Kuka luottoa voi saada "sosiaalista luottoa" ylivelkaantumiseen?
"Asiakkaalla on oltava maksukykyä. Käytännössä pitää olla maksuvaraa ja säännöllisiä tuloja, kuten eläketuloja tai pientä palkkaa edes. Toimeentulotuen varassa olevan ei ole mahdollista saada luottoa, selittää Jutta Paavola Etelä-Pohjanmaalta. Maksuhäiriömerkintä tai se, että omaisuutta on jo ulosotossa, eivät estä sosiaalisen luoton myöntämistä, mutta hakijan tilanne ei saa olla täysin epätoivoinen. Syyt miksi on tehty kielteisiä päätöksiä on liian suuri velkamäärä, jolloin sosiaalinen luotto ei paranna taloudellista tilannetta. Tai hakijalla ei ole riittävän vakiintunut elämäntilanne ja tulotilanne, kertoo Marja Paananen".
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Samat kriteerit on joka rahoitusyhtiöllä ja pankilla. Ilmeisesti nämäkin fyffet jaetaan hyvinvoitialueiden hyväpalkkaisten hyvinvointivirkailijoiden hyvinvointitutuille. Kusetusta yhteiskunnan varoilla.
https://yle.fi/a/74-20063040
Sosiaalinen luotto
8
228
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tämä on koroton luotto!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Katos kun on tämä oikeisto-ylen Huuuuuuuuutava "työvoimapula" niin rahat ei oikein tunnu riittävän rellestykseen kun sosiaalidemarin lisäluotolla.
Kuulosti siltä, että Nimi vaan velka-paperiin ja se oli guud-bai perinnöille:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14263886/nain-kapitalistit-karkkyvat-perintojasi-
Jos et siis tosiaankaan vielä ole velka-ansassa !!! - Anonyymi
Idea on kai se, että sosiaalista luottoa voivat hakea ne maksukykyiset, jotka eivät saa maksuhäiriömerkinnän vuoksi luottoa pankeista.
- Anonyymi
Kyllä maksukykyisen pitää kelvata pankille luottoasiakkaaksi. Ei ole yhteiskunnan tehtävä kantaa rahoituslaitosten riskejä, itse ovat sotkunsa järjestäneet niin silloin myös itse siivotkoon asiat kuntoon. Miten pankin hyvästä asiakkaasta voi noin vain tulla ei toivottu asiakas? Ei se voi ainoastaan asiakkaan vika olla ja miksi maksukykyinen yleensä tarvitsee rahoitusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maksukykyisen pitää kelvata pankille luottoasiakkaaksi. Ei ole yhteiskunnan tehtävä kantaa rahoituslaitosten riskejä, itse ovat sotkunsa järjestäneet niin silloin myös itse siivotkoon asiat kuntoon. Miten pankin hyvästä asiakkaasta voi noin vain tulla ei toivottu asiakas? Ei se voi ainoastaan asiakkaan vika olla ja miksi maksukykyinen yleensä tarvitsee rahoitusta?
Tuossahan on tarkoitus että kelvottomat luotonhakijat karsitaan. Joukossa on myös tyyppejä, joilla on tilapäisiä vaikeuksia ja jotka yrittävät hoitaa asiansa kuntoon. Niitäkin on, kaikki eivät ole holtittomuuttaan ylivelkaantuneet, kaikki eivät ole sannamarineja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelet varomattomasti kadulla puhelinta selaillen. Kaadut. Syy oli omasi, olisit katsonut eteesi. Mene yksityiselle lääkärille vaovoinesi.
- Anonyymi
pankit eivät ole vieläkään maksaneet takaisin 90 luvulla yhteiskunnalta saamaansa sosiaalista pankkitukiluottoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073