Varushenkilöt uutisissa väittivät, että "kaikilla suomalaisilla" on hyvä maanpuolustustahto.
Ei ole. Esimerkisi sivari Halla-aho ei ole käynyt armeijaa, eli haluaa Suomen osaksi Venäjää.
Halla-aholla on olematon maanpuolustustahto
13
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tehtaanpuistossa mieshenkilö istuskeli ja joi kolaa. Sitten hänen huomionsa kiinnittyi nuoreen silmälasipäiseen mieheen jonka hän oli nähnyt ennenkin. Tyyppi asui yhdessä Tehtaanpuiston kerrostaloista.
Mies: "Heissan. Miten menee, namu?"
Jussi Halla-Aho: "Kaikki on lunkisti. Mun pitää mennä."
Mies: "Jos sun on pakko. Mä voin antaa sulle kyydin. Tai suihinoton."
Jussi Halla-Aho: "Mul on muuta menoa."
Mies: "Kiire, kiire. Mulla ei menis kauan kulta."
Jussi Halla-Aho: "Jätä minut rauhaan!"
Mies: "En ymmärrä."
Jussi Halla-Aho: "Et ymmärrä suomea? Nyt ois aika ymmärtää. Mikä sun nimi on?
Mies: "Hannu."
Jussi Halla-Aho: "Odota siinä pari minuuttia. Saat multa jotain kohta, Hannu."
Halla-Aho lähti takaisin talolle. Homomies odotteli rauhassa. Pian Halla-Aho ilmestyi puiden katveesta ase kädessä.
"Suu auki, homo!"
Homomies kerkesi hädin tuskin kääntää päätänsä kun Halla-Aho avasi tulen, haavoittaen häntä päähän.
"Sait mitä halusit!!!" huusi Halla-Aho ja ampui toiste maassa makaavaa miestä päähän.
Halla-Aho käveli ase kädessä puiden välistä. Kadulla hän näki miehen kävelevän käsi kädessä homokaverinsa kanssa. Kun aiempi lähetti lentopusun Halla-Aholle, nosti hän aseensa ja ampui homoa päähän. Toinen oli kauhistunut.
"Mitä sä menit tekemään?" huusi toinen mies murhatun kumppaninsa äärellä.
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino", sanoi Halla-Aho, ja ampui myös tämän homokaverin.
Sillalla oli joku pride-paraati, ja silloin Halla-Aho sattui paikalle.
"Oletko homo?", kysyi Halla-Aho ensimmäiseltä näkemältään mieheltä.
"Olen" vastasi tämä.
Ja taas Halla-Aho ampui homon! Hän ampui kaikki homot homosillalla. Siinä meni päivä homoja ampuessa. Liikaa homoja! Halla-Aho meni metro-asemalle.
"Onks tääl ketään homoja?" kysyi Halla-Aho.
"Mä oon vegaani," sanoi joku.
Halla-Aho ampui tämän.- Anonyymi
vegaanin ampu virhe, kun papujen ja pähkinä syömistä suositellaan lihan sijaan, mutta miksi se homojen kamuna?
- Anonyymi
Li Anderson sanoi, että väkivalta on hyväksyttävää kun sitä tekee oikeista syistä.
Fantasiassasi Jussi teki niin.
- Anonyymi
Arhinmäki ei ole suorittanut asepalvelusta. Miten se on mahdollista, vaikka on vasuri?
- Anonyymi
Halla-aho on ainoa presidenttiehdokas, joka tietää Venäjän.
- Anonyymi00015
On se sitten kyllä melkoisen älykäs, pakko myöntää.
- Anonyymi
naispressat kuten halonen taas oli heikentämässä armeijaa, miinat poistamalla, jutta toisi sitten kun baanat auki lopullisesti, afrikka komissaarina koko pakolaisvirran tänne, hoettuun työkseen vihreällä oksalla vuosia: wlclcoem to finland, eu..
- Anonyymi
Ei sivarius sitä tarkoita. Jotkut vaan eivät halua tarttua aseeseen.
Elokuva Hacksaw Ridge kertoo tällaisesta henkilöstä. Tositarina.- Anonyymi
Sivarius tarkoittaa että on homo.
- Anonyymi
Miksi kukaan vaivautuisi sotaan, jos kerran maan poliittinen ja taloudellinen eliitti lähipiireineen eivät ole valmiita etulinjaan?
- Anonyymi
Hauska seurata, miten viherpunikkeja risoo, kun Halla-aho on Suomen valtiohierarkiassa huipusta seuraava!
- Anonyymi
Mitkä ihmeen varushenkilöt?
Kuulostaa vajaaälyisten käyttämältä yhdyssanalta. - Anonyymi
Aaltola ei ole edes sivari, on esikuvansa Trumpin kaltainen luikero.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542