Missä olet nykyään?Oletko jo antanut anteeksi mulle?En halunnut koskaan loukata sua.ANTEEKSI rakas.Välitän susta.Arvaa tuntuko pahalta,kun näin sun toisen kanssa rappu käytävillä?Pian mun jälkeen,otit toisen.Mix?
Eero Pitkämäki suolahti
10
4624
Vastaukset
- potaskaa
Taidat Anja ressukka olla aika epätoivoinen...
Ei voi muuta, kuin nauraa.- Anja G
Ok asia tuli harvinaisen selväksi.Vihaan sua.Poljet mun alas.En halua koskaan enään nähdä sua.Pidä Satusi!!!!!Hyvästi!!!Nyt näin miten kylmä olet
- Anja G
Et sä ole Eero Pitkämäki.sä oot joku toinen.Mitä sä vastaat näihin,nämä on Eerolle tarkoitettu.Tuliko selväksi???T.a.g
- a.g
Naura pois vaan....EVVK.Olet lyönyt viimessen naulan arkkuun.Se loppu nyt.Kadun yhteisiä hetkiämme.Oksetat mua.Ota Satusi.EVVK.Älä ikinä enään koske mua....
- oli
a.g kirjoitti:
Naura pois vaan....EVVK.Olet lyönyt viimessen naulan arkkuun.Se loppu nyt.Kadun yhteisiä hetkiämme.Oksetat mua.Ota Satusi.EVVK.Älä ikinä enään koske mua....
SATUMAISEN ihanaaaaaaa......
- onnistuu
on taitavasorminen, se Eero
- Siinä
vasta miesten mies...
- anja g
Antaa olla.Ei kylmempää ihmistä voi olla kuin sinä.En jaksa vaivata enään päätäni.En ole seko.Aivot toimii varsin hyvin.Ja ne käskee unohtaa sun kokonaan.Ei mun kanssa ole pakko olla.Löydän kyllä miehen,joka rakastaa mua ja poikaani.Ole kenen kanssa haluat.mutta älä välitä,äläkä sekaannu sitten mun asioihin,suuttumalla.HYVÄSTI!!!!t.Anja.g PS.KAIKKI LOPPUU AIKANAAN,UNELMAT VALUU HIEKKAAN.TÄMÄN KAIKEN KOKEA TAAS SAIN YHÄ UUDELLEEN,VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS,TUNTEESTA TOISEEN,SUURI RAKKAUDETTOMUUS,MITEN POISTAA SEN VOI???EI MITENKÄÄN.
- vai...
Mikä tän jutun pointti on?
- a.g
Oikea Eero.Yritin kaikkea,turhaan.Et voinut antaa anteeksi:halusit kostaa.En halunnut KOSKAAN loukata sua.Tein väärin,myönnän virheeni.muutamme Slahteen pian.Rakastan sua.Sä et.T.anja.g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481