Kiinnostaako naisia nähdä alastomat miehet seisokissa ?
Kiihottaako naisia nähdä alastomat
12
1532
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikista kiihottavinta!!
- Anonyymi
Vain oma mies
- Anonyymi
Ei niin pätkääkään.
- Anonyymi
Et ole hetero! Thats why.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hetero! Thats why.
Mitä kiihottavaa siinä on kun kusikeppi jöpöttää 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kiihottavaa siinä on kun kusikeppi jöpöttää 🤣😅
Sitähän ei lesbot tiedä..
- Anonyymi
Kyllä mä asinakin kiihotun erektioista(kin).
Joskus, kun masturboin, kuvittelen ja mietin erilaisia kulleja erektiossa. On yksi tapa päästä fiiliksiin.- Anonyymi
Haluaisitko joskus ihan katsella ja masturboida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko joskus ihan katsella ja masturboida?
Täällä seisoo paksu,käyrähkö kalu
Kurt56
- Anonyymi
Ofc
- Anonyymi
Kullin näkeminen seisokissa ja masturbointi on kyllä jees, mutta kasvoja en halua nähdä. Siksi vaan lähikuvissa ja videolla. Mun fantasiatkin on aina vain kasvottomia miehiä.
- Anonyymi
Voin pitää naamaria ja runkata sun edessä
kurt56
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564406Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182901- 1402633
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151553
- 1151467
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601106- 951087
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038