Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Anonyymi-ap

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on, kuin kuuluisit minulle, kuin olisin tuntenut sinut aina, kuin meidät olisi tarkoitettu. Niin läheinen. Tunnen sinut hetkittäin sydämessäni, joskus olet läsnä ja lämpimät tunteet vyöryvät yli. Jokin selittämätön henkinen yhteys.

Mitään meidän välillä ei ole kuitenkaan konkretisoitunut ja se surettaa.

91

2554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen vielä sinun ja sinä minun. Se on väistämätöntä, tunnen sen.

      • Anonyymi

        Vuoroinko te miehekkeet esiinnytte naisina? Naurettavaa touhua yli 50set ns miehet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoroinko te miehekkeet esiinnytte naisina? Naurettavaa touhua yli 50set ns miehet!

        HB ok keroon myös pieruistani,olen ujostellut liika jopa niin että mahaa vääntää .
        Haju on karsee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoroinko te miehekkeet esiinnytte naisina? Naurettavaa touhua yli 50set ns miehet!

        Pakko osan miehistä esiinyä naisina, kun ei kaikille miehille riitä oikeita naisia enää. Mies ei ole muodissa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HB ok keroon myös pieruistani,olen ujostellut liika jopa niin että mahaa vääntää .
        Haju on karsee,

        Kuse paskas.


    • Anonyymi

      Mä kerroin omista tunteista, mut taidat pitää vaan hauskaa mun kustannuksella. Se, ku piristää työpäivää mukavasti! Ehkä pitäis vaa yrittää uudestaan kuolettaa tunteet tai taas työpaikan vaihto ees vttu😞

    • Anonyymi

      ❤❤❤

    • Anonyymi

      Kenelle tämä? ☺️ näin kun kaivattuni ajattelisi olisin maailman onnellisin.

    • Anonyymi

      Oon kuin umpilisäke. Sen huomaa vasta sitten kun se tulehtuu.

      • Anonyymi

        😅😅😆


    • Anonyymi

      Oletko se mies jonka nimeä hoen hiljaa mielessäni monta kertaa päivässä? Välillä sanon hänen nimensä vahingossa ääneen, työkaverit varmaan ihmettelee että mitä toi hourailee tossa.

      • Anonyymi

        Riippuu mikä nimi sulla on mielessä, kerro eka kirjain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mikä nimi sulla on mielessä, kerro eka kirjain

        Jii on mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mikä nimi sulla on mielessä, kerro eka kirjain

        T mielessä 😍🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T mielessä 😍🥰

        Se en ole minä. T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se en ole minä. T mies

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Koska sinä et ole P nainen. T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jii on mielessä.

        Ei se oo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se en ole minä. T mies

        Et ole mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jii on mielessä.

        Oletko palvelualalla töissä joka mietit tuota J-kirjainta ja alkaako sinun nimesi E-kirjaimella?


    • Anonyymi

      Joskus henkinen yhteys on vahvempi kuin ruumiillinen.
      Varsinkin jos rakkaus on aitoa ja pyyteetöntä.
      Kokemuksesta tiedän näin olevan.
      Tunnen hänet hyvin vahvasti.

      • Anonyymi

        Ilman kommunikaatiota ei ole.


      • Anonyymi

        Vielä kun voisi uskoa edes johonkin.

        Sekä myös keneen uskoa.


    • Anonyymi

      Ehkä se nainen ei välitä sinusta kun joudut olemaan täällä eikä hän ole lähestynyt sinua. Aikansa kannattaa haaveilla mutta lopulta on luovutettava omaksi parhaaksesi.

      • Anonyymi

        Voi olla, että sinä et ole se paras asiantuntija tässä.


    • Anonyymi

      Sellaista on elämä!

    • Anonyymi

      Onpas siinä sanoja. Jos olisi muuta kuin "leikkiä" tietäisit puuttuuko vai ei. :(

    • Anonyymi

      Et ole ottanut selvää, mitä nainen sinusta ajattelee?

      • Anonyymi

        En ole. .


    • Anonyymi

      Tuo on vain harhaa ollut sellaisien kanssa keitä ei tunne kunnolla.

    • Anonyymi

      En tiedä onko tämä samaa asiaa, mutta joillakin naisilla on taito aiheuttaa pakokauhua miehelle, tulleessaan pieneen tilaan, miehen rauha saattaa järkkyä ja tunne kuin seinät olisivat liian lähellä on voimakas, hetken keräiltyään tyyneyden rippeitä, jokin omituinen voima vetää päinvastaiseen käytökseen. https://youtu.be/7kcx_yQuJFg

      • Anonyymi

        Tää jää kyllä <3 Kiitos. Toivottavasti hän jolle haluat nuo sanat osoittaa huomaa ja ymmärtää ne. Ja tietää ne itselleen tarkoitetuiksi.


    • Anonyymi

      Samoin erästä miestä kohtaan.

    • Anonyymi

      Miksi et kerro naisesta jotakin? 🙂

    • Anonyymi

      Taidat olla mies, eikö niin?

      • Anonyymi

        Mies olen, ja naiselle kirjoitan.


    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä mutta eipä se kai noin ajattele. Itsestä tuntuu kuin oltaisiin tunnettu aina ja silti aristelen häntä. Olen ollut jo vuosia ihan rakastunut eikä tämä lopu.

      • Anonyymi

        Oletpa itseäsi kehuva mies mystinen kun puhut itsestäsi kolmannessa personassa


      • Anonyymi

        Juuri sinun samat sanat, mutta naiselle! m>n


    • Anonyymi

      Noni sinä nyhverö ja palliton mies....
      Tekemään konkretiaa vielä kun voit!!!!
      Sun pitää luoda irl yhteys ja
      Tavata hänet.
      Sun pitää viestittää.. Sun pitää soittaa .
      Sun pitää sopia tapaaminen jne....

      Tajua myös se ettei voi odetella ja olla tekemättä mitään
      Muuten mahdollisuus menee ohi.Ja sä mietit vahana ..
      Joo tykkäsin mutta pelkäsin elää ja
      Kokeilla ja tehdä asioita .

      Kovienväli jutut on teidän yhdessä irl vierekkäin /lähekkäin vannottuun rakkauteen asti ivain hastusta ja harhaa ja viihdettä vain

      Ajattelitko kusettaa itseäsi koko elämäsi.
      Nyt toimintaa!!!!

      • Anonyymi

        Olet mies vähän teennäisen ankara itseäsi kohtaan, toimiiko tämä tsemppaus kohti seuraavaa pettymystä?


    • Anonyymi

      Näin pari päivää sitten unta sinusta. Kävelin tiellä, jostain syystä talutin teidän koiraa. rannassa oli mökki jonka pihalla olit. Ulkona sinulla soi radio hiljaisella, kävelit rantaan yläkeho paljaana, menit uimaan. Emme puhuneet, katselimme vain.

    • Anonyymi

      Saatan tuntea kyllä juuri noin. <3

    • Anonyymi

      🤔 erästä miestä, vanhempaa kohtaan tunnen ja tunsin jotain ihastumista
      Ja yhteyttä.

      Vaikka tosielämässä me olemme ja elämme niin erilaisesti, että käytännössä se olisi mahdotonta.

      ❤ Se, että meidän välillämme koskaan voisi olla mitään..

      • Anonyymi

        Ja minä tunnen nuorempaa naista kohtaan syvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä tunnen nuorempaa naista kohtaan syvästi.

        Etkä viitsi kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä viitsi kertoa

        Haluaisin mutta en uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin mutta en uskalla.

        Mitä pelkäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelkäät

        Hänen kylmää vastausta. Ja sitä kautta kertominen pilaisi nykyisen tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kylmää vastausta. Ja sitä kautta kertominen pilaisi nykyisen tilanteen.

        Tuskin vastaa kylmästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin vastaa kylmästi

        Kauniisti ajateltu. Mutta tiedän että jos hän ajattelisi lämpimästi, hänen olisi meistä kahdesta helpompi näyttäytyä ja hakeutua vaikka juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti ajateltu. Mutta tiedän että jos hän ajattelisi lämpimästi, hänen olisi meistä kahdesta helpompi näyttäytyä ja hakeutua vaikka juttelemaan.

        Eikö hän ole hakeutunut puhumaan sinulle? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän ole hakeutunut puhumaan sinulle? 🙂

        Tuskin minua varten on ollut asiaa toimittamassa muutaman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kylmää vastausta. Ja sitä kautta kertominen pilaisi nykyisen tilanteen.

        Säikähtää, kun totuus tulee esille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikähtää, kun totuus tulee esille!

        Juu näin on. Siksi on parempi olla hiljaa ja unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä viitsi kertoa

        Pallit on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu näin on. Siksi on parempi olla hiljaa ja unohtaa.

        Joopa joo. Oliskin kamalaa jos tunteet on molemmin puolisia ja joutuisit ihan tekemään asialle jotakin. Iik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti ajateltu. Mutta tiedän että jos hän ajattelisi lämpimästi, hänen olisi meistä kahdesta helpompi näyttäytyä ja hakeutua vaikka juttelemaan.

        On kyllä miehen työ osottaa kiinnostus ensin vihjailemalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä miehen työ osottaa kiinnostus ensin vihjailemalla

        Tarkoitinkin tällä sitä että näkee muutenkin harvoin. En sitä miten asiat voisi mennä jos edes näkisi useammin.


    • Anonyymi

      Minullakin on sydämessäni yksi mies, jonka kanssa ei oikeasti ole tapahtunut mitään muuta kuin, että olemme tavallaan tutustuneet, vaikka toisaalta en tavallaan tunne häntä. Tai on tapahtunut jotain, minkä merkityksestä olen epävarma. Sekin on tapahtunut, että ihastuin häneen. Tunsin niin sellaista lämpöä, rauhaa ja iloa hänen ollessaan läsnä. Unelmoin yhteisistä hetkistä. Pidin sitä mahdottomana kuitenkin, että välillämme voisi olla muuta kuin asiapitoisia asioita ja koitin pitää ihastuksen omana tietonani.

      En vaan pysty unohtamaan häntä. On kulunut vuosia. Viimeksi kun näimme ei ollut paljon mahdollisuuksia puhua kahden ja menin myös hiukan paniikkiin, vaikka vartavasten olin hakeutunut sinne, että saisin nähdä hänet. Tuollainen tunne minullakin on, kuin hän olisi läsnä, vaikka välillämme on satoja kilometrejä.

      Jos olet kaipauksen kohde siellä, täällä sinua yhä kaipaa eräs höpsö joka unohtaa kännykkänsä bussipysäkille ja laittaa mutaiset kengät laukkuun.

      • Anonyymi

        Käytät mies itsellesi kirjoittaessa silmiinpistävän lapsellista kieltä, oletko kiinnostunut sellaisista ja haaveuletko, että naista ovat sinua heikkolahjaisempia? Sanotaanko nyt näin, että tuota rimaa on vaikea ns alittaa😂


    • Anonyymi

      Samoin tunnen erästä nuorempaa miestä kohtaan. Hän ei vaan tune samoin, tai tuo ainakaan sitä julki. Mutta jos kohtalo on kanssani samaa mieltä, se ajaa meidät vielä yhteen. Minä en tästä enää nuoruuteni ja hänkin vanhenee💔

      • Anonyymi

        *minä en tästä nuorene


      • Anonyymi

        Paljonko nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *minä en tästä nuorene

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko nuorempi?

        Viisi vuotta hetken aikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotta hetken aikaa..

        Osuis kyllä..jos olisit se jota mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuis kyllä..jos olisit se jota mietin.

        En usko että hän minua miettii. Toivottavasti saatte toisenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän minua miettii. Toivottavasti saatte toisenne.

        Varmaan miettii. Vähän joulumieltä nyt 😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan miettii. Vähän joulumieltä nyt 😘😊

        Ketä sitten mietit, jotain tunnistetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sitten mietit, jotain tunnistetta?

        Pitkä, tumma ja kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä, tumma ja kaunis.

        Valitettavasti ei osumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä, tumma ja kaunis.

        Kuinka pitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        Ei se ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä?

        Ihan vähän mua lyhyempi.


    • Anonyymi

      Mä tykkään susta, just tommosena :D

      • Anonyymi

        Eiks teillä ole muuta paikkaa, missä jutella ku yleisellä palstalla? Vai jutteleeko ätmi taasen yksikseen, ei tervettä ole!


    • Anonyymi

      Lämmöllä mies sinua ajattele, vaikka on kylmä keli. Saanko tulla sun pitkän takin suojaan?

    • Anonyymi

      Kiva viesti! Ihastuessa ihmiset usein kokevat yliluonnollista yhteenkuuluvuutta. Henkinen yhteys on usein yhteys, joka ajatuksissa luodaan toiseen sukupuoleen, toista toivotaan läheisempää yhteyteen ja se saattaa tuntua joskus hyvin todelliselta. Joidenkin ihmisten välillä on erikoinen kokeilemisen kaipuu, siinä lämpimät tunteet vyöryvät ylitse ja sekoittavat ajatuksia.

      https://youtu.be/CG6P0vqJILM

    • Anonyymi

      Muistan kun kävelimme rannalla ja lämmin kesä sade kasteli meidät. Suutelimme kesä sateessa. Juoksimme kauppaan nauraen. Teimme ruokaa ja rakastelimme koko yön. Aamulla tein sinulle aamiasta ja rakastelimme taas. Iltaäivällä jätit minut. Oli vaikea uskoa, että olin tuntenut ja kokenut sen kaiken yksin.

      • Anonyymi

        Koko yön. Ei totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko yön. Ei totta.

        Kyllä se on täysin mahdollista. Ei pidä heti laukaista, eikä koko ajan täysillä jyystää. Rauhassa ja ajan kanssa. Suutelua, hyväilyä hitaasti ja sitten välillä intohimoisesti hekuman huipulle.

        Dynamiikkaa niin kuin hyvässä sävellyksessä tai sehkä tässä tapauksessa improvisaatiossa.

        Välillä noustaan syömään ja suihkuun, keskustellan, ollaan lähellä, kunnes suutelu voittaa ja kohta taas rakastetaan intohimoisesti.


    • Anonyymi

      Olet nainen mitä haluan... Rakkaani mennään minne molemmat haluaa... Sinulle

    • Anonyymi

      Näin Aatonaattona on paras irtisanoutua jumalattomien pöytiin istuutumisesta.

    • Anonyymi

      Minä tunnen aivan samoin. Voi kai konkretisoituminen vielä tapahtua, jos niin vain päätämme.
      KM

      • Anonyymi

        Mitä noi kirjaimet meinaa? Sun nimikirjaimet vai kaivatun? Oliko naiselle vai miehelle?


    • Anonyymi

      Voiko yhteyttä edes tuntea ilman että se olisi molemminpuolista. Erehtyisi niin pahoin, tai kenties ajattelisi saavansa sen kyllä syttymään toisessakin silkalla tahdonvoimallaan. Olisiko se sama asia. Parhaimmillaankin osoittaisi vain omasta sisimmästä löytyvän pelastuksen, sen ettei eläisi enää sirpaleina. Yhteinen salaisuus tekee elämästä mielenkiintoisempaa. Sitä voi olla kaiken keskellä ja koskettaa vain katsomalla koska tietää tuntevan osan itseä, jota muut eivät tiedä. Ja aina läsnäollessaan syntyy tämä jaettu tila , koska kukaan muu ei voi nähdä mitä siinä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Hyvin kuvailtu. Taitaa olla juuri noin.


    • Anonyymi

      Laita hoo viestiä ni rupatellaan mukavia.

    • Anonyymi

      Jokainen on itsenäinen ihminen. On aivan päivänselvää että toisen rajojen ylittäminen vahingoittaa. Miehet eivät tätä vieläkään ymmärrä?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe