Sosiaalinen luotto

Anonyymi-ap

Kuka luottoa voi saada "sosiaalista luottoa" ylivelkaantumiseen?

"Asiakkaalla on oltava maksukykyä. Käytännössä pitää olla maksuvaraa ja säännöllisiä tuloja, kuten eläketuloja tai pientä palkkaa edes. Toimeentulotuen varassa olevan ei ole mahdollista saada luottoa, selittää Jutta Paavola Etelä-Pohjanmaalta. Maksuhäiriömerkintä tai se, että omaisuutta on jo ulosotossa, eivät estä sosiaalisen luoton myöntämistä, mutta hakijan tilanne ei saa olla täysin epätoivoinen. Syyt miksi on tehty kielteisiä päätöksiä on liian suuri velkamäärä, jolloin sosiaalinen luotto ei paranna taloudellista tilannetta. Tai hakijalla ei ole riittävän vakiintunut elämäntilanne ja tulotilanne, kertoo Marja Paananen".

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Samat kriteerit on joka rahoitusyhtiöllä ja pankilla. Ilmeisesti nämäkin fyffet jaetaan hyvinvoitialueiden hyväpalkkaisten hyvinvointivirkailijoiden hyvinvointitutuille. Kusetusta yhteiskunnan varoilla.

https://yle.fi/a/74-20063040

8

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis tämä on koroton luotto!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

Idea on kai se, että sosiaalista luottoa voivat hakea ne maksukykyiset, jotka eivät saa maksuhäiriömerkinnän vuoksi luottoa pankeista.

• Anonyymi

Kyllä maksukykyisen pitää kelvata pankille luottoasiakkaaksi. Ei ole yhteiskunnan tehtävä kantaa rahoituslaitosten riskejä, itse ovat sotkunsa järjestäneet niin silloin myös itse siivotkoon asiat kuntoon. Miten pankin hyvästä asiakkaasta voi noin vain tulla ei toivottu asiakas? Ei se voi ainoastaan asiakkaan vika olla ja miksi maksukykyinen yleensä tarvitsee rahoitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maksukykyisen pitää kelvata pankille luottoasiakkaaksi. Ei ole yhteiskunnan tehtävä kantaa rahoituslaitosten riskejä, itse ovat sotkunsa järjestäneet niin silloin myös itse siivotkoon asiat kuntoon. Miten pankin hyvästä asiakkaasta voi noin vain tulla ei toivottu asiakas? Ei se voi ainoastaan asiakkaan vika olla ja miksi maksukykyinen yleensä tarvitsee rahoitusta?

Tuossahan on tarkoitus että kelvottomat luotonhakijat karsitaan. Joukossa on myös tyyppejä, joilla on tilapäisiä vaikeuksia ja jotka yrittävät hoitaa asiansa kuntoon. Niitäkin on, kaikki eivät ole holtittomuuttaan ylivelkaantuneet, kaikki eivät ole sannamarineja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävelet varomattomasti kadulla puhelinta selaillen. Kaadut. Syy oli omasi, olisit katsonut eteesi. Mene yksityiselle lääkärille vaovoinesi.

• Anonyymi

pankit eivät ole vieläkään maksaneet takaisin 90 luvulla yhteiskunnalta saamaansa sosiaalista pankkitukiluottoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe