Islamististen terrori-iskujen vaara on todellinen ja suurempi kuin aikoihin

Anonyymi-ap

56

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän rauhanuskojat nyt mitään tuollaista tekisi…

      • Anonyymi

        ahmed ahne suuttuu kun bisnekset ei suju


      • Anonyymi

        pariisi islampoika tappoi taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pariisi islampoika tappoi taas

        Kyllä eurooppalaiset ovat todella tyhmiä! Elättävät isolla rahalla tuollaisia käärmeitä! Luulevatko saavansa kirkkaamman kruunun vai peräti taivaspaikan kun oikein nöyristelevät! Omituista porukkaa!


    • Anonyymi

      Jos nyt joku rekka vahingossa eksyy Joulumarkkinoille, niin eihän se nyt niin vaarallista ole…

      • Anonyymi

        Siellähän on vain vääräuskoisia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän on vain vääräuskoisia…

        pommi päivässä muistuttaa islamista

        eikös se mm Atte kaleva ja halla-aho ole jo vuosia varoitelleett asiasta...


      • Anonyymi

        Persut kuskina.


    • Anonyymi

      Yhdessä vasemmisto ja islam-sitä israelissa ihmetellään

      • Voi mitä kiltti Israeil on
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen en tiedä onko USA Vasemmisto valtio vai Islami valtio
        Mutta jos joka Hiiri kuolle Ukrainasta ollaan sitten surullinen ja surullisia voi voi hiirille oikeus myös elä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Voi mitä kiltti Israeil on
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen en tiedä onko USA Vasemmisto valtio vai Islami valtio
        Mutta jos joka Hiiri kuolle Ukrainasta ollaan sitten surullinen ja surullisia voi voi hiirille oikeus myös elä

        kiitos Moktar Ryhmä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiitos Moktar Ryhmä...

        Kuka
        Siellä minun nimi en olen lammas kuin sinä tarvin ryhmä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kuka
        Siellä minun nimi en olen lammas kuin sinä tarvin ryhmä

        leikitkö jotain kurdia-mina sano


      • Anonyymi kirjoitti:

        leikitkö jotain kurdia-mina sano

        Harmi kun en olen kurdia


      • Anonyymi

        samanlaista puhetta kuin Manulla rovaniemi suomi24...


      • Anonyymi kirjoitti:

        samanlaista puhetta kuin Manulla rovaniemi suomi24...

        Kuka manula rovanimei


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kuka manula rovanimei

        menehän pistoon kaljalle ja sitten jotain suoneen..


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Voi mitä kiltti Israeil on
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen en tiedä onko USA Vasemmisto valtio vai Islami valtio
        Mutta jos joka Hiiri kuolle Ukrainasta ollaan sitten surullinen ja surullisia voi voi hiirille oikeus myös elä

        Sitä minä ihmettelen miksei se Israel murskaa koko Gaazaa sepeliksi, kun kerran on aseet siihen. Loppuisi ne Hamasin terrori-iskut. Muuten ne ei lopu ikinä.
        Aina kasvaa uusi polvi itsemurhapommittajia ja rakettimiehiä.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Harmi kun en olen kurdia

        Onkohan tämä (Karbox89) entinen lammaspaimen, kun sillä on aina lampaat mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä (Karbox89) entinen lammaspaimen, kun sillä on aina lampaat mielessä.

        Elänyt joskus kuin lammas mutta ei ennä
        onneksi suomi 24 täynnä lampaat ei minulle tulee sitten ikävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minä ihmettelen miksei se Israel murskaa koko Gaazaa sepeliksi, kun kerran on aseet siihen. Loppuisi ne Hamasin terrori-iskut. Muuten ne ei lopu ikinä.
        Aina kasvaa uusi polvi itsemurhapommittajia ja rakettimiehiä.

        Hamas terroristi paljonko Juutalaiset on kuollut 7.10 jälkeen 1500 no 2000 no 3000
        No 1000000 ihmisiä kuollut USA Sota jälkeen maailmasta


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Hamas terroristi paljonko Juutalaiset on kuollut 7.10 jälkeen 1500 no 2000 no 3000
        No 1000000 ihmisiä kuollut USA Sota jälkeen maailmasta

        Oletko vasemmistoliiton sakkia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vasemmistoliiton sakkia?

        hahahehe


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kuka
        Siellä minun nimi en olen lammas kuin sinä tarvin ryhmä

        Sinä nu... ia rasvahäntä lammas omassa maassasi, täällä vain lammas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nu... ia rasvahäntä lammas omassa maassasi, täällä vain lammas.

        Lammas hahehehaha rasvahäntä nam nam


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Voi mitä kiltti Israeil on
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta Amerikka sota jälkeen en tiedä onko USA Vasemmisto valtio vai Islami valtio
        Mutta jos joka Hiiri kuolle Ukrainasta ollaan sitten surullinen ja surullisia voi voi hiirille oikeus myös elä

        Muslimit ovat jo vuosikymmenet salakavalasti murhanneet täysin viattomia ihmisiä ympäri maailman isommassa ja pienemmässä mittakaavassa! Aina löytyy hyysäreitä puolustelemaan ja vähättelemään tekemiään hirmutekoja! Nyt kerrankin saavat mitä ovat tilanneet ja mitä ovat todellakin ansainneet ja loppuu muslimi terrorismi maailman joka kolkasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muslimit ovat jo vuosikymmenet salakavalasti murhanneet täysin viattomia ihmisiä ympäri maailman isommassa ja pienemmässä mittakaavassa! Aina löytyy hyysäreitä puolustelemaan ja vähättelemään tekemiään hirmutekoja! Nyt kerrankin saavat mitä ovat tilanneet ja mitä ovat todellakin ansainneet ja loppuu muslimi terrorismi maailman joka kolkasta!

        Vaikka islam tehnyt iso ongelma muslimi maahan mutta kiva puhut vuosikymenet ja historia Se on totta 97 Mil Ihmisiä kuollut Europasta 1 ja 2 Maailma sota sekin oli Muslimit
        1,5 Vuotta sota Venäjä ja Ukraina sekin Muslimi
        150 vuotta Ranska ja Englanti varasti maailma sekin oli Muslimi
        6 Mil. Juutalaiset kuollut Europasta sekin oli Muslimi
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta UNCLE SAM sota jälkeen sekin oli Muslimi


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Vaikka islam tehnyt iso ongelma muslimi maahan mutta kiva puhut vuosikymenet ja historia Se on totta 97 Mil Ihmisiä kuollut Europasta 1 ja 2 Maailma sota sekin oli Muslimit
        1,5 Vuotta sota Venäjä ja Ukraina sekin Muslimi
        150 vuotta Ranska ja Englanti varasti maailma sekin oli Muslimi
        6 Mil. Juutalaiset kuollut Europasta sekin oli Muslimi
        1000000 ihmisiä kuollut maailmasta UNCLE SAM sota jälkeen sekin oli Muslimi

        uli uli terroristi uli


      • Anonyymi kirjoitti:

        uli uli terroristi uli

        Hauskaa
        olen varma nyt sinulle kipeä et osaa vastata viesti mutta hei minulle hyvä udeaälä varata aikaa lääkärille ,juo vettä suola kanssa se auta joskus kun lammas tulee kipeä jos lammas sai vettä ja suola parane


    • Anonyymi
      • Laitta ovi ja ikkuna kiinni ei tulee kestä hhhhhhhhhhahahe


    • Anonyymi

      Islaminuskoinen on aina ollut riskitekijä yhteiskunnassa , vuosituhansien ajan .

      • Anonyymi

        ylellä hyviä historia ohjelmia...mm antisementistä ja samalla islamvaarasta


      • Anonyymi

        Hahhhahhaaaa. Varsinainen " asiantuntija ". Ketkä tappoi intiaanit ,ketkä juutalaiset ? Islamin uskovaisetko ? Otapa joskus joku muu lehti käteen kuin Suomen uutiset tai seiska. Mussolini ja Stalinkaan eivät olleet islamisteja,eikä romanian ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhhahhaaaa. Varsinainen " asiantuntija ". Ketkä tappoi intiaanit ,ketkä juutalaiset ? Islamin uskovaisetko ? Otapa joskus joku muu lehti käteen kuin Suomen uutiset tai seiska. Mussolini ja Stalinkaan eivät olleet islamisteja,eikä romanian ukko.

        Ehkä tässä puhutaan nyt ihan vain rauhan ajan, siviileihin kohdistuneista kuvottavista terrorimurhista kuten kaksoistornit, tai pienessä mittakaavassa vaikka turun tori ym ym ym ym..... Sota on eri asia, Sotarikoksiin syyllistyneitä löytyy kaikkialta. Käärmeet vaan tappavat rauhanaikana esim metrossa töihin menijöitä tai lapsia leikkipuistoon. Säälittäviä hylkiöitä! Hyi!


    • Anonyymi

      Nykyään lähes kaikki terrori-iskut ovat muslimien tekemiä ja kaikki terroristijärjestöt ovat islaminuskoisten porukoita (ISIS, Taliban, Hamas, Islamic jihad, Houthis in Jemen jne.) ja nämä ovat tappaneet parina viime vuosikymmenenä satojatuhansia naisia, lapsia ja vanhuksia...

      "Ei jokainen muslimi ole terroristi, mutta jokainen terroristi on muslimi"

    • Anonyymi

      Nyt on Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim innoissaan kun ALLAAAAAAH AKBAR iskut palaa ennalleen, eikä ole koronat ja muut häiritsemässä…

      • Anonyymi

        Nyt pitäisi vaan saada itäraja auki että saadaa tuoretta ALLAAAAAAH AKBARIA taas radikalisoitumaan, tänne kulttuuriköyhään suomeen….


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Merkelin unelmaa siellä nyt vietellään braatwurstia popsien?🎁

      • Anonyymi

        Katsotaan miten Joulumarkkinat sujuu tänä vuonna….
        Tuleeko taas joku Hamas kylään…


    • Anonyymi

      https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/art-2000010032743.html

      Vuonna 2017 Marawissa käytiin viisi kuukautta kestänyt taistelu hallituksen joukkojen ja Isis-järjestöön kytköksissä olevien militanttien välillä.

      Poliisi epäilee, että iskun takana on ollut tälläkin kertaa ääri-islamilainen Daulah Islamiyah-Maute -ryhmä.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt rauhanuskojat tuollaisia tee…
        Kyllä n on äärioikeistolaisia fasistinatsirasisteja kaikki…


    • Anonyymi

      islam islam islam-voisiko Häkämies huutaa taas?

      Oli oikeassa myös venäjän suhteen

    • Anonyymi

      Taitaa ääripersut suunnitella iskuja. Suunnittelihan he Marinin tappamista ,ja kouluampumisiakin.

      • Anonyymi

        Mene moktar takaisin nukkumaan .


    • Anonyymi

      ranskassa alkoi jo....hyvää joulua toivottaa islam eurooppaan

      • Anonyymi

        Se oli vasta ALLAAAAAAH AKBAR kalenterin ensimmäinen luukku…
        Eiköhän se Isis ala saamaan taas rivinsä järjestykseen pikkuhiljaa…
        Vielä kun saavat Hamasin porukoista vahvistusta, niin eiköhän saada taas sitä Moktarin unelmaa länsieurooppaan…
        Jännityshän piilee siinnä mihin ne seuraavaksi mahtavat iskeä….
        EI MUUTA KUN LISÄÄ TÄTÄ KEHITYSMAAMUSLIMI ISLAMPASKAA LÄNSIEUROOPPAAN!


    • Anonyymi

      vieläkö se merkel on hengissä ?

    • Anonyymi

      Mutta kun äärioikeistolaiset fasistinatsirasistit…

    • Ei kiitos
      Minulle parempi nimi Kardox Suomalainen
      heehahehe ei kardox muktoar

      • Anonyymi

        MoktarRattkardoxextyökkäri jne

        suomi24 mainostrollit-mietimme yhdessä kuka tienaa vihanlietsonnalla...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      kaulapoikki ei pipari maistu

      islam toi tunnetuksi suomeenkin uusia tuulia

    • Anonyymi

      ALLAAAAAAH alkaa saamaan rivinsä taas järjestykseen länsieuroopassa!
      Siksi ALLAAAAAH AKBAR iskut ovat todennäköisiä vääruskoisia ja uskonnottomia kantiksia kohtaan!
      Mutta ei hätää kehitysmaamuslimi islampaska leviää joka päivä lisää länsieuroopassa!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      2894
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      105
      1547
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1411
    4. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1173
    5. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1128
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      1021
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1020
    8. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      978
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      972
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      960
    Aihe