Tanssiessa kiihottuminen

Anonyymi-ap

Kiihottuuko kukaan muu tanssiessa? Itse olen huomannut, että monesti ravintolassa kun pääsee tanssimaan niin alan kiihottua ja välillä oon ihan märkänä. Ei vaadi välttämättä edes miestä/miehiä siihen tanssimaan vaan itse tanssiminen kiihottaa. Tietysti jos on mies tai miehiä tanssimassa ja he vähänkin kiinnostusta osoittavat niin ei se ainakaan yhtään kiihottumista vähennä.

Esimerkiksi perjantaina pikkujouluissa kavereiden kanssa tanssittiin ja jo siinä vaiheessa "tuntui mukavalta". Sitten kun yksi mies vähän teki lähempää tuttavuutta ja tanssiessa vähän puristeli pakaroita ja jossain vaiheessa myös rinnoista niin olin jo aika kuumana.

N40

8

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, itselläni alkaa helposti seisomaan tanssiessa ja nykyään se on ahdistelua, joten en tanssi enää...

      Kerran aikoja sitten oli erään naisen kanssa esileikkinä tanssi ja oli tosi kiihoittavaa molemmista ja hän sai usean orkun sarjat yhdynnässä...kokeile AP joskus...

      • Anonyymi

        Mun naisystävääni voisit tanssittaa, jos vanhemmasta pidät. Saanti lähes varma. M51


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naisystävääni voisit tanssittaa, jos vanhemmasta pidät. Saanti lähes varma. M51

        Missä naisesi voisi kohdata? Aki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä naisesi voisi kohdata? Aki

        Monesti viikonloppuja viettää Ikaalisten kylpylässä. M51


    • Anonyymi

      Tapailen liki kuusvitosta naista ja kyllä kiihottuu tanssiessa. Käy innokkaasti tansseissa ja lähes aina löytää miehen sänkyyn. On sanonut et jos tuntee miehen erektion tanssilattialla niin tuntee itsensä haluttavaksi ja valmis sänkyyn. M51

    • Anonyymi

      Luulin pitkään että kaikki kiihottuvat tanssiessa. Olen aina märkänä. Koulun diskoissa huomasin että kastuin tanssiessa niin että pelkäsin että se näkyisi läpi ja pistin aina pitkähelmaisen paidan tai vastaavan kun se tuntui sekä hyvältä että nololta. Sitten kun kysyin muilta että miten te saatte pidettyä paikat kuivana, kaikki ihmetteli mitä puhuin. Myöhemmin nautin aina siitä kun ravintolassa hieman humalassa ja hämärässä sai olla vapaasti aivan litimärkänä. Saan myös sarjaorkkuja. Ehkä se lantion liike saa paikat herkiksi niin että kiihottuu ilman erikoista kiihokettakin.

    • Anonyymi

      Mä kans joskus aikoinaan tanssin kaverin vaimon kanssa hitaita,niin sen kivat rinnat ja ihana tuoksu aiheutti seisokin ja hän kyllä huomasi sen😌

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3942
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      189
      2817
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      57
      1701
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1674
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1428
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1244
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1196
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1191
    Aihe