Koulussa vuonna 1993 jolloin olin 15 vuotta vanha jossa opettajaa opetin

Anonyymi-ap

opettaja sanoo näin " Pahkaperän koululta tulee kaikkein huono-oppisimmat oppilaat"
Minä nostan käden pystyyn ja opettaja kysyy "niin mitä asiaa sulla on"
Minä vastaan "opettaja ei ole nyt kovin järkevän looginen eli minäpä nyt opetan sinua kun on olemassa 100% faktuaalinen fakta joka on se, että siellä pahkaperällä ei ole paljon oppilaita niin jos ajattelemme että esim haapaperää tai haikaran kylää niin siellä oppilaita on huomattavan paljon enemmän mikä matemaattisesti tarkoittaa sitä että silloin on myös ihan selvää se, että siellä joukossa on enemmän hyväoppisempia eli jos tämä sun haukkuma pahkaperän oppilaiden lukumäärä olisi sama kuin haikaran tai haaperän oppilaiden lukumäärä, niin silloin sitä eroa ei vissiin ole tai jos onkin niin sitä ei selitä silloin mikään tuollainen asia vaan puhtaasti silkka sattuma"

Koko luokka räjähti nauruun.

Opettaja karjaisi minulle "nyt tuli sinulle jälki-istuntoa"

1

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pitkä turinointisi ja viisastelusi varmaan sai porukat nauramaan. Opettaja kuitenkin oli todennäköisesti oikeassa vaikka rumasti sanoikin. Hänellä oli vuosikymmenen tietämys pahkaperäläisistä. Pahkaperäläiset kun ovat sukurutsan uhreja ja siitä syystä lahjakkuutta oppimiseen ei ole. Sait jälki-istuntoa muttet onneksi joutunut nurkaan häpiämään kuten 100 vuotta sitten oppilaan nenäkkyydestä useimmiten palkittiin,.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      141
      8604
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1199
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      140
      1028
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      716
    Aihe