Sudet kuuluu metsään

Anonyymi-ap

Taas yksi metsästys koira kuollut susien taisteluun.. onko niitä koiria pakko pitää vapaana..sudet ovat aina kuuluneet metsään.antakaa niitten olla rauhassa..metsiä kaadetaan ..metsäporukat lisääntyy..ajavat sudet ihmisten ilmoille..älkää itkekö aina lehtien palstoille jos koiranne menehtyy..SUDET KUULUVAT SUOMEN LUONTOON..ÄLKÄÄ HÄVITTÄKÖ METSIÄ JOKA PUOLELTA

10

197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketuttaa ihan huolella omistajan itkeskely ja uhriutuminen iltapaskalle. Ensinnäkin tyyppi myöntää, ettei tiennyt alueella olevan susia, vaikka siellä nimenomaan on ollut vakiintunut lauma iät ja ajat. Eli mokasit itse, kun et vaivautunut tarkistamaan asiaa, vaikka omien sanojensa mukaan yleensä niin tekee. No sudetko siihen ovat syypäitä, ettei nyt tehnyt sitä mitä kuuluisi?

      Toisekseen tämä kehtaa vinkua siitä, että kyllä nyt on hirvenmetsästys tullut tiensä päähän, jollei susien kaatolupia lisätä. Siis hv nyt oikeesti. Tässäkin tapauksessa SUOJAVARUSTEET olisivat pelastaneet koiran, mutta eipä niitä ollut. Jos haluat harrastaa hirvenmetsästystä, niin hanki siihen tarvittavat varusteet koiralle äläkä vingu. En minäkään lähde pyöräilemään maastoon ilman kypärää ja sitten vingu muiden syyllisyydestä, jos pää kopsahtaa. Asianmukaiset suojavarusteet päälle koirallekin, niin ei tarvitse itkeskellä!

      • Anonyymi

        Taisi joku cityvihervassu kirjoittaa tuon vastineen.

        Mene siitä itse asumaan syrjäkylille. Nyt saa tönöjä halvalla.... Mutta kun joutuisi itse lämmittämään mökin ja kantamaan veden kaivosta ja hankkimaan jonkun kotieläimen joita hoitaa ja suojella ja ansaita ruuankin ja kenties tekemään oikeita töitä, niin ei.
        Parempi huudella Tukien perään... Ja olla niin susimyönteinen ja istua keskwllä manskula kesällä muiden reippaiden ylläpidettävien kera..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi joku cityvihervassu kirjoittaa tuon vastineen.

        Mene siitä itse asumaan syrjäkylille. Nyt saa tönöjä halvalla.... Mutta kun joutuisi itse lämmittämään mökin ja kantamaan veden kaivosta ja hankkimaan jonkun kotieläimen joita hoitaa ja suojella ja ansaita ruuankin ja kenties tekemään oikeita töitä, niin ei.
        Parempi huudella Tukien perään... Ja olla niin susimyönteinen ja istua keskwllä manskula kesällä muiden reippaiden ylläpidettävien kera..

        Taisi joku serkusten lemmenleikeistä syntynyt heinähattu vinkua siinä vielä vähän lisää.

        Jos minä muutan täältä Vihdin peltojen keskeltä sinne, minne minun haluat muuttavan, niin miten siinä muuttuu se, että te aivokuolleet heinähatut syytätte OMISTA mokistanne kaikkia muita paitsi itseänne? Jos et vaivaudu tietämään, missä susia on, vaikka minä vihtiläinenkin sen tiedän, etkä vaivaudu myöskään käyttämään suojavarusteita koiralla, niin susimyönteiset cityvihervassutko siihen on syypäitä? Kun syypää onnettomuuteen yritetään väkisin vääntää mistä tahansa muualta kuin peilistä, niin kannattaa tosiaan lopettaa se metsästys, jos on liian vaikeaa noin harvinaisen tyhmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi joku cityvihervassu kirjoittaa tuon vastineen.

        Mene siitä itse asumaan syrjäkylille. Nyt saa tönöjä halvalla.... Mutta kun joutuisi itse lämmittämään mökin ja kantamaan veden kaivosta ja hankkimaan jonkun kotieläimen joita hoitaa ja suojella ja ansaita ruuankin ja kenties tekemään oikeita töitä, niin ei.
        Parempi huudella Tukien perään... Ja olla niin susimyönteinen ja istua keskwllä manskula kesällä muiden reippaiden ylläpidettävien kera..

        Asun kyllä maaseudulla..täällä joskus liikkuu susia..täällä kaadetaan metsää sen kun kerkiää..ei ihme että sudet ja muut pedot tulee pihoille..ett pidä suusi kiinni kun ett ymmärrä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi joku cityvihervassu kirjoittaa tuon vastineen.

        Mene siitä itse asumaan syrjäkylille. Nyt saa tönöjä halvalla.... Mutta kun joutuisi itse lämmittämään mökin ja kantamaan veden kaivosta ja hankkimaan jonkun kotieläimen joita hoitaa ja suojella ja ansaita ruuankin ja kenties tekemään oikeita töitä, niin ei.
        Parempi huudella Tukien perään... Ja olla niin susimyönteinen ja istua keskwllä manskula kesällä muiden reippaiden ylläpidettävien kera..

        Tämä sinun kommentti kertoo tasan kaiken olennaisen susivihaajista. Mitään et toisesta osapuolesta tiennyt, mutta tottahan toki kaikki susivihaajien aivopieruihin puuttuvat ja vastuullisesta metsästyksestä huomauttavat ovat automaattisesti manskulla istuvia, tukia saavia vihervassareita, jotka eivät ikinä ole maaseudulla käyneetkään eivätkä tiedä työnteosta mitään. Susivihaajilla on ihan säännönmukaisesti pää täynnä pelkkää sahanpurua ja naapureilta käydään koirat ampumassa pihaan, jos uskaltavat puhua viranomaisille susien salakaadoista. Että niin tärkeitä ne koirat sitten ovat, että niitä sopii kostoksi vaikka ampua, mutta auta saatana jos susi pistää rakkisi hengiltä siksi, ettet edes yrittänyt pitää sitä turvassa istuessasi itse perseelläsi autossa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kuulaa vaan harmaanuttuun lippaat tyhjäksi. Kohta se alkaa.

    • Anonyymi

      Ohi ammutte kuitenkin tai sitten toisianne.

    • Anonyymi

      Niin kuuluvat, metsään, muitta eivät aina pysy siellä. Muistui tuossa mieleen vastiköään sattunut tapuas kun sSUSI HYÖKKÄSI PIHATON RUOKINTAPÖYDÄLLÄ koiran kinppuun, onko siis pitahton ruokintapöytä metsää. Muistan myös tapauksen jossa lampaita raadeltiin lampolaan, ei se lampiolakaan taida metsää olla, vai?

      • Anonyymi

        Oletko niin helvetin tyhmä, ettet löydä vastausta kysymykseesi esimerkiksi aloituksesta? Ei kylläkään yllätä, että toinenkin täysin aivokuollut susivihaaja ilmoittautui öyhöttämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe