottaen ja jauhoja luvaten, ja viimetipassa vetäisi kangastuksen edestänne ja rytkäsi teidät koko lössin rotkoon. Itse räpistellen kurat kämmenistään .
- Anonyymi
Minä ajattelin boikotoida Eveliina Heinäluomaa. Hänestä paljastuu kuitenkin jotain mitä ei vielä tiedetä joten parempi on olla jo kaukaa viisas.
- Anonyymi
Jokainen poikotoi päivittäin jotakin, kun tekee valintoja. Ihan huomaamattasi valitset esim. kaupan jossa käyt. Teet ostoksesi siten, että hylkäät jotkin tuotteet ihan tottumuksestasi. Myös ihmisiä poikotoit, koska et kohtele saman arvoisesti kaikkia, vaan esim. juttelet vain ns. tuttujen kanssa.
- Anonyymi
Ylen urheilustudiota poikotoin, aina ennen varsinaista urheilu tapahtuma lähetystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803