DVV-linkin klikkauksia eroakirkosta-sivulla: 4 220
Eroja suoraan EK:n kautta: 397
Noin 10 % eroja muita reittejä: yhteensä 5 079 eroa
Vahvistetut tilastot tästä saadaan myöhemmin, mutta aika kova eromäärä näytti jälleen kertyneen marraskuussa.
https://eroakirkosta.fi/
Yli 5 000 eroa marraskuussa?
4
274
Vastaukset
Sori, olen ollut epäselvä. Tuo 10 % lisäys dvv-klikkauksiin pitää sisällään muut EK-erot (lähinnä lapset). Pitäisi tehdä tarkempia tilastoja jos jaksaisi.
- Anonyymi
Ok, mutta esimerkiksi lokakuussa noita muita kuin DVV-klikkauksia ja tilastoituja EK-eroja oli sen kymmenen prosenttia. En näe syytä olettaa, että niitä oli marraskuussa kauheasti enemmän tai vähemmän prosentteina laskettuna, ellei sitten lokakuun lukema johdu kirkon tilastoinnin epäkohdista ja prosentti heittää sen takia.
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta esimerkiksi lokakuussa noita muita kuin DVV-klikkauksia ja tilastoituja EK-eroja oli sen kymmenen prosenttia. En näe syytä olettaa, että niitä oli marraskuussa kauheasti enemmän tai vähemmän prosentteina laskettuna, ellei sitten lokakuun lukema johdu kirkon tilastoinnin epäkohdista ja prosentti heittää sen takia.
Jep, tuskin paljonkaan tulee heittoa kun noin arvioi.
- Anonyymi
Se on loputon kirja se erokirja. Ei sitä kirjaa voi kukaan lukea. Yhdestäkään ihmisestä ei siihen ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481