Helsinki ilman natseja 6.12.2023
Kutsumme kaikki jälleen itsenäisyyspäivänä 6.12.2023 Helsinkiin Töölöntorille klo 16:00 osoittamaan, että natsismilla eikä antisionismilla ei ole kaduilla sijaa – ikinä!
Tule mukaan marssimaan ja osoittamaan mieltä rauhan ja yhdenvertaisuuden puolesta, rasismia, natsismia, antisionismia ja kommunismia vastaan.
Vaadimme rauhaa Eurooppaan ja Lähi-Itään. Venäjän on välittömästi lopetettava laiton hyökkäyksensä ja poistuttava Ukrainasta. Venäjä on saatettava vastuuseen YK:n peruskirjan vastaisesta hyökkäyksestään, tekemistään sotarikoksista ja aiheuttamastaan tuhosta. Haluamme, että Suomi ja maailman valtiot etsivät aktiivisemmin tehokkaita keinoja sodan lopettamiseksi ja rauhan edistämiseksi.
Huomioithan, että mielenosoitus on rauhanomainen. Toisten fyysistä vahingoittamista ei saa vaatia sanallisesti eikä symbolisesti, eli esimerkiksi nukkeja ei saa roikottaa eikä polttaa mitään esineitä. Myös natsismiin, antisionismiin tai kommunismiin yhdistetyt liput ja symbolit ovat kiellettyjä.
Noudatamme mielenosoituksessa turvallisen tilan periaatteita. Kaikenlainen muiden mielenosoittajien sekä yleisön häirintä on kiellettyä. Häirintään puuttuminen on tärkeää. Voit matalalla kynnyksellä ilmaista sinulle sopivalla tavalla, jos toisen henkilön toiminta sinua kohtaan tuntuu epämukavalta. Jos koet häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua tai et ole varma, onko kyse häirinnästä tai muusta epäasiallisesta kohtelusta, voit aina olla yhteydessä järjestyksenvalvojaan. Järjestyksenvalvojat toimivat myös häirintäyhdyshenkilöinä.
Helsinki ilman natseja 6.12.2023
19
340
Vastaukset
- Anonyymi
Teillä taitaa olla ruuhkaista siellä Töölöntorilla, on meinaan se verran noita mielenosoituksia.
- Anonyymi
Onhan tää orpon mieleen ku saadaan kansaa liikkeelle.
Liikunta ilo ja raitis ilma mikä sen mukavampaa ja yhdessä oloa talvi säässä.- Anonyymi
Onko putler mukana?
”Jengirikollisuuden symboliikka näkyy myös Putinin valtapelissä.
– Ainakin näin symboliikan ja mytologian tutkijoiden silmin Venäjähän näyttää siltä, että sitä hallitaan kuin rikollisjärjestöä. Itse luulen, että olen ymmärtänyt syynkin. Sehän lähtee totta kai jo Neuvostoliiton ajan kulakeista ja ojennustyöleireistä, ”
- Anonyymi
Tulemme naureskeleman teille.
- Anonyymi
Se nyt ei auta mitään jos muutama hihhuli Suomessa kokontuu. siitä ei ole kun haittaa liikenteelle.
- Anonyymi
Ei putinisteja Helsinkiin!
- Anonyymi
VITTU KU TIETÄSIN JÄRJESTÄJÄN SE OIS JO KUOLLU!!!
- Anonyymi
Varisverkosto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varisverkosto
Ei saa ketään tappaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa ketään tappaa!
Äärivasemmisto tulee vaarallisena kieltää!
- Anonyymi
Minulla on joka päivä: ei kommunisteja punikkeja Helsinki.
Ps. Tarkoittaa myös viherpunikkeja. - Anonyymi
Mikä ihmeen itsenäisyys? Itsenäisyys meni kun liityttiin eu:hun "ei saada lopettaa kellon ajan siirtämistä" ja sieltä sanellaan mitä pienen maan kansalaiset saa tehdä.
Natoon liittyminen. Näyttää Raaseporin varuskunnan seinällä olevan Amerikan lippu ja jenkki soturit menevät suomalais alokkaiden kanssa pitkin raaseporin metsiä.
Säälittävän näköistä pelleilyä. - Anonyymi
En lähde tuonne kylmään osoitaa mitän mieltä ja maksaa kallista metro lippua.Menköön ne joilla varaa ostaa lämpimät tavivaateet kuin jalkineet.
- Anonyymi
awfr
- Anonyymi
Onko putler mukana marssimassa vai rahoittaako vain?
- Anonyymi
Punafastistit marssivat! 🇷🇺
- Anonyymi
Miksi Helsinki ilman natseja -mielenosoituksessa liehui Palestiinan liput ja vaadittiin Israelin tuhoa? Eikä ne Neuvostoliiton liputkaan ja Neuvostoliittoa ylistävät huudot sovi Suomen Itsenäisyyspäivään.
Ei kuka yritä tuhoa Israel
koska Israel tuhoa Amerikka jälkeen ,että jos joko halua tuhota Israel tarve tuhota USA
Ja anteeksi minun pari rakas juutalaiset kaveri
moni ei ymmärrä Juutalainen ja Israel kaksi eri asia
- Anonyymi
Niin ja sitten teidän piti ruveta siellä riehumaan pöljien lailla?
- Anonyymi
Suomessa on hiljattain aloittanut uusi äärioikeistolainen ja avoimen rasistinen järjestö. Yhteisö ajaa valkoista ylivaltaa ja vastustaa globalisaatiota. Se on levinnyt Yhdysvalloista vuoden 2021 jälkeen nopeasti ympäri Eurooppaa.
Kansallisradikaaliksi itseään kutsuva Antifa on houkutellut jäsenikseen nuoria miehiä ja naisia sosiaalisen median, kuten Tiktokin ja Instagramin kautta. Ryhmä tiedottaa toiminnastaan myös Telegram-sivuillaan. - Anonyymi
No nythän YLE on jo kirjoittanut tästä yksipuolisen ja osin valheellisen uutisjuttusen jossa äärivasemmistolaiset vapaasti uhriutuvat ilman että YLE kysyy kertakaan miksi mielenosoituksessa oli sirppi ja vasara lippuja tai miksi mielenosoituksessa huudettiin juutalaisvastaisia iskulauseita?
”Se oli aika pelottava tilanne” – mielenosoittajat kritisoivat poliisin käyttäneen liikaa voimaa Töölöntorilla
YLE jopa sopivasti unohtaa mainita että kyseessä oli laiton mielenosoitus.
https://yle.fi/a/74-20063778- Anonyymi
Moskovassa voisitte marssia natseja vastaan, niitä kun kremlissä ihn kuhisee. Ei Suomessa.
- Anonyymi
Rappiokulttuuria pahimmillaan. Sama sakki yritti estää rajalain läpimenon. Eli punavihreät + Eva.
Äärioikeisto ja äärivasemmisto ovat samaa sakkia.- Anonyymi
Taitaa olla demarit ja keskustakin..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032