Mitä olette mieltä miehen ja transmiehen liitosta?

Anonyymi-ap

Eli siis kun syntyperäinen mies menee naimisiin transmiehen kanssa, joka nykyisin on mies, mutta syntynyt "tyttönä". Mitä luterilainen kirkko sanoo tällaiseen ja onko asia ok?

19

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tule olla mitään mieltä. Asia kuuluu vain heille itselleen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Mooseksen laista asiaa ei ainakaan voi lukea kun silloin moisia tilanteita ei juurikaan ollut tai ei ole tullut Jumalan tietoon.

      Mikä ei ole laissa kielletty niin se on sallittu jo lain mukaan mennään.

      Uudessa liitossa on mahdollisuus kyllä muihin ratkaisuihin.

    • Anonyymi

      Anna mennä vaan jos tykkäät.

    • Anonyymi

      No eikös tuo ole ihan heteroliitto mitä tarkoitat? Jos toinen on mies ja toinen on nainen?

    • Anonyymi

      Kyllä se Mooseksen lain mukaan on aivan mahdollista mennä naimisiin.

    • Anonyymi

      Kyllä minä haluaisin näin vanhoillisena, ja syvästi uskonnollisena, katsella kaikkien makuuhuoneeseen.

      • Anonyymi

        Oletko Putin?


    • Anonyymi

      No onhan avioliitossa esim. sellaisia perintöoikeuteen liittyviä hyötyjä, joita ei avioitumatta voi saavuttaa. Lisäksi se on monille ihan status- ja tunnekysymyskin, että onko puolisonsa kanssa naimisissa vai ei.

    • Anonyymi

      Hauska tuo 'syntyperäinen mies'.

      • Anonyymi

        Aivan. Oikeastihan on vain miesoletettuja. Vasta persoonan kehityttyä voidaan todeta mitä kukin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Oikeastihan on vain miesoletettuja. Vasta persoonan kehityttyä voidaan todeta mitä kukin on.

        Kai sitä syntyperää voi noinkin omaperäisesti ajatella.


    • Anonyymi

      En tiedä, mitä luterilainen kirkko tuollaiseen sanoo. Itselläni siihen ei ole mitään sanomista. Tehköön mitä lystäävät, kunhan eivät vahingoita muita.

      Nykyisin kun kikkulin voi pestä kunnolla, on oikein aineetkin peselmiseen veden lisäksi ja kondomia voi käyttää, niin biseksuaalisuus ei enää liene sellainen lisääntymisterveyteen liittyvä ongelma kuin muutama tuhat vuotta sitten, kun eräs kansa napisi eråmaassa vähävetisissä olosuhteissa. Niin ollen Jumalakaan ei kehtaa rangasita siitä enää sillä tavalla kuin aikoinaan. Tosiuskovat ovatkin sitten eri asia.

    • Anonyymi

      Ja ihan kaverin puolesta kyselet.

    • Anonyymi

      Siinä on todellisuudessa mies ja nainen edelleen.
      Kyseinen nainen tekee syntiä siinä, ettei hyväksy Jumalan antamaa oikeaa sukupuoltaan.

      • Anonyymi

        Kyllä siitä Suuri Rakastava Isä pilvien tuollapuolen repii hiuksiaan ja partaansa kun taas tuostakin syntisen suuresta synnistä kuulee.

        Ei ole helppoa Jumalankaan homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä Suuri Rakastava Isä pilvien tuollapuolen repii hiuksiaan ja partaansa kun taas tuostakin syntisen suuresta synnistä kuulee.

        Ei ole helppoa Jumalankaan homma.

        Ne Mooseksen lait vain pitäisi päivittää.


    • Anonyymi

      Miksi aloituksessa kysyttyyn asiaan Kirkon pitäisi sanoa yhtään mitään?
      Kristillistä avioliittoa miehen ja naisen tai samaa sukupuolta olevien välillä ei ole Raamatussa kielletty, mikäli Kirkko pitäytyy Raamatun Sanassa niin sillä ei pitäisi olla asiaan mitään sanomista.

      • Anonyymi

        Aloittaja kuumottelee mahdollisia vaihtoehtojaan kun ei normaali markkinoilla ole menestystä tullut.


    • Anonyymi

      ei mutta jos on ensin trans ja sitten on vielä kerran vaihtanut sukupuolta alkuperäiseksi 🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe