Kuulkaas palstan lahkolaiset, näin kohdataan Jumala!

Anonyymi-ap

Voit päästä lähelle Jumalaa hankkimalla tietoa hänestä ja pyrkimällä tekemään sitä, mikä miellyttää häntä.
Silloin toteutuu se, mitä sanotaan Jaakobin kirjeen 4:8:ssa:
”Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä.” Raamatussa vakuutetaan, että ”hän ei ole kaukana kenestäkään meistä”
Apostolien teot 17:27

Lähes 30 v ajan kokemuksella vakuutan!

16

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeinsta lähimmäksi pääsee kun syö reippaasti hernevellijä. Ei tarvitse mitään tietoa, kunhan lappaa hernevelliä suihinsa, ja odottelee hetekalla suurenmoista Peräilmatäyttymystä. Kun Suurenmoinen hetki koittaa, niin vain rupsuttelee menemään kinttu koholla.
      ”Lähestykää hernevellikattilaa, niin hän lähestyy teitä.” Raamatussa vakuutetaan, että ”Silloin Peräilma ei ole kaukana kenestäkään meistä”
      Apostolien teot 19:14, niiku.

    • Anonyymi

      Lahkopellet hiljeni, niin kuin kuuluukin!

      • Jaa, sepä hälyyttävää. Lisää hernevellijä, ettei hylkyaukko hiljene lopullisesti. Sillä sanoihan maria Epydtkin vaaraon ylipapille: se jolta Peräilma hiljenee hylkyaukosta käsin, hiljenee kolmannella hetkellä myös kyselyaukko. Ja lopullisesti.


    • Anonyymi

      A. Muistetaan että JT:t on lahko. He ovat lahkoutuneet Raamatuntutkijousta.
      B. Ensimmäinen Jumalaa miellyttävä teko on lähteä nostelemaan amerikkalaisesta humpuukilahkosta nimeltä jehovantodistajat.
      C. Tunnusta suullasi, että Jeesus on Herra.

      • Anonyymi

        Soopaa!
        Jeesus on Jumalan poika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!
        Jeesus on Jumalan poika!

        Ja taas voit laittaa raksin raporttilomakkeeseen.
        Vartiotorniparatiisiin sillä pääsee, että heilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas voit laittaa raksin raporttilomakkeeseen.
        Vartiotorniparatiisiin sillä pääsee, että heilahtaa.

        Jeesus on Jumalan poika, paina päähäsi lahkolainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Jumalan poika, paina päähäsi lahkolainen!

        Minä en kuulu mihinkään lahkoon mutta sinä kuulut vartiotornilahkoon.
        Paina päähäsi.


    • Anonyymi

      Uusi uskonpuhdistus on alkamassa, uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot.

    • Anonyymi

      Kyllä aloittaja on oikeassa. Jehovaa kun lähestyy hän lähestyy lähestyjää. Kokemusta on myös.
      Vaikka Jeesus evankeliumissa kirosi Jehovan: Kaikki jotka olivat ennen minua olivat varkaita ja murhaajia eivätkä lampaat totelleet heitä niin KIRKKO TEKI HETI ALUSSA SOVINNON JEHOVAN KANSSA JA HYVÄKSYI HÄNET USKONTUNNUSTUKSEEN KAIKKIVALTIAAKSI.

      Minä uskon ISÄÄN, Jumalaan, Kaikkivaltiaaseen , Taivaan ja Maan Luojaan.

      Isä = ????
      Jumala = Allah
      Kaikkivaltias = Jehova
      Taivaan ja maan Luoja = Jeesus

      Herra Jumala = Jeesus
      Kaikkivaltias = Jehova

      Nykyisin tilanne on tämä. Eikä aiempaa tilannetta jossa kummatkin olivat alennetussa tilassa Jumalan Poikia tarvitse enää muistella.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-12-07 12:31:59 "Jeesus on Jumalan poika!"

      Jesaja 43:10:ssa Jumala, käyttäen itsestään nimeä Herra, sanoo: " Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. "

      Siten Joh. 1:1 ilmoittama Jumala, Sana, "Sana oli Jumala" elikkä Jeesus oli Jumala, on tuo Sama Herra.

      Mutta mahdollisuutta ei ole.




      Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen

    • Anonyymi

      Ei tämä palsta ymmärrä oikeasta Jumalasta yhtikäs mitään.
      Lahkooppia pää täynnä.....ei voi muuta kuin nauraaa...hehhehehehehehhehe

      • Anonyymi

        Mutta todistajthan ovat mielenhallinnan alaisia

        Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

        Muutama viikko sitten vierailin paikallisessa valtakunnansalissa arkipäivän kokouksessa.
        Tarkkailin, miten indoktrinaatio tapahtuu. Milloin "ajattelun muokkaamisen" osatekijät tulevat esiin ja vahvistavat otettaan jäsenistä?
        Ja sitten se tapahtui...
        "Meidän kaikkien pitäisi tuntea kiitollisuutta siitä ajasta, jonka he [kierrosvalvoja ja hänen vaimonsa] viettivät kanssamme, eikö niin?" hän julisti lavalta, ja katsoin ympärilleni valtakunnansalissa, joka oli täynnä nyökkäileviä päitä.

        Juuri siinä hetkessä koko seurakunnalle kerrottiin, miten heidän PITÄISI TUNTEA.

        Heille ei yksinkertaisesti muistutettu, mitä kierrosvalvojat tekevät, ja annettu heidän tehdä omat päätöksensä siitä, oliko se heille hyödyllistä. Heille kerrottiin, miten heidän TÄYTYY TUNTEA siitä. Ja kaikki tottelivat.

        Tiedonhankinta on todistajilta kielletty. esim. tämä foorumi on kielletty heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta todistajthan ovat mielenhallinnan alaisia

        Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

        Muutama viikko sitten vierailin paikallisessa valtakunnansalissa arkipäivän kokouksessa.
        Tarkkailin, miten indoktrinaatio tapahtuu. Milloin "ajattelun muokkaamisen" osatekijät tulevat esiin ja vahvistavat otettaan jäsenistä?
        Ja sitten se tapahtui...
        "Meidän kaikkien pitäisi tuntea kiitollisuutta siitä ajasta, jonka he [kierrosvalvoja ja hänen vaimonsa] viettivät kanssamme, eikö niin?" hän julisti lavalta, ja katsoin ympärilleni valtakunnansalissa, joka oli täynnä nyökkäileviä päitä.

        Juuri siinä hetkessä koko seurakunnalle kerrottiin, miten heidän PITÄISI TUNTEA.

        Heille ei yksinkertaisesti muistutettu, mitä kierrosvalvojat tekevät, ja annettu heidän tehdä omat päätöksensä siitä, oliko se heille hyödyllistä. Heille kerrottiin, miten heidän TÄYTYY TUNTEA siitä. Ja kaikki tottelivat.

        Tiedonhankinta on todistajilta kielletty. esim. tämä foorumi on kielletty heiltä.

        Anonyymi 09.12.2023 12:49
        Kertojana Spooner. Linkki https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w1220.html


    • Anonyymi

      Jumalan pitäisi yrittää päästä minun lähelle, eikä toisinpäin. Odottelen vielä.

      • Anonyymi

        Jumala vaikuttaa vain sanansa kautta!

        Kenen pitää silloin yrittää?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe