Öljyn kulutus vuonna 2023 on lähes mitatun historian suurin

Anonyymi-ap

Kuitenkin Suomi ja Kokoomuksen Orpo joukkionsa kanssa meinaa pelastaa ilmaston, kurjistamalla Suomen kansan elämää.
70 000 ihmistä on lentänyt ihmettelemään miksi öljyä yhä poltetaan ympäri maailmaa.
Paljonko tuokin reissu veronmaksajille kustantaa?

4

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi Suomen kansa suostuu pelleksi tämän vihreän siirtymän maksumieheksi?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Öljyä kuluu muovin tekemiseen.
      Kuluisi vähemmän jos jätehuoltoyhtiöt rahastuksellaan eivät melkein-estäisi omakotiasukkaiden jätteiden kierättämistä.

1,2 miljoonalta omakotitalolta peritään "sekajätteen tyhjentämisestä" vaikka asukas on lajitellut ja vienyt Sortti-asemille.
      Tämä lamauttaa kierrätysinnon.

• Anonyymi

Nämä ympäristö- ja ilmastovaatimukset tulevat yhdysvaltalaisista ajatushautomoista ja suunnilleen ainoat ihmiset ketkä niitä noudattavat ovat eurooppalaiset.
      Ja Suomi sitten vielä kaikkia muita kunnianhimoisempana.
      Mutta suurvallat, Yhdysvallat etunenässä, vähät välittävät näistä vaatimuksista.
      Ajatellaanpa että se ottaisi omat vaatimuksensa vakavasti, kuin oikeasti uskoen että niistä on kiinne maailman tulevaisuus, kävisikö se näitä öljynryöstösotiaan ympäri maailmaa?
      Rakentaisiko se yhä enemmän luonnonvaroja sitovia ja kuluttavia aseita ja asejärjestelmiä? Ylläpitäisikö se tukikohtiaan parissasadassa maassa ympäri maapallon?
      Selvää on että hiilivaatimukset ovat samanlainen keino kiristää ja nujertaa muita maita, sen kilpailijoita.
      Erityisen loistavasti on mennyt sen juoni Euroopan "vapauttamiseksi" Venäjän energiasta.
      Tilalle se tarjoaa omaa LNG:tään prosessoituna, jäähdytettynä ja rahdattuna toiselle puolelle maapalloa. Sen verran hiilijalajäljen merkityksestä, ruhtinaalliset voitot sen korvaavat ja Eurooppa ei enää pysty kilpailemaan Yhdysavltalaisen teollisuuden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe