Miten voi valtiattarena korostaa ylemmyyttään ja valtaansa pukeutumalla? Siis julkisela pukeutumista ajatellen.esim orjan kanssa kauppaan tai kahvilaan.munkälainen pukeutumistyyli siis antaisi viitteitä että on toisen yläpuolella,pomo,hallitsija. Vinkkejä kiitos?
Valtiattaren vaatetus
21
1384
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkävartiset nahkasaappaat.
- Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Vaatteet, hiukset, kehonkieli, itsevarma olemus, hyvä ryhti jne.
Itse tykkään pitää pitkävartisia saappaita tai kesällä ihan korkkareita. Hame, jakkupuku, hillitty meikki (ei missään nimessä mitään sotamaalausta) ja hiukset esim. nutturalle. Talvella tietysti puolipitkä, tyylikäs takki.
Lisäksi orjaa voi käskeä avaamaan ovet autossa, rakennuksissa ja päästämään valtiattarensa kulkemaan ensin. Ravintolassa tai kahvilassa hänen on otettava tuoli pöydän alta valtiattarelleen ja istuu itse vasta sen jälkeen. Meillä miehelläni ei ole lupaa istua ennen kuin on saanut luvan. Julkisilla paikoilla tämä hoituu pienellä nyökkäyksellä.- Anonyymi
Tuo käytösosa on normaalia kohteliaisuutta.
Pukeutuminen OK.
Jos orjan pokka pitää niin musta, nahkainen kaupapanta olisi paikallaan. Kotona siihen voi kiinnittää hinan.
- Anonyymi
Valtiatar kulkee edellä ja orja perässä. Kaupassa Valtiatar käskee orjaa noutamaan tavarat hyllystä ihmisten kuullen. Ovien avaaminen, tavaroiden kantaminen ja Valtiattaren palveleminen on normaalia.
Valtiatar panee tekemään kaikki kotityöt niin. että se on naapureitten tiedossa. - Anonyymi
Vasemmistonainen on alistanut minut orjakseen ja palvelen häntä säännöllisesti.
Valtiatar panee minut pitämään orjan kaulapantaa ollessamme yhdessä.
Vasemmistonaisen orjana olen huomannut, että ihmiset kiinnittävät yllättävän vähän huomiota siihen, että minulla on kaulapanta kaulassani.
Ainoat kommentit kaulapannasta olen saanut silloin kun Valtiatar keskustelee toisten vasemmistonaisten kanssa ja he huomauttavat kaulapannastani. Seuraavilla tapaamiskerroilla kaikki vasemmistonaiset pitävät luonnollisena, että minulla on orjan kaulapanta.- Anonyymi
Vasemmistolaisuuteen kuuluu orjuutus.
- Anonyymi
Keitä ovat nämä kiihottavat vasemmistonaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä ovat nämä kiihottavat vasemmistonaiset?
Vasemmistonaiset ovat Vasemmistoliiton feministi-naisia
ja heitä on jokaisella paikkakunnalla.
- Anonyymi
Sanotaan, että vaatteet tekevät miehen, mutta pätee se myös naisiin. Hameeseen ja korkokenkiin tai pitkävartisiin saappaisiin pukeutunut, ryhdikkäästi kävelevä nainen antaa kyllä itsestään hyvin itsevarman ja vahvan kuvan.
Mutta entäpä orjan / subin vaatetus? - Anonyymi
orjan vaatetus sellainen, että ihmisiä naurattaa nähdessään sen.
subin kuuluu olla häpeissään ja siksi sen on kuljettava katse maahan päin.
Olennainen osa orjalla on kaulapanta. - Anonyymi
Hmm... nahka ja pvc-asusteet eivät ikinä petä ;)
- Anonyymi
Orjan / subin vaatteet pitää olla siistit julkisilla paikoilla liikuttaessa. Vaatteiden alla stay upit, pitsibody tai kesällä stringit. Meillä subi on joskus kotona häpeäasussa; pitsibodyssa, stay upeissa ja stringeissä, tai sisäkön asussa.
Hiukset pitää olla myös siistit ja kammatut. Ei mitään harakanpesää. Parta ja viikset tulee olla ajettuna. - Anonyymi
Valtiatar pani minut kulkemaan pikkukaupungin keskustassa käydessämme
päälläni vaaleanpunainen t-paita ja liian pienet räikeän oranssit läpi-kuultavat shortsit
vain kireä hihna pippelini ympärillä ja perse paljaana.
Valtiatar käski minun kulkea perässään 2 metrin päässä ja pysähtyä aina kun Valtiatar pysähtyi.
Luonnollisesti ihmiset kiinnittivät siihen huomiota.
Valtiatar alisti ja nöyryytti minua julkisesti. - Anonyymi
Viiden Valtiattaren vaatetus.
Facebook - Anonyymi
orjalla kuuluu olla anustappi perseessä.
- Anonyymi
Sellaiset vaatteet joissa valtiatar viihtyy. Mutta ei pieru gollgeita. Naapurin naisella talvisin pitkiä värikkäitä villa leninkejä. Paljon punaista. Rivitaloyhtiön miehet puhuvat hänestä aina.
- Anonyymi
Tärkeimmät ovat platform-tyyppiset tolppakorot, joista räikeänpunaiseksi lakatut varpaankynnet näkyvät.
- Anonyymi
Juuri näin, valtiatar pakottaa orjat nuolemaan varpaitaan.
- Anonyymi
Olisi ihana ottaa punakyntiset varpaat suuhun.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://ameliachau.com/H/E9d9L6
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984