Eli haluaisin tietää mikä on leffan nimi. Olen nähnyt sen joskus 80-luvun lopussa eli ei todellakaan ole mikään uusi. En muista paljoa tapahtumista, mutta tässä mitä muistan. Kolme lasta syntyvät kaikki samaan aikaan. Täysikuun aikaan. Ja heistä tulee sitten jotain paholaisen kätyreitä. Sitten hypätään ajassa eteenpäin niin että he ovat n. 12 vuotiaita ja silloin he alkavat sitten listimään porukkaa. He mm. myrkyttävät synttäri kakun ja kun leikkivät piilosta jossain kaatopaikalla niin sulkevat yhden johonkin pakastimeen. Muistaakseni ampuvat jonkun jousipyssyllä ja taitaa ihan lopussa olla oikein käsiasekin käytössä.
Sitten haluaisin tietää mikä on tv-sarjan nimi. Esitettiin kait tuossa 90-luvun alussa maikkarilla. Suomalainen huumori sarja. Kertoo jostain perheestä/suvusta. Ja periaate on kait suurinpiirtein se, että jokainen perheen jäsen eroaa ja menee uudelleen naimisiin vähänväliä, sekä adoptoivat lapsia ja loppupeleissä jokainen on toisilleen jotain sukua. Sarja alkaa muistaakseni siten, että jonkun tiedemiehen koe menee pieleen ja tapahtuu räjähdys. Tiedemiehen luullaan kuolleen, mutta myöhemmin hän ilmestyy takaisin kuin kauniissa ja rohkeissa ikään..
Tietoa Tarvitaan!!!!
Tero
2
533
Vastaukset
- Öysky
Tään leffan nimi on Pienet Paholaiset (Bloody Birthday). Tästä on ollut Suomi-vhs-julkaisu. Ihan toimiva pätkä.
- kelp
Olisko toi sarja ollu Ere Kokkosen ohjaama Rakastan Rakastan. Sarjan tapahtumat täyttävät osan noista kriteereistä mitä luettelit. Lisäksi jokainen jakso päättyi sanoihin rakastan rakastan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142152
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 1011025
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢113825Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156792Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35786Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684