Vihdoinkin hallitus ottaa kopin työläisistä

Anonyymi-ap

sairasloman eka palkallinen poistuu, ollana liikaa krapulassa ja laiskoja, yhdistysliikkeet lopetetaan, paikallinen sopiminen yrityksissä parantaa yrittäjän asemaa, potkut helpommaksi jos eit ehdä mitään ja nukutaan ja kahvitellaan liikaa,

lakkosakko 200 e se on parasta, laiskoja ei hyysätä, jos ei työ kelpaa niin siihen ei lakko kuulu, ylityöt ja sunnutait, pyhät ym juhlapäivät normaali palkka eikä mitään lisiä, pomo sanelee työ ehdot kaikki, päivät pidemmäksi 16 t päivässä työaikaa, lauantait työpäiviksi, ansiosidonnainen mahdollisimaan alhaiseksi ja tiukkoja ehtoja, se on eritäin hyvä, muuten työ ei maistu ellei kiristä kaikkia ehtoja.

Hallitus on huomannut että duunarit yrittää kaikin keinoin luistaa työnvastuista, joten nyt on hienoja suunnitelmai tulossa. Peukut pystyyn että kaikki toteutuu. Olemme kaikki samaa mieltä että tämä on erittäin hyvä asia työelämässä, että edut minimiin ja poistoon ja kiristetään työntekijän asemaa rajusti töissä, töitä tehdään eikä töissä huilata.

T eläkeläinen....

20

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos unohdetaan kommentistasi ihan höpöjutut, eli 16 tunnin työpäivät jne., niin periaatteessa suunnitellut muutokset ovat ihan hyviä. Lakkosakko on perusteltu, pyhälisien poisto kompensoituu peruspalkan nostolla. Paikallinen sopiminen on molempien osapuolten etu. Etujen minimoimiseen ei työnantajilla ole varaa työvoimapulan takia, meillä ainakin etuja on lisätty huomattavasti aina joulubonuksista työsuhdepolkupyöriin ja kaikkeen mahdolliseen siitä väliltä.

    • Anonyymi

      Tosi hyviä asioita työllisille, jotka nostavat palkkaa tekemättä sen eteen yhtään mitään. Monesti sinne töihin mennään huvikseen kun tiedetään ettei tarvi juurikaan mitään tehdä eikä pomo kyttää siinä vieressä. Minusta vielä jokaiselle kellorkortti käyttöön, johon leimataan joka ikinen poistuminen työpaikalta ja siitä kun palaa työpaikalle, näin jäisi turhat vessassa käynnit, tai muuten poistumiset ja istumiset, tupakoinnit ja puhelimessa olot pois.
      Myös oma kännykkä narikkaan pomon huoneeseen ettei sitä aleta näpräämän, ja saa takasin työpäivän loppuessa.

      LOISTAVIA UUDISTUKSIA, alkaa työ maistumaan kun paikallilnen sopiminen tulee täytäntöön.

      Kun itse olin työelämässä, näin juuri tuollasta tekemättömästä työstä nostavia tyyppejä paljon, sanovat aina kun olivat tupakalla tai loisimassa, että tästähän myös maksetaan! Nyt ei enää toivottavsti maksella.
      Itse tein paljon rahan eteen, en olisi voinut olla mitään tekemättä, olin ahkera varmasti työpaikan ahkerin.

      Myös eläkeläinen viimevuoden alusta asti.. Kyllä eläkeläisen nyt kelpaa, aina vaan eläkeet nousee joka vuoden alusta... hih...

      • Anonyymi

        Jokainen on aina työpaikan ahkerin, kun itse tarinaa kertoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on aina työpaikan ahkerin, kun itse tarinaa kertoo :)

        Niin, on enhän minä sen enempää tehny kun toisetkaan, miksi? Seura tekee kaltaisekseen.


      • Anonyymi

        Luuleksää vanha kääpä, että joka työssä on mahdollisuus kellokorttiin. Luuleksää vanha kääpä, että ne tupakoijat on aina vaan tupakalla, luuleksää vanha kääpä, että töissä pystyy enää lusmuileen, kun yksi tekee 10:n työt???
        Valtiolla ehkä, jossa on puoliaivotonta sakkia, mutta normaaleissa työpaikoissa ei.
        Tuosta olen samaa mieltä, että turhan saikuttajia on, varsinkin, jos menee per/lau/sunn liian myöhään.
        T. Vanha kääpä, työelämää "väbän" takana


    • Anonyymi

      Työntekijän on maksettava työnantajalle että saa tulla töihin.

      • Anonyymi

        Näin se on nykysin. Saat maksaa että sulla on töitä. Ei siis mitään järkee.


    • Anonyymi

      Tätä on ootettu. Työllisiltä kaiik edust ja lisät ym pois, he ovat orjia ei kukaan heistä välitä. Turha maksaa liikaa sanoo kikanttikin.

      Nyt ollaan oikeella tiellä, palkat puolitetaan ja työ aika 24 tuntia ja lomat peruutetaan. Kunnon kuri laiskoille työllisille. Työnteko on parasta mitä työlliset saa tehdä, muu on tarpeetonta.
      t petteri punakuono

      • Anonyymi

        Työaika 24 tuntia? Se olisi kyllä parannus, kun nykyään on 37,5 tuntia viikossa.


      • Anonyymi

        Ai saakeli, tarkotatko tuolla 24t työajalla viikon työtunteja? Kelepa7s mulle


    • Anonyymi

      Perustetaan keslitysleirit.

    • Anonyymi

      Vähän väliä sairaslomilla olijat saavat oikein kunnolla kynsilleen.

      • Anonyymi

        Joo kaikki duunarit on aina sairaslomilla vaikka muuta visertää. Töihin mennään huilimaan ja istumaan, tupakalle, kahville, pelaamaan, juoruamaan ja nukkumaan, kun kotona on liikaa kotitöitä.

        Nyt tahti muuttuu, ja duunarit saa tietää mitä on työn teko. Kjäh kjäh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kaikki duunarit on aina sairaslomilla vaikka muuta visertää. Töihin mennään huilimaan ja istumaan, tupakalle, kahville, pelaamaan, juoruamaan ja nukkumaan, kun kotona on liikaa kotitöitä.

        Nyt tahti muuttuu, ja duunarit saa tietää mitä on työn teko. Kjäh kjäh...

        "Kaikki duunarit ovat aina sairaslomilla"? Ketkäs siellä työpaikalla ovat sitten kahvia juomassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki duunarit ovat aina sairaslomilla"? Ketkäs siellä työpaikalla ovat sitten kahvia juomassa?

        No ne duunarit, joita pomo metsästäätöihin. Nyt onneksi helpottuu irtisanomiset, kun ei tarvi v pahemmin perustella, senkun potkia voi heti kun pomosti siltä tuntuu. Hyvä niin, ei kenenkään tarvi lusmuillemaksella. Hih... onneks en oo enää työelämässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne duunarit, joita pomo metsästäätöihin. Nyt onneksi helpottuu irtisanomiset, kun ei tarvi v pahemmin perustella, senkun potkia voi heti kun pomosti siltä tuntuu. Hyvä niin, ei kenenkään tarvi lusmuillemaksella. Hih... onneks en oo enää työelämässä...

        Mitä ne duunarit sairaslomalla edes tulevat työpaikalle?


    • Anonyymi

      Orpo äsken telkussa sanoi vihaisesti: YHTEISEEN PÄYTÄÄN EMME MENE, MINÄ PÄÄTÄN.

      Hih... on se katkerankateellinen tyyppi. Ei osaa yhteistyötä. luulee olevansa isompikin herra vaikka on lyhyt kun sian saparo.
      On se ukko.

      • Anonyymi

        muuten samaa mieltä mutta älä morkkaa lyhyydestä.me suomalaiset ollaan aika lyhyitä. veemäisimmät muutaman sentin pidempiä. hyi helvetti tulee 80-luvun kouluaika mieleen.


    • Anonyymi

      Eli jos joutuu olemaan sairauslomalla, niin kannattaa heti olla kunnolla, eikä vain pari päivää. Siihen homma sitten menee.

      • Anonyymi

        Juu ja sairasloma kannattaa aloittaa näin: Kun tunnet olevasi sairas, mene työpaikalle, ja ilmoita pian että tunnet olevasi sairas ja pääset kotiin, niin silloin se eka sairaspäivä on palkallinen kun olit käynyt työpaikalla.

        Palkka maksetaan kun olet käynyt sairaana työpaikalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe