Kiinnostaako naisia nähdä alastomat miehet seisokissa ?
Kiihottaako naisia nähdä alastomat
12
1548
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikista kiihottavinta!!
- Anonyymi
Vain oma mies
- Anonyymi
Ei niin pätkääkään.
- Anonyymi
Et ole hetero! Thats why.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hetero! Thats why.
Mitä kiihottavaa siinä on kun kusikeppi jöpöttää 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kiihottavaa siinä on kun kusikeppi jöpöttää 🤣😅
Sitähän ei lesbot tiedä..
- Anonyymi
Kyllä mä asinakin kiihotun erektioista(kin).
Joskus, kun masturboin, kuvittelen ja mietin erilaisia kulleja erektiossa. On yksi tapa päästä fiiliksiin.- Anonyymi
Haluaisitko joskus ihan katsella ja masturboida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko joskus ihan katsella ja masturboida?
Täällä seisoo paksu,käyrähkö kalu
Kurt56
- Anonyymi
Ofc
- Anonyymi
Kullin näkeminen seisokissa ja masturbointi on kyllä jees, mutta kasvoja en halua nähdä. Siksi vaan lähikuvissa ja videolla. Mun fantasiatkin on aina vain kasvottomia miehiä.
- Anonyymi
Voin pitää naamaria ja runkata sun edessä
kurt56
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392