LIDLIN JOULU ALKOI JO: 5 €:N ALENNUS 40 €:N OSTOKSISTA
Kaikkia lahjoja ei tarvitse odottaa aattoon asti. Tarjoamme asiakkaillemme joulun alla huiman säästömahdollisuuden: alekupongilla saat 5 euron alennuksen 40 euron ostoksista. Voit itse valita, hyödynnätkö alennuksen kerran viikossa tai vaikka joka päivä. 😉💰
Lidl Plus -äpin alekupongin voit käyttää niin monta kertaa kuin haluat. Muista vain aktivoida kuponki aina uudestaan ja skannata Lidl Plus -korttisi kassalla.
Jos sinulla ei ole sovellustamme, voit käyttää paperista alekuponkia, joka ilmestyy tarjouslehtemme takasivulla neljänä peräkkäisenä viikkona. Leikkaa kuponki mukaasi lehdestä ja anna se kassalla myyjälle, niin saat alen.
Alennuskupongit ovat voimassa 30.11.–27.12.2023. Voit käyttää kupongin alennuksen vain kerran yhden ostokerran aikana. Tarjouslehden paperista alekuponkia ja Lidl Plus -äpin alekuponkia tai muita rahanarvoisia kuponkeja ei voi yhdistää. Alekuponki ei käy outlet-myymälöissä.
LIDLIN JOULU ALKOI JO: TA Kaikkia lahjoja ei tarvitse odottaa aattoon a
Anonyymi-ap
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
K kauppias vaan kerää joululahjaa itselleen
- Anonyymi
Muut kauppiaat onkin
Loisia ja ahneita lidl ajattelee Sina köyhää suomalaista - Anonyymi
Hyvö lisl kiitos 'köyhä
- Anonyymi
Kiitos lidl suomen köyhä kansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351