No jaetaanpa tännekin..
Niin olkaamme ylpeästi itsenäisiä.
Kiitollisia siitä kuinka hyvin meillä
monet asiat ovat.
Tuossa herkkä sovitus Finlandiasta.
Video on myös visuaalisesti kaunis.
*kylmiä väreitä*
Vesala & Sjöroos / Finlandia
https://youtu.be/dgOTBRrvY3g?si=7JBwQDFD2xbGBcXL
💙 🇫🇮 💙
Ps.
Hyvää itsenäisyyspäivää omasta
puolestani kaikille ikävä-palstalaisille!
Niin olkaamme ylpeitä itsenäisyydestä.
10
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos paljon. 😊
Vttu että vihaan tätä naista nyt. Muka rauhaa rakastava konsonttiämmä on kiusaaja. Tuo aloituskin on kyllä jotenkin itseään täynnä olevaa lapsellista naikkosta. Hanki elämä ja lopeta muiden kiusaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttu että vihaan tätä naista nyt. Muka rauhaa rakastava konsonttiämmä on kiusaaja. Tuo aloituskin on kyllä jotenkin itseään täynnä olevaa lapsellista naikkosta. Hanki elämä ja lopeta muiden kiusaaminen.
Miten tuo on sinua miestä kiusannut?
- Anonyymi
Kiitos ja samoin sinulle!
- Anonyymi
Miten tämä on samanlainen kun minun itsenäisyyspäivän toivotus?
Älä esitä kivaa jos olet loppuunpalanut kiusaaja!Kuten aiemmin mainitsinkin sinulle, niin pahoittelin väärinkäsitystä. En kuitenkaan jatka keskustelua kanssasi, koska et tällä hetkellä pysty keskustelemaan asiallisesti. Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään päivää. Anteeksi vielä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuten aiemmin mainitsinkin sinulle, niin pahoittelin väärinkäsitystä. En kuitenkaan jatka keskustelua kanssasi, koska et tällä hetkellä pysty keskustelemaan asiallisesti. Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään päivää. Anteeksi vielä.
En halua keskustella kanssasi. Haluan haukkua sinua. Sinä valehtelit minulle. En anna sinulle anteeksi koska tämä on minulle tärkeä päivä ja pilasit mielialani. Olet vaan itsekäs pska etkä ansaitse kuin rumia sanoja.
Selasin kaikki viestit, joissa on tänään kommentteja enkä löytänyt samanlaista kuin minun aloitus. En siis avannut niitä vaan luin otsikot ja näkyvän lyhennelmät. - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuten aiemmin mainitsinkin sinulle, niin pahoittelin väärinkäsitystä. En kuitenkaan jatka keskustelua kanssasi, koska et tällä hetkellä pysty keskustelemaan asiallisesti. Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään päivää. Anteeksi vielä.
Lue kiusaaja se minun aloitus uudelleen ilman itsekästä itseäsi täynnä olevaan ajattelutapaasi. Täällä ei kaikki liity sinuun. Miten se pystyi ketään loukkaamaan,. en vaan tajua sinua mu5taIuuseri! Vihaan tuollaisia naisia oikeasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464