kun kaverikin tähyää pystyssä missä oot...
Tuuhan syliin halimaan
164
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko hukassa ollu?
- Anonyymi
Riippuu kuka kysyy? :D saapuiko oikea paikalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy? :D saapuiko oikea paikalle..
Saapui kyllä.. kultsi kyllä voi uskoa. Ku hupsista salaa syliin tulin halimaan kun on kiukkupahamieli
💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapui kyllä.. kultsi kyllä voi uskoa. Ku hupsista salaa syliin tulin halimaan kun on kiukkupahamieli
💞Joo oikea halikaveri ja kaverin villitsijä saapui :D ihanaa koskea sua taas ja halata oikein pitkästi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oikea halikaveri ja kaverin villitsijä saapui :D ihanaa koskea sua taas ja halata oikein pitkästi...
Joo joudut halimaan tosi pitkään ja kovasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joudut halimaan tosi pitkään ja kovasti..
Halaan pitkään... ja kovaa.. tosi kovaa. Haluan et nautit hetkestä kaikin tavoin...
- Anonyymi
Pitäis prepaidit hommaa ja hoitaa tätä wa 🤭 ois helpompaa..
- Anonyymi
No jooh :D
Mitäs pidät näystä kun halikaverisi makoilee sängyllä kaveri pystyssä... valmiina tekemään mitä ikinä haluat... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jooh :D
Mitäs pidät näystä kun halikaverisi makoilee sängyllä kaveri pystyssä... valmiina tekemään mitä ikinä haluat...Sylissä mä olen jo.. pyörittämässä.. hmm... viettelemässä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sylissä mä olen jo.. pyörittämässä.. hmm... viettelemässä 🤭
Makaan sängyllä ja asetut hajareisin päälleni halaamaan... kosketiksesi viettelee minut hetkessä ja tunnet jo alushousujesi läpi kuinka ihanan kovana olen... kosket vähän sitä.. samalla kosken rintojasi paitasi alle. Suutelen kaulalle kun olet päälläni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makaan sängyllä ja asetut hajareisin päälleni halaamaan... kosketiksesi viettelee minut hetkessä ja tunnet jo alushousujesi läpi kuinka ihanan kovana olen... kosket vähän sitä.. samalla kosken rintojasi paitasi alle. Suutelen kaulalle kun olet päälläni..
Sä olet kyllä aikamoinen.. Mä en vaan hallitse tilannetta. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä aikamoinen.. Mä en vaan hallitse tilannetta. 🤗
Ei tarvii hallita, haluun et nautit tästä. Mua kiihottaa ajatella miten nautit..
Minkälaiset alisvaatteet sul on nyt 🤭 Mitä haluisit tehdä kivi kovalla kaverilla,.saat tehä mitä vaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii hallita, haluun et nautit tästä. Mua kiihottaa ajatella miten nautit..
Minkälaiset alisvaatteet sul on nyt 🤭 Mitä haluisit tehdä kivi kovalla kaverilla,.saat tehä mitä vaan...Nää nyt tänään on näköjään pinkit pikkarit.. Eikä tän paidan alla oo muuta. Voisin irrottautua halisylistä kiepsahdan makaamaan.. jos viittisit vaik vähän helliä mua.. 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää nyt tänään on näköjään pinkit pikkarit.. Eikä tän paidan alla oo muuta. Voisin irrottautua halisylistä kiepsahdan makaamaan.. jos viittisit vaik vähän helliä mua.. 💞
Hellin.. heitetäänkö vaatteet pois tieltä 🤭 makaamme naamat vastakkain kyljillämme ja silittelen ihoasi. Hellin kädelläni kroppaasi... laitan kovan kaluni sisääsi ja alan hiljaalleen työntymään edes takaisin samalla yhä helliessäni vartaloasi... nautimme molemmat suunnattomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellin.. heitetäänkö vaatteet pois tieltä 🤭 makaamme naamat vastakkain kyljillämme ja silittelen ihoasi. Hellin kädelläni kroppaasi... laitan kovan kaluni sisääsi ja alan hiljaalleen työntymään edes takaisin samalla yhä helliessäni vartaloasi... nautimme molemmat suunnattomasti
Sun kans on niin hyvä olla näin. Ja mulle on tärkeää että sä nautit. Ja saat tehdä ihan mitä haluatkaan. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kans on niin hyvä olla näin. Ja mulle on tärkeää että sä nautit. Ja saat tehdä ihan mitä haluatkaan. 😉
Nautin paljon. Kerro miten hellisit kaveriani ja saisit sen laukeamaan..? 🤭 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin paljon. Kerro miten hellisit kaveriani ja saisit sen laukeamaan..? 🤭 💕
En kerro 😇 sun pitää nyt vaan tuntea se miten..
- Anonyymi
Heitetään vaan.. Ei niillä mitään tee..
- Anonyymi
Entäs kaveri pitääkö sille laittaa? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun puolelta oo sille tarvetta pukea. Eli päätä miten susta tuntuu paremmalta.
Ilman kyllä mun mielestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin tuhmia oot puhunu ku joku poistettu 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupsista.. tota sehän ois jo muutenkin turhaa kun johan se kävi kolossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun puolelta oo sille tarvetta pukea. Eli päätä miten susta tuntuu paremmalta.
Ilman kyllä mun mielestä.Okei ilman on parempi, vitsi miten kihelmöi... tunnut hyvältä.. koko kehossa tuntuu joka työntö. Hyväilen rintojasi kun siirryt ratsastamaan minulla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei ilman on parempi, vitsi miten kihelmöi... tunnut hyvältä.. koko kehossa tuntuu joka työntö. Hyväilen rintojasi kun siirryt ratsastamaan minulla...
Säkin tunnut hyvälle. Kylmiä väreitä kulkee kun kosket muhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin tunnut hyvälle. Kylmiä väreitä kulkee kun kosket muhun.
Hyvä .. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä .. 🤭
Mä en oikein löydä sanoja tänään..
On kyllä huippua kun päädyttiin tähän tilanteeseen vielä. Nautin sun ja kaverin kanssa. Kaveri sopii koloon just oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikein löydä sanoja tänään..
On kyllä huippua kun päädyttiin tähän tilanteeseen vielä. Nautin sun ja kaverin kanssa. Kaveri sopii koloon just oikein.Ei se mitään kiva et nautit. Tunnut niin hyvältä etten taida pystyä pidätteleen enää... olen lähellä laueta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään kiva et nautit. Tunnut niin hyvältä etten taida pystyä pidätteleen enää... olen lähellä laueta...
Tuu kultsi vaan sun nautinto on tärkeää 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään kiva et nautit. Tunnut niin hyvältä etten taida pystyä pidätteleen enää... olen lähellä laueta...
Sä oot niin hyvä mulle Villiäinen 💞💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu kultsi vaan sun nautinto on tärkeää 💞
No mut entäs sää, pitäähän sunkii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut entäs sää, pitäähän sunkii..
Ei kun sun nautinto on se tärkein. Ainakin tänään.
Mä saan tästä kuitenkin niin paljon. 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan tästä kuitenkin niin paljon. 💞Toi on ihanaa kun ajattelit mun saamista 💞🤗🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan tästä kuitenkin niin paljon. 💞No kiitos, oot niin sydämellinen <3 tulin ja tuntu hyvält, se tuntui voimkkaasti koko kropassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ihanaa kun ajattelit mun saamista 💞🤗🤗
Ois ihanaa jos saisit saman raukeuden ja kliimaksin ku mää <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos, oot niin sydämellinen <3 tulin ja tuntu hyvält, se tuntui voimkkaasti koko kropassa...
Hyvä niin pitääkin. On mulle tärkeää että sä tykkäät. Mäkin tykkään. Kovasti. Halaillaan hetki. Anteeks käsi vaan karkas ilman lupaa kaveria paijailee.. taitaa tykätä myös.. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ihanaa kun ajattelit mun saamista 💞🤗🤗
En mää sellainen oo et tää ois vaan suorite.. sun pitää nauttia kans ja sitte kun molemmat on saanu ni voi loikoilla yhessä peiton alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin pitääkin. On mulle tärkeää että sä tykkäät. Mäkin tykkään. Kovasti. Halaillaan hetki. Anteeks käsi vaan karkas ilman lupaa kaveria paijailee.. taitaa tykätä myös.. 😉
Kyl se pystyis viel jatkamaan :D paijaile vaan jos haluut, toivotaan ettei se tuu käsille kun tunnut mii hyvälle.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää sellainen oo et tää ois vaan suorite.. sun pitää nauttia kans ja sitte kun molemmat on saanu ni voi loikoilla yhessä peiton alla
💞 sä saat mut kihelmöimään kiemurtelemaan ja silti rauhoittumaa joka kerta. tää henkinen hyvä olo on harvinaista mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se pystyis viel jatkamaan :D paijaile vaan jos haluut, toivotaan ettei se tuu käsille kun tunnut mii hyvälle.. 🤭
Tulkoon käsille tai reisille Minne vaan 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💞 sä saat mut kihelmöimään kiemurtelemaan ja silti rauhoittumaa joka kerta. tää henkinen hyvä olo on harvinaista mulla.
Kiitos olen otettu tuosta
, ihanaa kuulla 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkoon käsille tai reisille Minne vaan 🤗
En mää enää tänää, saat silitellä sitä silti kun käydään kohti unia peiton alla. Silittelen sua myös, tykkäätkö jos silittelen niskaasi ja hartioitasi sillee rantouttavasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
, ihanaa kuulla 🤗Mä en ymmärrä miten tää on mahdollista..
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
, ihanaa kuulla 🤗Meinasitko vielä valvoa? Mä voisin vaikka nukkua sun vieressä jos sopii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko vielä valvoa? Mä voisin vaikka nukkua sun vieressä jos sopii?
Joo nuku vaa. En mää valvo enää käydään vaa nukkuun 💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää enää tänää, saat silitellä sitä silti kun käydään kohti unia peiton alla. Silittelen sua myös, tykkäätkö jos silittelen niskaasi ja hartioitasi sillee rantouttavasti?
Tykkään. Jokaisesta kosketuksestas. Joo sellasta ihan kilttiä silitystä ja paijausta vaan kaverille. No mun on kyllä pakko siltikin vähän suukotella kun on niin mukava. 😉😘 toivotaan ettei villiinny liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just ylempänä vähän muuta teen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aletaan vaan nukkumaan. Haluan olla ihan kiinni sussa. Iholla. 🤗💞 kiitos kultsi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi vattu sua.. kiusottelet oikee sitä siel peiton alla :D tee vaan rauhassa siel mitä haluut mäkin hyväilen.. koht nukahdan vaa kun oon niin rento sun käsittelyst.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aletaan vaan nukkumaan. Haluan olla ihan kiinni sussa. Iholla. 🤗💞 kiitos kultsi!!
Ole hyvä ja kiitos sullekin 🤗💤
Sammutan valot nyt :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alempana ylempänä No jossain. Sun kanssasi silti. 💞🤗 villiäinen ja kaveri 🤗💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi vattu sua.. kiusottelet oikee sitä siel peiton alla :D tee vaan rauhassa siel mitä haluut mäkin hyväilen.. koht nukahdan vaa kun oon niin rento sun käsittelyst.
Vattu niin taidan.. mä taidan useestikin tehä niin.. 😇 En osaa päättää jäänkö kaveria suukottaa vai sua. No taidan sua suukotella hetken ja paijailla sua ja nukahetaa hellien. 💞🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja kiitos sullekin 🤗💤
Sammutan valot nyt :DJoo. Öitä kultsi 🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu niin taidan.. mä taidan useestikin tehä niin.. 😇 En osaa päättää jäänkö kaveria suukottaa vai sua. No taidan sua suukotella hetken ja paijailla sua ja nukahetaa hellien. 💞🤗
Kylhän sä sitä suukottelit koko yön ja mä sua..
- Anonyymi
On tää vattu nyt kun kaveri on ollut jo pitkään seisoksissa takiasi etkä sitää tuu taltuttaa :D
- Anonyymi
Hei Kultaseni... Mun takiani hereillä? Vattu nyt sentää <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Kultaseni... Mun takiani hereillä? Vattu nyt sentää <3
No sun takia hyvinkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sun takia hyvinkin. :D
Aijaaaa.... miksi muka. Mussa ei oo mitää erikoista . : (
Mikset muualla voinut sanoa missä ja koska... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset muualla voinut sanoa missä ja koska...No liikaa muita :/ autoit mua joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No liikaa muita :/ autoit mua joskus.
Säkö se oot? Päivä kerrallaanko? Ja että sä olet tärkeä silti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset muualla voinut sanoa missä ja koska...Onhan sussa paljon erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No liikaa muita :/ autoit mua joskus.
<3 Mä tiesin et me ei tavattu ööö hetki sitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö se oot? Päivä kerrallaanko? Ja että sä olet tärkeä silti?
Kerro enemmän? Voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän? Voi olla.
En kerro... Se on sen verran yksityis asia.
Toki voit olla joku muukin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro... Se on sen verran yksityis asia.
Toki voit olla joku muukin..Halusin lopettaa yhden jutun ja autoit ku oli vaikee hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin lopettaa yhden jutun ja autoit ku oli vaikee hetki.
Eli sama tyyppi <3 Miten sul on menny sen suhteen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taisit vähän suutahtaa mulle kerran pikku hetkeks, kun en tunnistanut sua heti. : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taisit vähän suutahtaa mulle kerran pikku hetkeks, kun en tunnistanut sua heti. : )
En oo suutahtanut muistaakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko puhuttu aiemminki öisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sama tyyppi <3 Miten sul on menny sen suhteen??
Hyvin. Oli siis unilääkkeitä mitkä halusin lopettaa, silloin puhuin pillereistä vaan. Muistat mut <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo suutahtanut muistaakseni.
No et sinänsä suutahtanut mut jotai siin oli loukkaannuit vähän tai jotai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinänsä suutahtanut mut jotai siin oli loukkaannuit vähän tai jotai.
Voi olla itseasiassa et joo :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin. Oli siis unilääkkeitä mitkä halusin lopettaa, silloin puhuin pillereistä vaan. Muistat mut <3
Tottakai muistan sut <3 Mä olin huolissani jossain vaihees kun en enää huomannu niin sua. Mä sanoin että sä pystyt siihen <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai muistan sut <3 Mä olin huolissani jossain vaihees kun en enää huomannu niin sua. Mä sanoin että sä pystyt siihen <3
Mikähän toi niin sana tuolla välissä on :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon törmäsin suhun tosiaan ja tsemppasit. Vaikutuin miten kiltti ihminen olet. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon törmäsin suhun tosiaan ja tsemppasit. Vaikutuin miten kiltti ihminen olet. <3
Kiitos!! Säkin oot ollut mulle kiltti... Kai... :D
Oot ite auttanut mua tässä hiton piip sopassa..
Ihana että sä muistat mut.
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!! Säkin oot ollut mulle kiltti... Kai... :D
Oot ite auttanut mua tässä hiton piip sopassa..
Ihana että sä muistat mut.
<3Kiltti toivottavasti :D ehkä vähä tuhma vaa välillä.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti toivottavasti :D ehkä vähä tuhma vaa välillä.. 🤭
No ehkä vähän joskus... Mua hieman vaivaa se alotus jonka teit.. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä vähän joskus... Mua hieman vaivaa se alotus jonka teit.. :D
Siis se kun suutuin ja matkin sitä jotain joka alkoi kiusaamaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, mut miten sä osasit just sellasen alotuksen siit tehä? Niiku et siihe liitty se, sinä ja eräs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tota, se alotus sopi muhun ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ohitit mun kysymyksen :D
Käyn pihal <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tota, se alotus sopi muhun ....
Ei ollut tarkotus sopia suhun enkä sitä tiennyt et sopi suhun. No siitä tiesin kun se sanoi juttelevasa sille vanhemmalle kaverille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut tätä kyssärii. Voi olla et olen jotain sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarkotus sopia suhun enkä sitä tiennyt et sopi suhun. No siitä tiesin kun se sanoi juttelevasa sille vanhemmalle kaverille.
mä en ees tiiä minkä ikänen se eräs on. Tai voi olla et on tullu puheeksi mut..
Tai luulisin et kyseessä sama.. Ainaki negailee ja tuo oli väittelijä ni sama tyyppi se eräs.
Mut joo nyt sinne pihalle.. <3 Onks sulla alotuksia tuolla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en ees tiiä minkä ikänen se eräs on. Tai voi olla et on tullu puheeksi mut..
Tai luulisin et kyseessä sama.. Ainaki negailee ja tuo oli väittelijä ni sama tyyppi se eräs.
Mut joo nyt sinne pihalle.. <3 Onks sulla alotuksia tuolla?Ei oo alotuksia mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo alotuksia mulla.
Ok. Mun on pakko mennä peiton alle. 🤗
Tää kaikki ihme jutut pahentaa fyysistä vointia.
Jos tahot ni spostis saa kii sit ku en palaa. 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mun on pakko mennä peiton alle. 🤗
Tää kaikki ihme jutut pahentaa fyysistä vointia.
Jos tahot ni spostis saa kii sit ku en palaa. 💞No olipa kiva lopetus :/ miks haluut eroon musta en ymmärrä. Pahennan siis vointias ni voi vattu :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olipa kiva lopetus :/ miks haluut eroon musta en ymmärrä. Pahennan siis vointias ni voi vattu :/
Et sinä pahenna. Sä oot auttanut jaksaa. 💞
Enkä haluais susta eroon.. älä oikeesti edes kuvittele niin. 💔 särkyy jos niin luulet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olipa kiva lopetus :/ miks haluut eroon musta en ymmärrä. Pahennan siis vointias ni voi vattu :/
Mun vointi on tänään sellanen et hyvä kun pysyn tolpillani.. Tai ollu jo monta kk mutta nyt jotenkin vielä enempi.
Et voi uskoakaan kuinka paljon sä oot auttanut myös siinä asiassa.
Susta luopuminen on vatun kamalan raastavan kipeetä. 💞🤗🤗🤗🤗😭💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vointi on tänään sellanen et hyvä kun pysyn tolpillani.. Tai ollu jo monta kk mutta nyt jotenkin vielä enempi.
Et voi uskoakaan kuinka paljon sä oot auttanut myös siinä asiassa.
Susta luopuminen on vatun kamalan raastavan kipeetä. 💞🤗🤗🤗🤗😭💞Miks pitää luopuu? :/
Haluan auttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pitää luopuu? :/
Haluan auttaaMä haluan palstalta pois. Tai haluun ja en haluu, mut mä en voi jumittaa täällä, joidenkin noiden sontasopassa. 💞
Harmi jos oot ujo ja sen takia sulla ei tyttöystävää.
Joku saa susta ihan hiton upean puolison.
Kunhan et herkkänä anna leikkiä ja rikkoa.
Älä tyydy vaan johonkin. 💞
Mun silmät luppaa hitoksee.. En oo ainakaa vuoteen ollu näin aikasin uninen. 😅
Sanoinkin et rauhotat mua ja saan nukuttua paremmin ne parit tunnit mitä nukun aamusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan palstalta pois. Tai haluun ja en haluu, mut mä en voi jumittaa täällä, joidenkin noiden sontasopassa. 💞
Harmi jos oot ujo ja sen takia sulla ei tyttöystävää.
Joku saa susta ihan hiton upean puolison.
Kunhan et herkkänä anna leikkiä ja rikkoa.
Älä tyydy vaan johonkin. 💞
Mun silmät luppaa hitoksee.. En oo ainakaa vuoteen ollu näin aikasin uninen. 😅
Sanoinkin et rauhotat mua ja saan nukuttua paremmin ne parit tunnit mitä nukun aamusta.Kiitos noista sanoista <3 no alahan sitten nukkumaan kun unetta 🤗 ehkä jutellaan viel joskus. Öitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos noista sanoista <3 no alahan sitten nukkumaan kun unetta 🤗 ehkä jutellaan viel joskus. Öitä
Voisin huomen ainakin piipahtaa.. oisinpa jaksanut valvoa ja kaikkea. Ni ois päässy vieree nukkuu.
Se varmaan onkin ollu se miksi oon nukkunu paremmin 🤗
Sä vaan olet hiton huippu unikaveri ja halikaveri.
Ja sit se toinen kaveri kans. 💞
Oisinpa tuntenut sut oikeesti.
Hitto kun saat aikaan jotain jossai... 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos noista sanoista <3 no alahan sitten nukkumaan kun unetta 🤗 ehkä jutellaan viel joskus. Öitä
Ois kiva tietää mitä oot sanonu kun 6 on poistettu nyt tänää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva tietää mitä oot sanonu kun 6 on poistettu nyt tänää..
En oo sanonut tänään täs mitään sellasta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin huomen ainakin piipahtaa.. oisinpa jaksanut valvoa ja kaikkea. Ni ois päässy vieree nukkuu.
Se varmaan onkin ollu se miksi oon nukkunu paremmin 🤗
Sä vaan olet hiton huippu unikaveri ja halikaveri.
Ja sit se toinen kaveri kans. 💞
Oisinpa tuntenut sut oikeesti.
Hitto kun saat aikaan jotain jossai... 🤭Niin säkin saat aikan... :D🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin säkin saat aikan... :D🤭
Tää on jotain omituista..
Mutta vattu mitä?
Silittelen ja suukottelen teitä. Saatte tehdä ja kuvitella mun tekevän mitä tahansa haluattekaan tehä. Kunhan kiduttavan hitaasti kosket mua kaikkialta. Ja kun olette valmiita, jatkan sun kyljessä kiinni ollessa paijailua aamuun asti. 🤗
Toiset pelaa pullon pyöritystä, mä tykkään tehä sun kans pyllyn pyöritystä.
Hyvää yötä ja ihania unia.
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin säkin saat aikan... :D🤭
Tuolla hehkulamppu kirjottelee nallelle, tutun kuulosta tarinaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on jotain omituista..
Mutta vattu mitä?
Silittelen ja suukottelen teitä. Saatte tehdä ja kuvitella mun tekevän mitä tahansa haluattekaan tehä. Kunhan kiduttavan hitaasti kosket mua kaikkialta. Ja kun olette valmiita, jatkan sun kyljessä kiinni ollessa paijailua aamuun asti. 🤗
Toiset pelaa pullon pyöritystä, mä tykkään tehä sun kans pyllyn pyöritystä.
Hyvää yötä ja ihania unia.
<3Pyllyn pyörityksest tykätääkin enempi :D hitsi oisit ollut viel hetken siin mut en mää väkisten sua pystys pidä.. vaik joki onkii pystys.. käy vaan unille :D koskettelen kaikkialta varmast.. minkähänlainen uniasu sul on 🤭 ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla hehkulamppu kirjottelee nallelle, tutun kuulosta tarinaa..
Mikä ihmeen hehkulamppu? 🤭 Oliko se nalle sama ku päivällä oli siel yhdes alotukses?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen hehkulamppu? 🤭 Oliko se nalle sama ku päivällä oli siel yhdes alotukses?
Mä en tiiä yhtää... :D Mut joku sillä hiton lampulla on..
Mun simmut ei halua olla auki.. eli en kirjota, mutta oon sun vieressäs ja saat tehä mitä vaan. Mulla on punainen kylpytakki, nääthän sä.. ku en jaksanu saunan jälkee muuta pukee enää.
Mun Kultsi <3 Pyöritellään ja silitetään ja ehdottomasti sylitellään ja halitaan <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiiä yhtää... :D Mut joku sillä hiton lampulla on..
Mun simmut ei halua olla auki.. eli en kirjota, mutta oon sun vieressäs ja saat tehä mitä vaan. Mulla on punainen kylpytakki, nääthän sä.. ku en jaksanu saunan jälkee muuta pukee enää.
Mun Kultsi <3 Pyöritellään ja silitetään ja ehdottomasti sylitellään ja halitaan <3Ajatus siitä kihelmöi ja tuntuu hyvältä :D öitä nyt teen taikojani...🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus siitä kihelmöi ja tuntuu hyvältä :D öitä nyt teen taikojani...🤭
Jatka kulta taikoja, hitto sinä noidut ja loitsit... Saat kyllä kertoa mulle kaiken! Vattu.
kynnet tarraa suhun.. <3 Miau!!
- Anonyymi
Kyl tää ainakin mieskuntoa parantaa ku oottelee kovana tuleekohan se kaverin kesyttäjä tänne :D
- Anonyymi
Tuleehan tää... jotenkin kesyttelee :D
Ollaanpas sitä taas kerran niin innokkaita kavereita <3 - Anonyymi
Tää haluis vähän jatkaa samalla mihin jäi viime tapaaminen... sinne suukotteluun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan tää... jotenkin kesyttelee :D
Ollaanpas sitä taas kerran niin innokkaita kavereita <3Se on joka yö vaa innokkaampi mun mielestä.. ja kovempi.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää haluis vähän jatkaa samalla mihin jäi viime tapaaminen... sinne suukotteluun..
Suukottelu sopii... miltä se tuntuu? Mustantuntuu hyvältä ja suukotan takas.. joka puolelle sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joka yö vaa innokkaampi mun mielestä.. ja kovempi.. 🤭
Ja sinä alat olee kärsivällisempi... <3
On kyllä mukava kosketella kaveria. Ois aika kiva saada vähän muutakin ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä mukava kosketella kaveria. Ois aika kiva saada vähän muutakin ;)Kaveri kyllä antaa muutakin, käytkö taas päälle? Vai koitetaako takaa päin.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suukottelu sopii... miltä se tuntuu? Mustantuntuu hyvältä ja suukotan takas.. joka puolelle sua
Se tuntuu kovalle ja pehmeelle. hyvälle. pikkasen pakko kiusoitella maistelemalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä mukava kosketella kaveria. Ois aika kiva saada vähän muutakin ;)Kärsivällisesti mutta kiihkeästi kaverini työntyy sinuun... tunnut taas kerran uskomattoman hyvältä, koko keho väreilee kun työnnyn syvemmälle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho, mihinkäs mun pikkarit on kadonnut, ja kaikki muutkin vaatteet.. :D
köllähäs kultsi makaamaan niin tuun syliin :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu kovalle ja pehmeelle. hyvälle. pikkasen pakko kiusoitella maistelemalla...
Maistelu tuntuu ihanalta. Silittelen samalla ihoasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsivällisesti mutta kiihkeästi kaverini työntyy sinuun... tunnut taas kerran uskomattoman hyvältä, koko keho väreilee kun työnnyn syvemmälle..
käy se näinkin et vähän eri aikaa tehää juttui. no tahtoisiks missä asennossa mieluiten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho, mihinkäs mun pikkarit on kadonnut, ja kaikki muutkin vaatteet.. :D
köllähäs kultsi makaamaan niin tuun syliin :DMakuulla ollaan... olet tänään erityisen kiihottava.
Minkälaiset pikkarit oli ja liivit oli tänää? 🤭💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuulla ollaan... olet tänään erityisen kiihottava.
Minkälaiset pikkarit oli ja liivit oli tänää? 🤭💕Valkosta oli tänään taas päällä.. Vois joku yö olla punaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käy se näinkin et vähän eri aikaa tehää juttui. no tahtoisiks missä asennossa mieluiten?
Mun suosikki on kun oot päällä vähä ku syleilys <3 teet kaveristani isomman kuin koskaan.. se haluaa tyydyttää sua kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuulla ollaan... olet tänään erityisen kiihottava.
Minkälaiset pikkarit oli ja liivit oli tänää? 🤭💕Must on kiva pyritellä perää sun sylissäs.. Tuntuu aika mukavalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun suosikki on kun oot päällä vähä ku syleilys <3 teet kaveristani isomman kuin koskaan.. se haluaa tyydyttää sua kunnolla.
Sylissä on niin hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkosta oli tänään taas päällä.. Vois joku yö olla punaista..
Punaset ne vasta sexyt oiskin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Must on kiva pyritellä perää sun sylissäs.. Tuntuu aika mukavalle..
Niin tuntuu 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaset ne vasta sexyt oiskin...
Niin mä ajattelinkin.. :) Tunnutte niin hyvälle.
- Anonyymi
Sä saat mussa himon ja halun viemään vallan kaikesta.
saat villiintyy ja silti olo rauhallinen. Haluan niin paljon että sä pidät musta kiinni.
Ja että nautit.- Anonyymi
Pääasia et olo on hyvä 🤗
- Anonyymi
kierähän pois sylistäs.. Jos hieman suukottelisin ja maistelisin kaveria..
- Anonyymi
Saat tehdä ihan mitä vaan .. nautin niin paljon ja nauti säkin..
- Anonyymi
Saat päättää rajusti tai hellästi, mutta mä makoilen nyt..
- Anonyymi
Hellän rajusti kun käyt selällesi ja hyppään reisiesi väliin ja jatkan.. kaveri on todella kovana nautinnosta.. se ei ehkä kestä enää kauaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellän rajusti kun käyt selällesi ja hyppään reisiesi väliin ja jatkan.. kaveri on todella kovana nautinnosta.. se ei ehkä kestä enää kauaa..
Se saa tulla heti kun haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin näistä meiän öistä ihan hitosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hellän raju tai rajun hellä on just hyvä.. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin näistä meiän öistä ihan hitosti.
No saa mut entä sää? Oon kyl valmis tulee... nyt otan sua rajummin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saa mut entä sää? Oon kyl valmis tulee... nyt otan sua rajummin..
Eiköhän samaa aikaa saada :D rajusti kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän samaa aikaa saada :D rajusti kiitos!
Panen oikein lujaa sua, sängyn pääty paukkuu seinää vasten... alan vähän ähistä kun lähestyn huippua... OIH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panen oikein lujaa sua, sängyn pääty paukkuu seinää vasten... alan vähän ähistä kun lähestyn huippua... OIH
vattu! must on niin kiva jos tykkäät. Tää sänky hajoo joskus vielä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vattu! must on niin kiva jos tykkäät. Tää sänky hajoo joskus vielä :D
Vaikee olla tykkäämättä :D tekipä taas hyvää <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikee olla tykkäämättä :D tekipä taas hyvää <3
Soot Huippu 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soot Huippu 💞
Ihan Villiäinen vain :D kyl alkaa unettaa kun oli niin mahtavaa taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan Villiäinen vain :D kyl alkaa unettaa kun oli niin mahtavaa taas
Ihan vaa Villiäinen joka on huippu tyyppi mulle <3
Pitää sua sitte silitellä ja halia että saat nukuttua <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaa Villiäinen joka on huippu tyyppi mulle <3
Pitää sua sitte silitellä ja halia että saat nukuttua <3Se kyllä tuntuisi turvalliset nukahtaa siihen :D
- Anonyymi
Mä haluan joka päivä vaan enemmän sua. 🤗
- Anonyymi
Sä oot kyl ihan hiton mahtava ja hyvä .. 💞
- Anonyymi
Kiitti samoin sä... teet musta hurjan kihelmöityneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti samoin sä... teet musta hurjan kihelmöityneen
Joku korkeampi voima toi sut mun luokse. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku korkeampi voima toi sut mun luokse. <3
Se oli varmaa joku villiäisen taikavoima 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä lie... siitähän mun pitikin puhua sun kanssa... Ihan unohtui tässä kaikessa taas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oota hetki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Kultsi 💞 kukaan ei koskaan voi sun paikkaas ottaa.... yritä nukkua ja nää kivoja unia.
🤗 Tahtoisin sanoa MUN Villiäinen.. Mutta.. 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Kultsi 💞 kukaan ei koskaan voi sun paikkaas ottaa.... yritä nukkua ja nää kivoja unia.
🤗 Tahtoisin sanoa MUN Villiäinen.. Mutta.. 💞Nää säkin kivoja unia ja vieres saa olla peiton alla :D ntaidan sammahtaa ihan just.. öitä kultis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää säkin kivoja unia ja vieres saa olla peiton alla :D ntaidan sammahtaa ihan just.. öitä kultis
Joo voin mielelläni nukkua vieressä <3 Nään unia susta toivottavasti .. Öitä!
- Anonyymi
Mitäs touhuat vielä?
- Anonyymi
Meinaan nukahtaa, renotuduin nikn täysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan nukahtaa, renotuduin nikn täysin
Oliks kirjotusvirheet mistä syystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliks kirjotusvirheet mistä syystä?
Mistä syystä? No siis oot peiton alla ja yeitän jotaincm sanoa mut meinaan nukahtaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä? No siis oot peiton alla ja yeitän jotaincm sanoa mut meinaan nukahtaa :D
Okeii.. No sun pitää sitte nukahtaa 💞
Kyl vähän häiritsee ne mutta.. Kultsi 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vähä ylempää kommentti 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okeii.. No sun pitää sitte nukahtaa 💞
Kyl vähän häiritsee ne mutta.. Kultsi 🤗Mikä häirtsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä häirtsee?
no että ooks sekasin.. tai jotai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä häirtsee?
Muista et jos joskus tulee samaa tuen tarvetta tai mitään niin löydät tuolt mun yht,tiedot..
Aletaan nukkuu. hyvää yötä. Meinasin sanoo R*k*s sanan... hups.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no että ooks sekasin.. tai jotai..
En oo sekasin mitenkää. Mua alko väsyttää tosi paljo. Karom aamul mitä oon kirjottan kaikkea väärin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo sekasin mitenkää. Mua alko väsyttää tosi paljo. Karom aamul mitä oon kirjottan kaikkea väärin :D
Nyt sammutan valot <3 öitä kauniita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sammutan valot <3 öitä kauniita
Öitä ja taas meinas tulla se sana, siis Villiäinen öitä <3
Olisko munaa haluun imee ekaa kertas
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891