Ainaista valittamista

Anonyymi-ap

24

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Palsta on ainaista valittamista, lähinnä siitä mitä uskovaiset, patmoslaiset, kristillinenmedia, viidesläiset ja helluntaikirkko ovat taas tänään tehneet tai mitä juonivat huomiseksi.

      • Anonyymi

        Sinä olet yksi palstan mustamielisimmistä, enpä muista sinun kirjoittaneen tänne koskaan mitään positiivista tai sinun olleen mistään iloinen, positiivisistakin asioista kaivat vaikka väkipakolla jotakin negatiivista. Elämänasenne kai?

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yksi palstan mustamielisimmistä, enpä muista sinun kirjoittaneen tänne koskaan mitään positiivista tai sinun olleen mistään iloinen, positiivisistakin asioista kaivat vaikka väkipakolla jotakin negatiivista. Elämänasenne kai?

        -a-teisti-

        Niin monella uskovalla näyttää olevan kovin vaikeaa tuo elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yksi palstan mustamielisimmistä, enpä muista sinun kirjoittaneen tänne koskaan mitään positiivista tai sinun olleen mistään iloinen, positiivisistakin asioista kaivat vaikka väkipakolla jotakin negatiivista. Elämänasenne kai?

        -a-teisti-

        ArtoTTT

        No, ei nyt mennä huumorintajuttomiksi loman kynnyksellä.

        Jos positiivista kaipaat, niin olen luotettavalta taholta saanut kuulla että sinut on kutsuttu itsenäisyyspäiväjuhlaan Hotel Arthuriin Helsingissä, olen iloinen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        No, ei nyt mennä huumorintajuttomiksi loman kynnyksellä.

        Jos positiivista kaipaat, niin olen luotettavalta taholta saanut kuulla että sinut on kutsuttu itsenäisyyspäiväjuhlaan Hotel Arthuriin Helsingissä, olen iloinen puolestasi.

        Taitaa olla hevosmiesten tietotoimistosta tietosi lähtöisin, mutta Arthuri on ihan tuttu paikka, tuossa kävelymatkan päässä ja joulujazzeissa tuli viime vuonna käytyä, nyt jää väliin, muuta menoa.

        Loman suhteen vaatimukseni oli mittavammat, kuin pari vapaapäivää, esitin TJ:lle pikkujouluissa ajatuksen, että antaisi vuoden alusta kevääseen lomautuspaperin käteen, mutta ei sitten yhtään lämmennyt ajatukselle pas*kiainen. Hyvin joutaisin, kyllä tämä talouden laskusuunta näkyy meilläkin joutilaisuutena.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla hevosmiesten tietotoimistosta tietosi lähtöisin, mutta Arthuri on ihan tuttu paikka, tuossa kävelymatkan päässä ja joulujazzeissa tuli viime vuonna käytyä, nyt jää väliin, muuta menoa.

        Loman suhteen vaatimukseni oli mittavammat, kuin pari vapaapäivää, esitin TJ:lle pikkujouluissa ajatuksen, että antaisi vuoden alusta kevääseen lomautuspaperin käteen, mutta ei sitten yhtään lämmennyt ajatukselle pas*kiainen. Hyvin joutaisin, kyllä tämä talouden laskusuunta näkyy meilläkin joutilaisuutena.

        -a-teisti-

        ArtoTTT

        Kyllä tietoni on luotettavista lähteistä, hotelli Arthurin juhlasali kello 13.00, muista pukukoodi.

        Aikoinaan minullakin oli töistä lomautusta kolme viikkoa, pyysin neljää kun rakennushommat oli kesken, eipä silti suuria saanut tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Kyllä tietoni on luotettavista lähteistä, hotelli Arthurin juhlasali kello 13.00, muista pukukoodi.

        Aikoinaan minullakin oli töistä lomautusta kolme viikkoa, pyysin neljää kun rakennushommat oli kesken, eipä silti suuria saanut tehtyä.

        Kaveri vetkutteli aikoinaan 8 kuukautta lomautuksilla remonttihommien vuoksi. Ei saanut mitään aikaiseksi, kun ei huvittanut työpäivän jälkeen, eikä vkl. Syynä ammatti, timpuri, ei kiinnostanut ottaa enää vasaraa käteen vapaa-aikana.

        Tuon 8 kk aikana siten saikin aikaan jo paljon, mm. rakennettua savusaunan. 👍

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri vetkutteli aikoinaan 8 kuukautta lomautuksilla remonttihommien vuoksi. Ei saanut mitään aikaiseksi, kun ei huvittanut työpäivän jälkeen, eikä vkl. Syynä ammatti, timpuri, ei kiinnostanut ottaa enää vasaraa käteen vapaa-aikana.

        Tuon 8 kk aikana siten saikin aikaan jo paljon, mm. rakennettua savusaunan. 👍

        -a-teisti-

        Toinen kaveri pelaa tällä hetkellä lomamautuksilla kevääseen saakka Espanjassa vaimonsa kanssa.

        Sai loman sopimalla työnantajansa kanssa, Orpon hallituksen painajainen, hyvätuloinen projekti-insinööri, jota ei kiinnosta hommat, mutta loma ja työttömyyspäiväraha kelpaa kyllä. 😁

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Niin monella uskovalla näyttää olevan kovin vaikeaa tuo elämä.

        Jeesuksen opetuslapsilla on tässä maailmassa ahdistus.

        Joh.16:
        31. Jeesus vastasi heille: "Nyt te uskotte!
        32. Mutta hetki tulee ja on jo tullut, jolloin teidät hajotetaan kukin tahollenne ja te jätätte minut yksin. En minä kuitenkaan ole yksin, sillä Isä on minun kanssani.
        33. Tämän olen puhunut teille, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa rohkeat: minä olen voittanut maailman."


    • Anonyymi

      Se homojen punaisten lyhtyjen keikka sellainen että pakko aina mainita.

    • Anonyymi

      uskovaisilla ei ole elämää

      • Anonyymi

        Juuri elämää se on ollutkin. Nykyisin ei mitään sellaista ole.


      • Anonyymi

        Uskovilla on Elämä.

        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä


    • Anonyymi

      Minä olen valittamaton, tyytyväinen uskovainen. Itsenäisyyspäivän kirkko odottaa, jotain juhlaakin sen päälle kuulemma. Oikein lämmintä Itsenäisyyspäivää kaikille palstalaisille! Kiitetään ja nautitaan rauhasta Suomessa.

      • Anonyymi

        Näinpä, hienoja perinteitä . Ensin kirkko ja sitten kynttilöiden laitto ja toki kahvit juodaan aina.
        Ja juuri noin, oikein hyvää itsenäisyys päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, hienoja perinteitä . Ensin kirkko ja sitten kynttilöiden laitto ja toki kahvit juodaan aina.
        Ja juuri noin, oikein hyvää itsenäisyys päivää.

        Onko se taas katsottava Tuntematon sotilas? Kai se on, jokin versio. 🤣

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se taas katsottava Tuntematon sotilas? Kai se on, jokin versio. 🤣

        -a-teisti-

        Itsenäisyyspäivänä esitetään aina ensimmäinen filmatisointi vuodelta 1955. Minulta sekin on vielä näkemättä. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Itsenäisyyspäivänä esitetään aina ensimmäinen filmatisointi vuodelta 1955. Minulta sekin on vielä näkemättä. 🌹👀

        Meillä on DVD:llä kaikkifilmatisoinnit, jostakin sellaisen kokoelman olen joskus ostanut. Katsotaanpa tuossa kohta jokin niistä.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on DVD:llä kaikkifilmatisoinnit, jostakin sellaisen kokoelman olen joskus ostanut. Katsotaanpa tuossa kohta jokin niistä.

        -a-teisti-

        Ensimmäisen - ja monen mielestä ainoan oikean - oli ohjannut Edvin Laine ja käsikirjoittanut Helsingin Sanomien toimituspäällikkö, tätini mies Juha Nevalainen.

        Kun vasta oli päätetty, että filmatisointi tehdään, silloin ilmestyvä päivälehti Nya Pressen kirjoitti suurin kirjaimin etusivullaan tuttavallisesti vain etunimeä käyttäen: "Juha skriver manus." Aivan kuin ihmisille olisi ollut ihan selvä, kuka mikä Juha. 🌹👀


    • Anonyymi

      Sitähän se on

      Ikuisten häviäjien ikuista valitusta.
      Heillä ei ole mitään kokemusta onnellisuudesta

      Me ateistit elämme onnellista elämää.

      Itse lähden nyt töihin

      Pe.ku

    • Anonyymi

      Liittyy maailmanlopun odotukseen. Pitää olla kurjaa, että loppu voi tulla. Ennen oli kyllä kurjempaa eikä loppu tullut. Vielä pitää odottaa.

    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti unohtanut mistä osiosta on kyse?

    • Anonyymi

      Koita ymmärtää heitä. Joka päivä heidän pitää taistella todellisuutta vastaan. Ei voi päiväksikään lipsua ajattelemasta kuinka heitä vastaan on maailmanlaajuinen salaliitto tai usko horjuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe