Mitä meuhkaatte Juutalaisuudesta. Jeesus on Juudasta. On kolme niistä 12 Israelin heimosta jotka jäi etelä Israeliin. Juuda. Leevi ja Benjamin. on myös 9 kadonnutta israelin Sukukuntaa (niistä myöhemmin). Oletko koskaan miettinyt missä on Leevi. Israelin papit..Pohjan perille ajettu kansa, oi missä sinun sukujuuresi. Miksi vaakunasi on kuin juudalla sillä erolla että poljet sapelia, kädessäsi on kaksiteräinen miekka ja ympärilläsi 9-ruusuketta. Miksi liput päällekkäin laitettuna tuo esiin kolme ristiä josta keskellä on suomen vaakuna. Yhdeksän ruusuketta on ne kadonneet heimot. Osa suomalaisista on Leeviläisiä. Sen kertoo jo että olemme pohjan perille ajautunut yksi israelin sukukunnista.
Juutalaisia asia tuskin kiinostaa mutta Juudan suusta tulee se huuto: Se olit sittenkin Sinä, Yeshua ha machias
Juutalaisuus
Anonyymi-ap
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeet loppu? 🤔
- Anonyymi
Hae toki lisää että pärjäät!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae toki lisää että pärjäät!.
Ei tartte. Sinunhan sitä pitäisi.
- Anonyymi
Juutu ei pidä paikkana. Höpön höpöä.
Mistä tuo harha tule että me täällä Suomessa olisimme ainoat heimo?
Ajatuksena lapsellinen. Onko,lahkot noin sekaisin?- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan oikein.
Opettele mitä raamattu sanoo.
Opettele ymmärtämään mitä kirjoitetaan äläkä pistä sanoja minun suuhuni!.
Nämä kun opit. Tule sitten vasta hokemaan tänne : Höpön Höpöäs kun tiedät edes mistä puhutaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989