Venäjän tykistö ja raketinheittimet häviävät kantamansa osalta länsimaisille vastineilleen.
Venäjän ohjuskalusto ei ole yhtä tarkkaa kuin länsimainen.
Venäjän ilmavoimat ovat olleet tehottomat Ukrainassa.
Venäjän laivasto on lähes tuhottu Mustallamerellä.
Dronejen osalta Venäjä turvautuu iranilaisiin lentäviin ruohonleikkuukoneisiin.
Venäjän uusimmat panssarivaunut ja häivehävittäjät ovat osoittautuneet toimimattomiksi.
Tulevaisuudessa Venäjä ei pysty pakotteiden takia hankkimaan ulkomailta korkean teknologian osia aseisiinsa. Lahjakkaimmat venäläiset ovat muuttaneet ulkomaille ja oman korkean teknologian rakentaminen on vaikeaa.
Sota käynnistää väistämättä uuden varustelukierteen maailmassa. Uudenlaisia droneja ja robottiaseita kehitetään.
Miten käy Venäjän tässä varustelukilpailussa?
Venäjän sotakaluston arviointia
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Venäjällä mitään kaluston osa-aluetta, jota voisi vertailussa kehua.
- Anonyymi
Liikuteltavat krematoriot
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830