Suomessa elää naisia, jotka eivät saa käydä yksin edes lääkärissä

Anonyymi-ap

78

646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moktar Gubtan 10 vaimoa kurissa?

    • "Suomessa elää naisia, jotka eivät saa käydä yksin edes lääkärissä"
      Näinhän se valitettavan usein on.

      Naapurin huonojalkainen leskirouva ei saanut, ei voinutkaan yksin käydä juuri missään. Monituiset kerran joko minä tai vaimoni käytimme häntä kaupassa ja terkkarissa. Usein käytimme leskirouva myös lähikaupungin torilla, koska leskirouva tykkäsi käydä torilla katsemassa ihmisiä.

      Nyt leskirouva on jo edesmennyt- rauha hänen muistolleen.

      Avaaja kiinni huomioita tärkeää asiaan.
      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Oliko naapurin huonojalkainen leskirouva sellainen ympärileikattu jätesäkkiin puettu huivinainen/naisoletettu...Muistan hänet kyllä hyvin.. Oli matkustanut Afrikan lämmöstä Suomen pakkasiin ..Halusi kovasti osallistua omalla työpanoksellaan Suomalaiseen hyvinvointiin ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko naapurin huonojalkainen leskirouva sellainen ympärileikattu jätesäkkiin puettu huivinainen/naisoletettu...Muistan hänet kyllä hyvin.. Oli matkustanut Afrikan lämmöstä Suomen pakkasiin ..Halusi kovasti osallistua omalla työpanoksellaan Suomalaiseen hyvinvointiin ..

        "Naapurin huonojalkainen leskirouva ei saanut, ei voinutkaan yksin käydä juuri missään. Monituiset kerran joko minä tai vaimoni käytimme häntä kaupassa ja terkkarissa. Usein käytimme leskirouva myös lähikaupungin torilla, koska leskirouva tykkäsi käydä torilla katsemassa ihmisiä."
        Dysfaattinen itsekeksitty kertomus trollin "hyvyydestä". ;) Huutopierua viikko. :))))


      • Anonyymi

        Moktar saa puun klo 10


      • Anonyymi

        allah on Nainen siis?


    • "Oliko naapurin huonojalkainen leskirouva...".
      Suomalaisuuteen kuuluu sekin, että vainajia ei pilkata. Oletkos sattunut kuulemaan moista?

      Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Mene gasaan sanomaan se...


      • Anonyymi

        Mitä eroa ? karvahattu pilkkaa eläviä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa ? karvahattu pilkkaa eläviä...

        Kiitos moktar anonyymi


      • Anonyymi

        Miksi Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimin naapurin rouva ei saanut käydä yksin lääkärissä?
        Vaikuttikovatko siihenkin rauhanuskonto islam ja siihen liittyvät kunniakulttuurit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimin naapurin rouva ei saanut käydä yksin lääkärissä?
        Vaikuttikovatko siihenkin rauhanuskonto islam ja siihen liittyvät kunniakulttuurit?

        Suomessa vain siveettömät vääräuskoiset tai uskonnottomat naiset käy yksin lääkärissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa ? karvahattu pilkkaa eläviä...

        "Mitä eroa ?"
        Onhan siinä eroa. Vainaja ei pysty enää itse puolustautumaan valheellisia väitteitä vastaan. Suomalaiset ovat ennen katsoneet, että on raukkamaista pilkata vainajaa. Jos on jotain sanottavaa, sen voi sanoa suoran kasvoista kasvoihin ihmisen vielä eläessä.

        Toinen näkökohta on siten se, että vainajan pilkkaaminen on myös järjetöntä. Vainaja itse on kaiken pilkan ulottumattomissa.

        Ymmärrän kyllä sen, että kaikki kantasuomalaisetkaan eivät itse tiedä tai ymmärrä suomalaisuudesta tuon taivaallista.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene gasaan sanomaan se...

        "Mene gasaan sanomaan se..."
        En itse pilkkaa myöskään palestiinalaisia tai juutalaisia vainajia.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Mitä eroa ?"
        Onhan siinä eroa. Vainaja ei pysty enää itse puolustautumaan valheellisia väitteitä vastaan. Suomalaiset ovat ennen katsoneet, että on raukkamaista pilkata vainajaa. Jos on jotain sanottavaa, sen voi sanoa suoran kasvoista kasvoihin ihmisen vielä eläessä.

        Toinen näkökohta on siten se, että vainajan pilkkaaminen on myös järjetöntä. Vainaja itse on kaiken pilkan ulottumattomissa.

        Ymmärrän kyllä sen, että kaikki kantasuomalaisetkaan eivät itse tiedä tai ymmärrä suomalaisuudesta tuon taivaallista.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Äijä on pilkannut täälläkin kymmeniä kertoja mm. Toni Halmetta, joten hurskastelusi on melko koomista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äijä on pilkannut täälläkin kymmeniä kertoja mm. Toni Halmetta, joten hurskastelusi on melko koomista.

        "Äijä on pilkannut täälläkin kymmeniä kertoja mm. Toni Halmetta..."
        Jospa nyt antaisin esimerkin, vaikka edes yhdestä kerrasta.

        Jutellaan sitten lisää. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Äijä on pilkannut täälläkin kymmeniä kertoja mm. Toni Halmetta..."
        Jospa nyt antaisin esimerkin, vaikka edes yhdestä kerrasta.

        Jutellaan sitten lisää. ;)

        "Jospa nyt antaisin esimerkin, vaikka edes yhdestä kerrasta."

        No, sen kun annat. Odotan kieli pitkällä.
        Voit antaa kaksikin.
        Buahhahhahhaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijä on pilkannut täälläkin kymmeniä kertoja mm. Toni Halmetta, joten hurskastelusi on melko koomista.

        .-Jos on jotain sanottavaa, sen voi sanoa suoran kasvoista kasvoihin ihmisen vielä eläessä.-
        Suoran suoleensa ottanut
        dysfaatikkojihadisti.
        Ei pitkäikäinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jospa nyt antaisin esimerkin, vaikka edes yhdestä kerrasta."

        No, sen kun annat. Odotan kieli pitkällä.
        Voit antaa kaksikin.
        Buahhahhahhaaa!

        Ymmärsit kyllä. Entäs se Toni Halme esimerkki?

        Eipä taida löytyä.
        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi

      ukko sanoo että rukoile kyllä se sillä lähtee 🤣 sitten kuolee muistan yhden tällaisen mutta oli ulkomailta

      Totuus on että lääkäri maksaa ja näissä kulttuureissa ei viedä lemmikkieläintä tai naista lääkäriin 🤣

    • Anonyymi

      eevä perkele kertoo asiaa

      Nyt vastausta kysymaan mm Honkasalolta asiaan?

      • Anonyymi

        muslimeilla on aina mies mukana mutta kyllä ainakin meillä lääkäri pakottaa itse tapahtumaan odottamaan ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        muslimeilla on aina mies mukana mutta kyllä ainakin meillä lääkäri pakottaa itse tapahtumaan odottamaan ulkopuolella.

        "muslimeilla on aina mies ..."
        Minäkin olen usein mukana, kun vaimoni käy lääkärissä. Autokuskina vaan joudun odottamaan kahviossa, jos en jaksa tai viitsi istua autossa parkkipaikalla. Jos on enemmälti aikaa, kipaisen läheiseen Motonetiin katselemaan työkaluja. Aina sitä jotakin tarvitsee.

        Tuttua elämää tämä on.
        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "muslimeilla on aina mies ..."
        Minäkin olen usein mukana, kun vaimoni käy lääkärissä. Autokuskina vaan joudun odottamaan kahviossa, jos en jaksa tai viitsi istua autossa parkkipaikalla. Jos on enemmälti aikaa, kipaisen läheiseen Motonetiin katselemaan työkaluja. Aina sitä jotakin tarvitsee.

        Tuttua elämää tämä on.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Mitä..Etkö raaski antaa muijallesi edes ajokorttia, niin kovinko täytyy vahtia.**


      • " Nyt heilastelet Einarin kanssa....".
        Sinähän taidat olla kovinkin mustasukkainen Einarista, kun sinulla on tällaisia luuloja.

        Huoli pois. Minä en sinun Einariasi hätyytä.
        Nauretaan yhdessä, sillä se mustasukkaisuuskin hälvenee. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        " Nyt heilastelet Einarin kanssa....".
        Sinähän taidat olla kovinkin mustasukkainen Einarista, kun sinulla on tällaisia luuloja.

        Huoli pois. Minä en sinun Einariasi hätyytä.
        Nauretaan yhdessä, sillä se mustasukkaisuuskin hälvenee. ;)

        Kirjoittaa seijaah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa seijaah

        Huomaatkos? Yhteinen nauru auttoi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        " Nyt heilastelet Einarin kanssa....".
        Sinähän taidat olla kovinkin mustasukkainen Einarista, kun sinulla on tällaisia luuloja.

        Huoli pois. Minä en sinun Einariasi hätyytä.
        Nauretaan yhdessä, sillä se mustasukkaisuuskin hälvenee. ;)

        Hei... Vanha keino pitää muija kotona on. "Kesät paksuna ja talvet huonoissa kengissä".**


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "muslimeilla on aina mies ..."
        Minäkin olen usein mukana, kun vaimoni käy lääkärissä. Autokuskina vaan joudun odottamaan kahviossa, jos en jaksa tai viitsi istua autossa parkkipaikalla. Jos on enemmälti aikaa, kipaisen läheiseen Motonetiin katselemaan työkaluja. Aina sitä jotakin tarvitsee.

        Tuttua elämää tämä on.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Tänään sitten mainostetaan Netfliksiä ja Motonettiä.. onkohan karvahattu jättänyt ko.narikoille joululahja toivelistan..?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "muslimeilla on aina mies ..."
        Minäkin olen usein mukana, kun vaimoni käy lääkärissä. Autokuskina vaan joudun odottamaan kahviossa, jos en jaksa tai viitsi istua autossa parkkipaikalla. Jos on enemmälti aikaa, kipaisen läheiseen Motonetiin katselemaan työkaluja. Aina sitä jotakin tarvitsee.

        Tuttua elämää tämä on.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Älä jaarittele itsestäsi, kun aloitus oli miljoonista alistetuista naisista. Saa ne olla kouluissa ja sairaaloissa, terroristien palveluksessa uhrilukua nostamassa. Terot siitä heti medioille rääkymään miten monta naista ja lasta kuollut, kyllä Israelin on nyt hävittävä joelta merelle, eikös vain.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "muslimeilla on aina mies ..."
        Minäkin olen usein mukana, kun vaimoni käy lääkärissä. Autokuskina vaan joudun odottamaan kahviossa, jos en jaksa tai viitsi istua autossa parkkipaikalla. Jos on enemmälti aikaa, kipaisen läheiseen Motonetiin katselemaan työkaluja. Aina sitä jotakin tarvitsee.

        Tuttua elämää tämä on.
        Terveisin, Moktar. ;)

        Moktar.Gubta
        2023-12-04 17:28:59

        "Suomessa elää naisia, jotka eivät saa käydä yksin edes lääkärissä"
        Näinhän se valitettavan usein on.

        Naapurin huonojalkainen leskirouva ei saanut, ei voinutkaan yksin käydä juuri missään. Monituiset kerran joko minä tai vaimoni käytimme häntä kaupassa ja terkkarissa. Usein käytimme leskirouva myös lähikaupungin torilla, koska leskirouva tykkäsi käydä torilla katsemassa ihmisiä.

        Nyt leskirouva on jo edesmennyt- rauha hänen muistolleen.

        Avaaja kiinni huomioita tärkeää asiaan.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)
        Äänestä

        Anonyymi
        2023-12-04 17:39:43

        Oliko naapurin huonojalkainen leskirouva sellainen ympärileikattu jätesäkkiin puettu huivinainen/naisoletettu...Muistan hänet kyllä hyvin.. Oli matkustanut Afrikan lämmöstä Suomen pakkasiin ..Halusi kovasti osallistua omalla työpanoksellaan Suomalaiseen hyvinvointiin ..
        Äänestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään sitten mainostetaan Netfliksiä ja Motonettiä.. onkohan karvahattu jättänyt ko.narikoille joululahja toivelistan..?

        "...ko.narikoille joululahja toivelistan.."
        Tämä olikin vaikea. Kirjoita näin: joululahjatoivelistan.

        "Buahhahhahhaaa!"
        Nauretaanko taas yhdessä? ;)


    • Anonyymi

      Pahamaa vai islam?

    • Anonyymi

      Missä kurdi, siellä ongelma. Näitä ongelmia on ostettu Suomeen miljardeilla. Suomessa tvallaan soditaan nyt kaikkien maiden uskonsotia.

      • "Missä kurdi, siellä ongelma."
        Kappas vaan, Radio-Kremlin lähetys kuuluu vieläkin, vaikka sen kuuluvuus on nykyään varsin heikkoa.

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Missä kurdi, siellä ongelma."
        Kappas vaan, Radio-Kremlin lähetys kuuluu vieläkin, vaikka sen kuuluvuus on nykyään varsin heikkoa.

        Nauretaan vartti. ;)

        Mietipä ihan itse onko kurdit aiheuttaneet enemmän ongelmia vai olleet ratkaisemassa ongelmia. Kurdit on ongelmana joka maassa missä niitä on. Aina ovat napit vastakkain kaikkien kanssa ja myös omien. Kansa joka ei kertakaikkiaan kykene rauhanomaisen rinnakkaiseloon edes omiensa kesken. Pizzankin ovat pilanneet ja tätä pizzan irvikuvaa nimitetään kudikiekoksi.


    • Anonyymi

      Lämpimissä maissa elo on helppoa verrattuna kylmillä alueilla oleskeleviin. Siksi lämpimillä alueilla ei äly ole vakava tekijä elämiselle. Suurin osa jää eloon. Toisin oli pohjoismaissa, etenkin Suomessa, jossa aikoinaan elämä ei ollut helppoa arktisissa oloissa. 1900 lapsista kuoli ankarissa oloissa 50%. (Nyt kai luku on 1%.)
      Tästä seurasi, että vain geneettisesti terveet lapset jatkoivat sukuaan Suomessa, josta syystä 1950 tienoilla suomalaiset olivat Euroopan älykkäintä kansaa. Kun lasten kuolleisuus vähenee, geneettiset vahingolliset mutaatiot pääsevät lisääntymään. Aivomutaatiot ovat enemmistönä ja ilkeät aivomutaatiot ovat saaneet epäterveen ajttelukyvyn lisääntymään. Tämähän näkyy meidankin politiikassa, talous ja turvallisuus romahtavat.

    • Anonyymi

      allah on manne

    • Anonyymi

      saattaa pudota vaikka parvekkeelta....

      kurkkua voidaan leikata jne

      • "saattaa pudota vaikka parvekkeelta...."
        Voisiko syynä olla pakkasilmat, kun tämä radio-Kreml kuuluu noin selvästi?

        Kummastelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "saattaa pudota vaikka parvekkeelta...."
        Voisiko syynä olla pakkasilmat, kun tämä radio-Kreml kuuluu noin selvästi?

        Kummastelee, Moktar. ;)

        Eheii, terveyskeskuksessa vain vaihtoivat kuulokojeeseesi uudet paristot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eheii, terveyskeskuksessa vain vaihtoivat kuulokojeeseesi uudet paristot.

        "...kuulokojeeseesi uudet paristot."
        Sinulla onkin kovin vanhanaikainen malli. Ei nykyvehkeissä ole paristoja.

        Katsopas tätä:
        https://www.techfibrr.com/checkout/?prod=earhear&lang=fi&s1=tplist&s2=tplist&guar=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu6NC_HAmrbbYVvgxb5UfyDtmPizvUq4ORtjAdrP4lGGS_oKJdVkEPIaAra1EALw_wcB

        Itse käytän omaani myös puheleminen handsfree-kapulana ja erillisen adapterin avulla myös satelliittivastaanottimena, aina kun haluan katsoa Netflixiä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...kuulokojeeseesi uudet paristot."
        Sinulla onkin kovin vanhanaikainen malli. Ei nykyvehkeissä ole paristoja.

        Katsopas tätä:
        https://www.techfibrr.com/checkout/?prod=earhear&lang=fi&s1=tplist&s2=tplist&guar=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu6NC_HAmrbbYVvgxb5UfyDtmPizvUq4ORtjAdrP4lGGS_oKJdVkEPIaAra1EALw_wcB

        Itse käytän omaani myös puheleminen handsfree-kapulana ja erillisen adapterin avulla myös satelliittivastaanottimena, aina kun haluan katsoa Netflixiä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Kerrotko lisää tuosta "puheleminen handsfree-kapulana", kun ei tuosta oikein taas saa selvää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko lisää tuosta "puheleminen handsfree-kapulana", kun ei tuosta oikein taas saa selvää?

        Käytetään sitten sille nimitystä puhelimen langaton kuulokkeen ja mikrofonin yhdistelmä.

        Ajattelitkos vaihtaa oman kuulokojeesi nykyaikaisempaan?
        Kysyy, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Käytetään sitten sille nimitystä puhelimen langaton kuulokkeen ja mikrofonin yhdistelmä.

        Ajattelitkos vaihtaa oman kuulokojeesi nykyaikaisempaan?
        Kysyy, Moktar. ;)

        En tarvitse, mutta oletko harkinnut vaihtoehtolääkitystä dysfasiaasi, kun nykyinen pilleri ei tunnu tehoavan lainkaan?

        Buahhahhahhaaa!!


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...kuulokojeeseesi uudet paristot."
        Sinulla onkin kovin vanhanaikainen malli. Ei nykyvehkeissä ole paristoja.

        Katsopas tätä:
        https://www.techfibrr.com/checkout/?prod=earhear&lang=fi&s1=tplist&s2=tplist&guar=1&gclid=Cj0KCQiAsburBhCIARIsAExmsu6NC_HAmrbbYVvgxb5UfyDtmPizvUq4ORtjAdrP4lGGS_oKJdVkEPIaAra1EALw_wcB

        Itse käytän omaani myös puheleminen handsfree-kapulana ja erillisen adapterin avulla myös satelliittivastaanottimena, aina kun haluan katsoa Netflixiä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Oletko käynyt "latauksilla" viime aikoina??


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.trustpilot.com/review/techfibrr.com
        Liettuasta tilailee osia gubtar- putlerin renkipoikana.

        Kummallista miten syvälle metsään voi meidän wannabe-salapoliisimme eksyä.

        On se tollero!
        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi

      Islam

    • Anonyymi

      Muslimit akat on hellan ja nyrkin välissä, ei mitään oikeuksia!👹

    • Anonyymi

      Kuppajukkelis on lapsen tasolla.

    • Anonyymi

      uli uli persu uli

    • Anonyymi

      Suomalaisten terveydenhoito varat/ajat ovat menneet "muunkansalaisten" hoitoon.

    • Anonyymi

      Mitä aloittaja hourailee?

      Luetaanpa yhdessä miten Matit ja Maijat ovat tasa-arvoisia:

      Sosiaali ja terveysministeriö tietää mm. Näin:


      ”Suomi on sukupuolten tasa-arvon edelläkävijä

      Suomi on yksi maailman johtavia maita tasa-arvon vaalimisessa. Suomi oli maailman ensimmäinen maa, joka myönsi naisille täydet poliittiset oikeudet. Tätä perintöä halutaan vaalia. Tasa-arvo on sosiaalinen innovaatio, joka on tuonut yhteiskuntaan uudistumista ja vaurautta, kun sekä naisten että miesten panos on ollut käytettävissä. Suomi ajaa maailmalaajuista sitoutumista tasa-arvoon. Se haluaa määritellä käsitteen uudella tavalla ja nostaa tasa-arvon uudelleen valokeilaan.”

      - Kyllä tämmöisessä maassa naiset voivat kulkea ja hoitaa asioitaan ILMAN miespuolista saattajaa. Vai voiko?

      Kyllä se on niin ,että on aivan mieletöntä katsoa läpi sormien Mohammedin ja Fatiman ” tasa- arvoa” . Mitä enemmän nämä punavihernatsit suvsitsevat tätä , sitä varmemmin heidän kotoutumisensa tähän tasa- arvoiseen yhteiskuntaan EI ONNISTU.

      Moktarin kaltaiset typerykset ovat kotoutumisen pahin tulppa. Toki nämä eivät itse sitä ymmärrä. Kun me katsomme sormien läpi suvaiten tätä naisten alistamista , me samalla rapautamme tämän tasa- arvoisen yhteiskunnan arvoperustaa.

      • Anonyymi

        Eihän tämä vaan liity mitenkään islampaskaan ja sen kunniakulttuureihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä vaan liity mitenkään islampaskaan ja sen kunniakulttuureihin?

        Muuten kirjoitus oli äärioikeistolainen fasistinatsirasistinen….


      • "...punavihernatsit suvsitsevat tätä..."
        Rauhoitu toki. En minä "suvsitse" naisten sortoa. Olet keksinyt tämän ihan omassa päässäsi.

        Käy kävelyllä. Se tuulettaa mieltäsi ja rauhoittaa kuumia tunteita. Ei sinua kukaan kyttää tai häiritse ulkoa. Siellä on leppeä pakkassää.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...punavihernatsit suvsitsevat tätä..."
        Rauhoitu toki. En minä "suvsitse" naisten sortoa. Olet keksinyt tämän ihan omassa päässäsi.

        Käy kävelyllä. Se tuulettaa mieltäsi ja rauhoittaa kuumia tunteita. Ei sinua kukaan kyttää tai häiritse ulkoa. Siellä on leppeä pakkassää.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Käy kävelyllä. Se tuulettaa mieltäsi ja rauhoittaa kuumia tunteita. Ei sinua kukaan kyttää tai häiritse ulkoa. Siellä on leppeä pakkassää.
        No ehkä Simpeleellä voi turvallisesti kävellä ulkoa.**


    • Anonyymi

      Suomessa elää valitettavasti myös persuja, jotka eivät saa ja osaa ajatella omilla aivoillaan.

      • Anonyymi

        Eikö persu naiset saa käydä yksin lääkärissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö persu naiset saa käydä yksin lääkärissä?

        Demareissa ja vasureissa on paljon naisia jotka eivät saa käydä uksin lääkärissä!
        Ja lääkärin pitää olla halal lääkäri…


    • Anonyymi

      Yhteiskunta
      Maahanmuutto

      Seida Sohrabin mukaan ei, koska islam ei tunne demokratiaa.
      Anonyymi-ap
      2023-12-06 09:58:04

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/islam-ei-istu-demokraattiseen-yhteiskuntaan/

      – Islam on sitä, mitä se on Koraanissa. Se on muslimien mukaan Jumalan sanomaa ja pitää laittaa käytäntöön sellaisenaan, Sohrabi sanoo.

      Hän ottaa esimerkiksi todistajalausunnon. Koraanin mukaan naisen todistajanlausunto on puolet miehen todistajanlausunnosta. Kirjassa myös yllytetään väkivaltaan.

      2

      <50
      Äänestä

      Vastaukset
      Anonyymi (
      Kirjaudu
      /
      Rekisteröidy
      )
      5000
      Anonyymi
      2023-12-06 10:15:53
      UUSI

      nyt tarvitaan SDP vastaus

      Moktar Gubta?
      Äänestä
      Anonyymi
      2023-12-06 10:19:30
      UUSI

      Edes tämä, Seida Sohrabin sanomana ei herätä islamilla aivopestyä Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimia todellisuuteen…
      Kun ALLAAAAAAAH pääsee pään sisään, siitä on vaikea päästä sisään…
      Ranskan puukotajallakin oli mielenterveyshäiriöitä!
      No toisaalta islampaskahan on mielenterveyshäiriö, johon voi aina vedota….
      Äänestä

    • Anonyymi

      Islam ja islamukot olisi niin hupaisia pellejä, elleivät olisi niin ääriväkivaltaisia.

      • Anonyymi

        Tuovat veroja lisää


      • Anonyymi

        Kuppa etenkin.


    • Anonyymi

      Jos tämä totta on se raakaa rasismia naisia kohtaan. Yhtään näitä rasisteja ei saa tuoda maahamme.

    • Anonyymi

      eikös ne jengit perustaniitä omia sairaaloita? kertoo uutiset ruotsista...

    • Anonyymi

      Onko tämä suomi enään

    • Anonyymi

      Saivartelun maailmanmestari Moktar on taas vauhdissa tässäkin ketjussa.

      Kiinassa oli ainakin joskus tapana, että nainen näytti nukkea näyttääkseen lääkärille mihin kohtaan sattuu, jos ystävämme musulumaanit siirtyisivät käyttämään samaa metodia?

      • Anonyymi

        Saivartelu tuottaa 88c/ trollaus ei huono !


    • Anonyymi

      Miksi tuo kaikki paska pitää jatkua täällä? Suomi on vapaaaa eikä esim. poliisia kiinnosta onko jollain rätti päässä tai näkyykö sääri tms. Kaikille tytöille/naisille vaan sellaiset kledjut päälle kun haluaa ilman mitään vammaista seksualisointia yms ja saa tehdä ja harrastaa mitä haluaa eikä mietitä tollasia vaan keskitytään normaaliin länsimaalaiseen elämiseen ja olemiseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska vaimoja pidetään kuin orjina, eivätkä he voi karata uskonnosta ja usein väkivaltaisia miehiään, jää heille vain vähän vapautta ja oikeuksia. Jos he karkaavat tai haluavat avioeron, tulevat he useimmissa tapauksissa tapetuiksi perheensä toimesta.

      Väkivaltaisilla isillä on oikeus lapseensa. Koska vaimot kategorisoidaan hylkiöiksi ja heillä ei ole useimmiten mitään koulutusta tai oikeutta koulutukseen, on heillä hyvin rajalliset mahdollisuudet elättää itse itsensä. Ja jos joku vahingossakaan loukkaa ”perheen kunniaa”, niin tällainen nainen joutuu elämään lopun elämäänsä kuolemanpelossa.

      Lähes kaikki musliminaiset elävät siis uhkauksien alla ja pakotettuja ”ottamaan vastuunsa” ja jatkamaan edelleen islamilaista kulttuuria, vaikka siihen kuuluu monia naisvihamielisiä piirteitä. Avioliiton säännöt pitävät sen huolen, että ei-muslimilla ei ole asiaa perheeseen.

    • Anonyymi

      ISLAM on VÄÄRÄ PROFEETTA ja sen tuhon aika on lähellä, sillä JUMALIEN JUMALA HÄVITTÄÄ SEN. Vihan uskontona sillä ei ole tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Nyt vasta sä huomasit tuon? He ovat maamme ns. rikastuttajia.

    • Anonyymi

      typerää feminismiä

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe