Vai tunsitko sen ja se vaan kuihtui... No eipä se täällä selviä.
Hyvää itsenäisyyspäivää hänelle ja kaikille. Toivottavasti olet mies itsenäinen.
Voi rakas mies miksi et tuntenut samaa
51
739
Vastaukset
Tsemppiä. Vaatii varmasti paljon aikaa perehtyä kaikkiin kirjoituksiin täällä ja tehdä noita aloituksia. 👍
- Anonyymi
Nyt on outo kommentti. Tuli juuri palstalle ja kirjoitin tämän. En ole lukenut mitään tänään. Vttuilusi ei nyt osu kohteeseen, kun en sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Niin ja tsemppiä sullekin. Vaati varmaan tosi paljon päihteitä ja kiusaajan luonnetta alkaa tuollaista kirjoitella ilman mitään perustetta. Ymmärrätkö horo- kello on 17 ja tulin palstalla nyt KOSKA EI MIELENKIINTO RIITTÄNYT AIKAISEMMIN. Ketä sinä
tyhmä horo kuvittelet kiusaavasti. Vtun Iuuseri! Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tsemppiä sullekin. Vaati varmaan tosi paljon päihteitä ja kiusaajan luonnetta alkaa tuollaista kirjoitella ilman mitään perustetta. Ymmärrätkö horo- kello on 17 ja tulin palstalla nyt KOSKA EI MIELENKIINTO RIITTÄNYT AIKAISEMMIN. Ketä sinä
tyhmä horo kuvittelet kiusaavasti. Vtun Iuuseri!Pahoitteluni. Hyvä, jos oli väärinkäsitys.
- Anonyymi
Mikä vtun esittely tämä on: Olen rauhaa rakastava Konsonantti-nainen.
Tykkään syvällisistä keskusteluista, mutta häviän äkkiä paikalta, jos keskustelu menee riitelemiseksi. Tarvittaessa taistelen kuitenkin epäoikeudenmukaisuutta vastaan ja puolustan muita sekä itseäni.
Rauhaa rakastava konsonantti horotsu kävi suoraan kimppuun ilman mitään perusteita. Nyt horo selitä mikä tuossa aloituksessa noin suututti. Vaikka saitkin nyt vihamiehen palstalla niin voisit selittää. Ymmärrätkö sinä konsonantti horo että tulin palstalla hyvällä
tuulella äsken enkä ansainnut tuota kommenttisa. Stanan mieIenterveyspotiIas olet! - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Pahoitteluni. Hyvä, jos oli väärinkäsitys.
Sait vihamiehen nyt. Oli väärinkäsitys ja pilasit yhdeltä SIVULLISELTA itsenäisyyspäivän vieton ja mielialan. Että pitikin teidän kisuaajien palstalle edes tulla. Olet vaan pska ämmä! Vttu mitä potilaita stana. Pidä taukoa välillä mustahorat5u.
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään syvällisistä keskusteluista, mutta häviän äkkiä paikalta, jos keskustelu menee riitelemiseksi. Tarvittaessa taistelen kuitenkin epäoikeudenmukaisuutta vastaan ja puolustan muita sekä itseäni.
Rauhaa rakastava konsonantti horotsu kävi suoraan kimppuun ilman mitään perusteita. Nyt horo selitä mikä tuossa aloituksessa noin suututti. Vaikka saitkin nyt vihamiehen palstalla niin voisit selittää. Ymmärrätkö sinä konsonantti horo että tulin palstalla hyvällä
tuulella äsken enkä ansainnut tuota kommenttisa. Stanan mieIenterveyspotiIas olet!Aloituksesi oli hyvin samanlainen omani kanssa. Pahoittelin väärinkäsitystä. Voit olla vapaasti tuota mieltä. Et pysty keskustelemaan asiallisesti ja haukkumatta, joten en jatka keskustelua kanssasi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aloituksesi oli hyvin samanlainen omani kanssa. Pahoittelin väärinkäsitystä. Voit olla vapaasti tuota mieltä. Et pysty keskustelemaan asiallisesti ja haukkumatta, joten en jatka keskustelua kanssasi.
En ole sinun aloitusta vielä nähnyt edes. Haista oikeasti pska. Suututit niin pahasti etten pysty keskustelamaan haukkumatta. En voi sietää tuollaisia kakjnaamaisia horoja! Turha enää pahoitella kun toisen hyvä mieliala on jo pilalla. Olet vaan pska ihminen sinäkin. Korjaapa se profiilisi kusaaja!
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aloituksesi oli hyvin samanlainen omani kanssa. Pahoittelin väärinkäsitystä. Voit olla vapaasti tuota mieltä. Et pysty keskustelemaan asiallisesti ja haukkumatta, joten en jatka keskustelua kanssasi.
Lue tuo aloitus uudelleen itsekäs ihminen! Lue oikeasti ja mieti miten pahoitit mieleni. Oliko aloituksessa mitään ilkeää kenellekään? Tuollaiset kiusaajat pitäisi saada vastuuseen siitä miten ne kohtelee muita ja pahoittaa toisten mielen. Voisin itkeä. niin pahalta tuntui. Miksi tuollaiset kiusaajat saa olla vapaana tässä yhteiskunnassa. En vaan tajua,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyhmä horo kuvittelet kiusaavasti. Vtun Iuuseri!Sulla alkaa taas aloittaja ja mies mennä lujaa näissä teksteissäsi, jännä kun tätä ei muka tajuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla alkaa taas aloittaja ja mies mennä lujaa näissä teksteissäsi, jännä kun tätä ei muka tajuta
Autuailla on simppelit uskomukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla alkaa taas aloittaja ja mies mennä lujaa näissä teksteissäsi, jännä kun tätä ei muka tajuta
Nainen olen ja vtuttaa te kiusaajat. Eikä teillä vtun Iuuseriämmillä ole muuta kuin iskeä täällä muiden naisten aloituksiin. Ei ole teiltä kahdelta kiusaajalta pois tuo minun aloitukseni. Olette oikeasti jotain mt-potiIaita kaikki vtun kiusaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen ja vtuttaa te kiusaajat. Eikä teillä vtun Iuuseriämmillä ole muuta kuin iskeä täällä muiden naisten aloituksiin. Ei ole teiltä kahdelta kiusaajalta pois tuo minun aloitukseni. Olette oikeasti jotain mt-potiIaita kaikki vtun kiusaajat.
Joopa joo, et pysy mies hyvä oikein vuorosanoissasi, äskeisessä kommentissa räyhäsit tälle naispuoliselle mielikuvituskaverillesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuulella äsken enkä ansainnut tuota kommenttisa. Stanan mieIenterveyspotiIas olet!Ketä luulet haukkuvasi prkeleen skitso ätmi gubbe, oot niin sairas, ettkävele takas sinne, mistä olet suomeen tullukki muka määräilemään tpisten elämää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tuo aloitus uudelleen itsekäs ihminen! Lue oikeasti ja mieti miten pahoitit mieleni. Oliko aloituksessa mitään ilkeää kenellekään? Tuollaiset kiusaajat pitäisi saada vastuuseen siitä miten ne kohtelee muita ja pahoittaa toisten mielen. Voisin itkeä. niin pahalta tuntui. Miksi tuollaiset kiusaajat saa olla vapaana tässä yhteiskunnassa. En vaan tajua,.
Siut pitäis teljetä vankilaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä luulet haukkuvasi prkeleen skitso ätmi gubbe, oot niin sairas, ettkävele takas sinne, mistä olet suomeen tullukki muka määräilemään tpisten elämää!
Ihan sama. Tukehtukaa pskaanne palstanaiset. Minä häivyn nyt. Mustahorolle tiedoksi että mieti ensin ennenkuin loukkaat. Jos olet oikeasti rauhaa rakastava kuten esittelyssä sanot niin miten sinulle kävi palstalla. Mieti millaisen tämä palsta on sinusta tehnyt. Et ole tuota mieheksiIuulijaa parempi käytökseltäsi.
Tässä aloituksessa ei ollut mitään pahaa kenellekään eikä se ole keneltäkään matkittu. Vähän ikävää ja toivotukset päälle. Te ette vaan kestä että muutkin naiset täällä käy ja miehet niille vastailee. Tämä palstailu on poistanut teistä kaiken ihmisyyden. Miettikää millaisia ihmisiä olette nykyisin. Heippa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä luulet haukkuvasi prkeleen skitso ätmi gubbe, oot niin sairas, ettkävele takas sinne, mistä olet suomeen tullukki muka määräilemään tpisten elämää!
Älä sinä aIkohoIisti viitsi. Minun kirjoitustaito kun on jotain hienoa sinun rinnallasi :) t. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, niin ihanaa kuin tämä ätmin misogyyninen elämänkouludraama onkin, tähän totuuteen olisi hyvä herätä jo pikkuhiljaa 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siut pitäis teljetä vankilaan!
Oot hullu… -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaanpa selvää, kuka se on mt-potilas! Ei pidä kaikkia haukkua, koska mielenterveys pitää hoitaa, jos ei pärjää muuten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autuailla on simppelit uskomukset
Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaanpa selvää, kuka se on mt-potilas! Ei pidä kaikkia haukkua, koska mielenterveys pitää hoitaa, jos ei pärjää muuten!
Koita nyt ymmärtää hyvä ihminen että olet tämän vihakampanjasi hävinnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla.
Jep, viiimeiseen asti tätä samaa naispsykoosia ja totuuden kieltämistä miehen kirjoitusten suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuulella äsken enkä ansainnut tuota kommenttisa. Stanan mieIenterveyspotiIas olet!Missä vaiheessa naisena esiintyvä mies ymmärsit, että tämä elämänkoululaisten triggeöiminen on tehokkainta läyhäämällä mahdollisimman monesta kuvitteellisesta naisesta yhtä aikaa? Tuntuu syrjäytyneeseen marginaaliin toimivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun aloitusta vielä nähnyt edes. Haista oikeasti pska. Suututit niin pahasti etten pysty keskustelamaan haukkumatta. En voi sietää tuollaisia kakjnaamaisia horoja! Turha enää pahoitella kun toisen hyvä mieliala on jo pilalla. Olet vaan pska ihminen sinäkin. Korjaapa se profiilisi kusaaja!
Karoliinako se taas skitzot sai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karoliinako se taas skitzot sai?
Ei ollut sinun Karoliinaltasi nuo. En esiinny nimellä anonyymipalstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyhmä horo kuvittelet kiusaavasti. Vtun Iuuseri!Ei miehiä yleensä kutsuta horoiksi!
- Anonyymi
Ketähän mahdat tarkoittaa? Ei ainakaan mun ole kuihtuneet. Yhä ne ovat. Ja kiitos, hyvää itsenäisyyspäivää aloittajalle kuin myös kaikille muillekin.
- Anonyymi
Kiitos. Olet kiva selvästi. Olet normaali.
- Anonyymi
Tunsin ja tunnen samoin edelleen yhtä naista kohtaan. Älä välitä räyhääjistä. m>n
- Anonyymi
Siinä tapauksessa kannattaa pysyä minusta kaukana. Minut kun suututat niin tekstiä tulee ja kovalla äänellä. Ihan irl. Kun suutun olen kamala suustani mutta lepyn äkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kannattaa pysyä minusta kaukana. Minut kun suututat niin tekstiä tulee ja kovalla äänellä. Ihan irl. Kun suutun olen kamala suustani mutta lepyn äkkiä.
Saa sitä suutahtaa, kunhan ei ole jatkuvaa naljailua. m>n
- Anonyymi
kuihtui.. ei minään kukka jaksa ilman kastelua.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Olisit kastellut etkä aina vain odottanut toiselta ihailua.
- Anonyymi
Ehkä kaivattuni on miettinyt tuota, en tiedä. Noh, aloin miettimään itsenäisyyttä, mitä ap sitten tässä yhteydessä sillä tarkoittaakin. Mitä se on? Minulla on havaintokykyni, ajatukseni, mielipiteeni. Olen katkonut ihmissuhteitani. Olen vapaa mutta minulla on työpaikka, mikä ei mielestäni tee minusta itsenäistä, vaan riippuvaisen yhteiskunnasta. Valitettavasti tarvitsen vielä rahaa arjessani. Ympärivuotinen ilmastomme ei oikein salli jatkuvaa ulkona yöpymistä. Niin, ja edelleen mietin häntä.
- Anonyymi
No nyt oli saivartelua :)
- Anonyymi
Et ehkä ymmärrä tuota Itsenäinen sanaa kuten tarkoitin, mutta ei se mitään. Termit pitäisi aina määritellä ensin. Tarkoitin jotain muuta miten sinä sen otit.
- Anonyymi
Ei helvata en enää jaksa sun valehteluja onneksi illalla syön makkaraa ja se voittaa sut mennen tullen
- Anonyymi
Sinun pitäisi varmaan kysyä häneltä.
- Anonyymi
Tiedänhän minä sen.
- Anonyymi
Tulisit mulle vaimoksi hyvä nainen. Sitten kaikki on helpompaa. Sinä olet ykkönen, haluan niin. Rakastan sinua. Toivon sulle missä oletkin, joka tapauksessa onnellista elämää! Älä välitä minusta, jos sulla on parempi mies.
- Anonyymi
Tulisin jos olisit hän ja minä olisin tuo nainen, mutta eihän se niin mee palstalla.
- Anonyymi
Kuuleppas nainen. Tätä meidän asiaa ei ole loppuun käsitelty. En ole sanonut sulle ei.
- Anonyymi
Et olekaan. Se on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan. Se on totta.
Miksi sitten olet huolissasi? Ole minun. Olen sinun. Kumpikaan emme jäisi yksin. Mieti asiaa. Olen hyvä mies ja huolehdin meistä. m>n
- Anonyymi
Harvemmin miehelle tulee sellaisia kunnon ihastumisen tunteita, varsinkaan jos se tietää että naisia riittää. Itelle tulee lievä kiinnostus, joka sitten siitä joko katoaa, tai vahvistuu ja se on ihan riippuvainen naisen käytöksestä ja toimista.
Huonolla käytöksellä se vähäinenkin kiinnostus katoaa ja kunnollisella se vahvistuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006