Hamas suojelee israelilaisia, Israel yrittää tappaa

Anonyymi-ap

Jos israelilaiset tosissaan pommittavat Hamasin tukikohtia, kuten väittävät, silloin panttivankien ainoa toivo selvitä hengissä on Hamas, joka yrittää pitää heidät hengissä.

Tietenkin jos Israel pommittaa vain palestiinalaisia siviilejä, silloin vaara osua omiin kansalaisiinsa on pienempi.

5

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No noinhan se on 😁

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Pelastivat panttivangit pahoilta Israelilaisilta ja toivat heidät turvaan hyvien palestiinalaisten luo.
      Ja lapsikaappaajatkin ilmeisesti yrittävät vain suojella lapsia?

      • ouro

        Panttivangit ovat tietysti samoissa paikoissa kuin Hamasin sotijat. Vaikka he eivät taatusti halunneet tulla kaapatuiksi, he tietävät, että nyt on ainoa mahdollisuus säilyä hengissä, jos myös hamassoturit säilyvät hengissä.

        Ja myös Israel tietää, että jos saa tapettua hamassotureita, samalla kuolevat myös panttivangit. Siksi Israel yrittää KIRISTÄÄ tuottamalla suurta tuhoa palestiinalaisille siviileille. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Panttivangit ovat tietysti samoissa paikoissa kuin Hamasin sotijat. Vaikka he eivät taatusti halunneet tulla kaapatuiksi, he tietävät, että nyt on ainoa mahdollisuus säilyä hengissä, jos myös hamassoturit säilyvät hengissä.

        Ja myös Israel tietää, että jos saa tapettua hamassotureita, samalla kuolevat myös panttivangit. Siksi Israel yrittää KIRISTÄÄ tuottamalla suurta tuhoa palestiinalaisille siviileille. 🌹👀

        ArtoTTT

        Yhdysvaltalaistietojen mukaan tulitauko loppui koska Hamas ei halunnut vapauttaa naispanttivankeja, ikäviä kertomuksia olisi voinut paljastua.

        "Palestiinalainen äärijärjestö Hamasin pidättäytyi vapauttamasta naispuolisia panttivankejaan, koska he eivät halunneet naisten puhuvan julkisesti kokemastaan seksuaalisesta väkivallasta, sanoo Yhdysvaltain ulkoministeriön tiedottaja Matthew Miller.

        Tämä oli hänen mukaansa syy siihen, että Israelin ja Hamasin välinen tulitauko päättyi viime perjantaina."
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010028723.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Yhdysvaltalaistietojen mukaan tulitauko loppui koska Hamas ei halunnut vapauttaa naispanttivankeja, ikäviä kertomuksia olisi voinut paljastua.

        "Palestiinalainen äärijärjestö Hamasin pidättäytyi vapauttamasta naispuolisia panttivankejaan, koska he eivät halunneet naisten puhuvan julkisesti kokemastaan seksuaalisesta väkivallasta, sanoo Yhdysvaltain ulkoministeriön tiedottaja Matthew Miller.

        Tämä oli hänen mukaansa syy siihen, että Israelin ja Hamasin välinen tulitauko päättyi viime perjantaina."
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010028723.html

        Tieto voi pitää paikkansa, sillä kaikki armeijat ovat raiskannet naisia, aivan kaikki. Kamaloitteellista.

        En ole missään vaiheessa myöskään kiistänyt, että Hamas on terrorijärjestö. Olen vain tuonut esiin sen, että Israel harjoittaa vielä runsaampaa ja tuhoisampaa terroria. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe