Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oikeassa olemisen tarveko väärää?

Anonyymi-ap

Eikö jokaisen normaali ihmisen tule haluta olla oikeassa?
Olisihan hyvinkin epänormaalia haluta olla väärässä.

Eikä mitään muttia.

11

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai haluat olla oikeassa. Miksi? Onko vaikea kysymys? Yrittäkää silti vastata. Siis miksi haluat olla oikeassa?

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En tahdo. Tahdon olla väärässä niin kuin kaikki muutkin ihmiset.

    • Anonyymi

      Oikeassa olemisen tarve on vain niillä, jotka eivät tahdo olla väärässä.

    • Anonyymi

      Oikeassa ei voi olla jos ei tiedä asioita. Esim. miten sapatti pidetään viimeistä piirtoa myöten. Silloin voi vain höpistä sekavia.

    • Anonyymi

      Kyllä sapatti on helppo tietää oikein, jos tahtoo olla oikeassa.

      Uskoontulossa on jokainen päivämme tullut samanarvoiseksi ja siis pyhitetty Herralle. Meillä on jatkuva lepotila 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa vuoden jokaisena päivänä. /
      Ikuinen sapatinlepo on voimassa NYT. Hebr. 4. luku opettaa alkukielen mukaan tästä selvin sanoin. ”Joka on päässyt Hänen lepoonsa, on saanut levon teoistaan niin kuin Jumalakin omista teoistaan”. Hebr. 4:10. ”Jumalan kansalla on siis sapatinlepo voimassa nyt” (kreik. apoleipetai = on voimassa.).” Hebr. 4:9. Novum.

      Kiitos Jumalalle Hänen antamastaan vapauden ja levon tilasta. Sapatti on uuden liiton kristityille tila, ei päivä. Mutta päiviäkin saa valita, kunhan ne eivät tuo elämään orjuuden kahleiden kolinaa: ”Toinen pitää yhtä päivää toista parempana, toinen pitää kaikkia päiviä yhtä hyvinä. Kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka kiinnittää huomionsa tiettyihin päiviin, tekee sen Herran tähden..” Room. 14:5,6. Päivien valitseminen on siis yhdentekevää, samoin kuin niiden valitsematta jättäminen.
      ”Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltäni. Näin te löydätte levon sielullenne.” Matt. 11:28,29.

      • Anonyymi

        Vahingossa joku on joskus oikeassakin.


    • Anonyymi

      Käyhän ikävästä jos olisi koko aika oikeassa. Hokasin käydä eteenpäin ennen kuuluisuutta 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Voiko olla kolmatta vaihtoehtoa. Siis sellaista että olisitkin vähän oikeassa ja vähän väärässä?

    • Anonyymi

      Aina väärässä olen, nyt ainakin kun sanon näin.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole aina väärässä tai oikeassa sen enempää kuin toinenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe