rakastua kuten nuorena? esim. 30-40v. Vai onko se vaan enemmän semmosta ystävyyttä se tunne,ilman suurempia roihuja?
Voiko vanhempana
23
446
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ainakin 40+ roihuaa kovempaa kuin koskaan aiemmin.
- Anonyymi
Rakkaus ei katso ikää. Intohimoa voi tuntea ihan minkä ikäisenä tahansa. Rakkaus on silkkaa kemiaa♥️
Oman kokemukseni mukaan, kyllä sitä voi rakastua minkä ikäisenä vaan, ihan kuin nuorena, mutta ei tietenkään kehen tahansa.
Miksi oma ikä siihen vaikuttaisi?- Anonyymi
Jani koska teinit ja pari kymppiset naiset ei ole kiinnostuneita susta. siten se vaikuttaa
Anonyymi kirjoitti:
Jani koska teinit ja pari kymppiset naiset ei ole kiinnostuneita susta. siten se vaikuttaa
Se ei vaikuta siihen, ettenkö voisi silti rakastua. En ole tuntenut mitään muuta kuin kaverillisia tunteita oman ikäisiä kohtaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei vaikuta siihen, ettenkö voisi silti rakastua. En ole tuntenut mitään muuta kuin kaverillisia tunteita oman ikäisiä kohtaan.
sä jani et nyt ymmärrä. Teinit ja pari kymppiset eivät halua sua
Anonyymi kirjoitti:
sä jani et nyt ymmärrä. Teinit ja pari kymppiset eivät halua sua
Aloittaja kysyi, voiko vanhana vielä rakastua palavasti. Minä vastasin, että kyllä voi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aloittaja kysyi, voiko vanhana vielä rakastua palavasti. Minä vastasin, että kyllä voi.
nii saat elää loppuikäsi yksin ja ilman seksiä
- Anonyymi
Rakastuin 50v kovempaa kuin koskaan aikaisemmin. Tietysti voi. Ihminen ei muutu noissa asioissa mihinkään (ellei katkeruus estä tuntemasta). Uskon että 80v voi myös.
Rakkaus ei katso ikää. Rakkaus on vain jotain käsittämätöntä kemiaa ja vetovoimaa. Väittäisin, että jos ihminen kohtaa jonkun oikean ihmisen, niin voi rakastua jopa kovemmin kuin nuorempana.
- Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Yhteen itseäni vanhempaan sutjakkavartaloiseen, mukavaan naiseen kovasti tunnen vetoa, eikä hän siitä tiedosta ole jäänyt paitsi. Kunhan vaan taas kohdattaisiin pitkähkön ajan jälkeen.
- Anonyymi
Miksi juttu ei ole edennyt, eli olet täällä?
- Anonyymi
Haluan nähdä sut ja pussata sekä halata, rutistaa .
- Anonyymi
Oon tainnut aiemmin kertoa jo. Nuorena se on .. vähän nii kui ei mitään. Kun elämästä ei ymmärrä niin ei ymmärrä omia halujakaan. Mä en oikein edes usko nuoruus rakkauteen! Tai voi kai sitä jotenkin ihastua, mutta Ei!
- Anonyymi
Voi tietenkin. Minä ainakin löysin elämäni rakkauden yli kolmekymppisenä. En mä ennen sitä ollut edes tajunnut mitä rakastuminen on, vaikka olin kuvitellut tietäväni.
- Anonyymi
Voi toki. Terv. 49v.
- Anonyymi
Silloin vasta voikin. Alle 30v ihastuu lähinnä ulkonäköön. Aikuisena rakastut vasta oikeasti.
- Anonyymi
Voi ja se on sata kertaa kiihkeämpää kuin nuorena. Kannattaa olla varovainen
- Anonyymi
Totta kai voi. Ihmiset rakastuu ihan milloin tahansa ja minkä ikäisinä vain, juttu onkin siinä että ei voi rakastua koska haluaa ja kehen vain vaan se iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eli harvoin. Ja onnekkaille, jotka sattumalta kohtaavat. Tällä on melko vähän tekemistä jonkin niin triviaalin kuin seksin kanssa.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Aika lailla samoin ajattelen.
- Anonyymi
Kyllä voi edelleen rakastua myös tulisesti.
Paljolti omasta fyysisestä voinista ja temperamentista kiinni...
Se nuorena tulinen luonne on suurella todennäköisyydellä yhtä ruutitynnyri yli 50 v.
Ja alkaa paukkua kun 2 tulista ja vehreänäpysnyttä sattuu kohtaan viidenkympin villissä ...
Jotku tosin rahoituu ... Mut hyvin monesti takana terveysjutut oikeana syynä rauhoitumiselle. - Anonyymi
Nuorena seurustellaan ja "Rakastutaan" vastakkaisen sukupuoleen tutustumismielessä. Aikuisena sukupuoli on tullut jo tutuksi ja tutustuminen kokonaisuuteen on tärkeämpää. Tunteet alkavat ja lakkaavat nuorena usein nopeasti, aikuisena se että pitää kovasti toisesta, on syvempää ja usein elämän pituista. Ihmiset rakastuvat kaikissa ikäluokissa, ja tuntevat mielihyvää toisesta ihmisestä.
https://youtu.be/uOriFXi6uV8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922