Perjantai-iltana 20:00 aikaan ovelle tuli noin 25-vuotias nuorimies, joka puhui ymmärrettävää suomea. Sanoi olevansa opiskelija, ja myy itse tekemiään puutuotteita. Tavaroita hänellä ei ollut heti mukanaan, mutta kaipa sitten olisi ne jostakin nurkan takaa hakenut, kai?
Sanoin että kiitos tarjouskesta, mutta en ole nyt kiinnostunut. On omat epäilyt näitä kaikenlaisia ulkomaisia "opiskelijoita" kohtaan.
Kävikö puolalainen opiskelija teidänkin ovella kaupittelemassa?
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää yrittää jotenkin tienata leipänsä. Kohta joutuu kantaväestökin samanlaisiin hommiin, kun tulotaso jatkaa laskuaan. Huoltosuhde on tulevaisuudessa kestämätön.
- Anonyymi
Nuo vaan eivät likikään varmasti ole Puolasta. Aivan yhtä hyvin voi olla venäläinen, tai latvialainen tns. jonka korostuksella puhumaa englantia on äkikseltään vaikea erottaa puolalaisen aksentista.
Ainakin latvialaiset rikollisryhmät ovat käyneet etenkin kesäisin tekemässä asunto- ja mökkimurtokeikkoja. - Anonyymi
Pyytäkää kaupustelijaa näyttämään lääninhallityuksen myöntämä kulkukauppalupa.
- Anonyymi
Myös kun pyytää esittämään sen Puolan passinsa, niin kaupustelija luikkii äkkiä tiehensä.
- Anonyymi
Puolalainen opiskelija n. 60v mies kävi pyytämässä rahaa Pohjois-Helsinki alueella. Ei varmaan ollut opiskelija
- Anonyymi
Varkaita/huijareita liikenteessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449261
- 785792
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414286- 583804
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313399- 472618
- 342162
- 401950