Onko porissa seurakuntaa?

Anonyymi-ap

Jossa käydä? Haluan yrittää löytää uskon jeesukseen ja saada sieltä eväät raamatun sanan lisäksi lisäksi uskovia kavereita? Olen niin yksinäinen ja kaikki maailmanjutut tuntuu turhalta.

16

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaankin osaat googlata?
      Mutta rukoile ensin Jumalalta johdatusta. Hän voi näyttää sinulle seurakunnan.

      • Anonyymi

        Anteeksi että kysyin,huomaan että tämän ajan "uskovat" ovat kylmiä ja kovia. En osaa rukoilla koska Jumala ei vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että kysyin,huomaan että tämän ajan "uskovat" ovat kylmiä ja kovia. En osaa rukoilla koska Jumala ei vastaa.

        Anteeksi jos vaikutin kovalta. Ainakin yritin auttaa. Koska en asu Porissa, en voinut antaa asiantuntevaa neuvoa. Olisi kai pitänyt olla vastaamatta.
        Jumala kuulee heikonkin rukouksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos vaikutin kovalta. Ainakin yritin auttaa. Koska en asu Porissa, en voinut antaa asiantuntevaa neuvoa. Olisi kai pitänyt olla vastaamatta.
        Jumala kuulee heikonkin rukouksen.

        On eräitä, jotka ovat kyselevinään totuutta ja saatuaan vastauksia, saavat aiheen herjata ja vikoilla. VOI HEITÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos vaikutin kovalta. Ainakin yritin auttaa. Koska en asu Porissa, en voinut antaa asiantuntevaa neuvoa. Olisi kai pitänyt olla vastaamatta.
        Jumala kuulee heikonkin rukouksen.

        Vaikutat todella kylmältä ja kovalta et ole uskova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat todella kylmältä ja kovalta et ole uskova

        Jeesus on sinunkin syntiesi edestä kuollut, mutta hän ylösnousi kuolleista ja hän elää.
        Ei ole tärkeää, mitä minusta ajattelet.
        Mutta se on erittäin tärkeää, miten suhtaudut Jeesukseen, joka sinua niin paljon rakasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat todella kylmältä ja kovalta et ole uskova

        Vielä kuitenkin vihjeeksi, että Porissa on ainakin evlut kirkko. Jos se sinulle kelpaa. En enää sinua auta tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eräitä, jotka ovat kyselevinään totuutta ja saatuaan vastauksia, saavat aiheen herjata ja vikoilla. VOI HEITÄ!

        Niinpä! Kiusoitellen kyselevät, niinkuin Jeesustakin kiusattiin muka totuutta kysellen.
        Voi heitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eräitä, jotka ovat kyselevinään totuutta ja saatuaan vastauksia, saavat aiheen herjata ja vikoilla. VOI HEITÄ!

        Puhaltelepa nyt p.......n tekouskoisesi.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Porissa on vahva Saunatonttu seurakunta.
      Kannattaa kysellä vaikka poliisiasemalta lisätietoja.

    • Anonyymi

      Mikäli ystävää empatiaa yms. kaipaat, niin kierrä nämä itseään uskovaisiksi mainostavat kaukaa.

      • Anonyymi

        Niinhän se on niitten suhteen ei voi koskaan olla liian varovainen, onneksi "uskovaisuus" ei ole tarttuva tauti.😁


      • Anonyymi

        Perkeleen lapset, kuten sinä, AINA vastustavat Jumalan evankeliumia ja pelastusta. VOI SINUA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkeleen lapset, kuten sinä, AINA vastustavat Jumalan evankeliumia ja pelastusta. VOI SINUA!

        Hihhulihan meinaa vallan riehaantua, se tuo hupia palstalle! 😂


    • Anonyymi

      Trolli olet…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe