Halla-aholla on olematon maanpuolustustahto

Anonyymi-ap

Varushenkilöt uutisissa väittivät, että "kaikilla suomalaisilla" on hyvä maanpuolustustahto.

Ei ole. Esimerkisi sivari Halla-aho ei ole käynyt armeijaa, eli haluaa Suomen osaksi Venäjää.

13

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehtaanpuistossa mieshenkilö istuskeli ja joi kolaa. Sitten hänen huomionsa kiinnittyi nuoreen silmälasipäiseen mieheen jonka hän oli nähnyt ennenkin. Tyyppi asui yhdessä Tehtaanpuiston kerrostaloista.

Mies: "Heissan. Miten menee, namu?"
      Jussi Halla-Aho: "Kaikki on lunkisti. Mun pitää mennä."
      Mies: "Jos sun on pakko. Mä voin antaa sulle kyydin. Tai suihinoton."
      Jussi Halla-Aho: "Mul on muuta menoa."
      Mies: "Kiire, kiire. Mulla ei menis kauan kulta."
      Jussi Halla-Aho: "Jätä minut rauhaan!"
      Mies: "En ymmärrä."
      Jussi Halla-Aho: "Et ymmärrä suomea? Nyt ois aika ymmärtää. Mikä sun nimi on?
      Mies: "Hannu."
      Jussi Halla-Aho: "Odota siinä pari minuuttia. Saat multa jotain kohta, Hannu."

Halla-Aho lähti takaisin talolle. Homomies odotteli rauhassa. Pian Halla-Aho ilmestyi puiden katveesta ase kädessä.

"Suu auki, homo!"

Homomies kerkesi hädin tuskin kääntää päätänsä kun Halla-Aho avasi tulen, haavoittaen häntä päähän.

"Sait mitä halusit!!!" huusi Halla-Aho ja ampui toiste maassa makaavaa miestä päähän.

Halla-Aho käveli ase kädessä puiden välistä. Kadulla hän näki miehen kävelevän käsi kädessä homokaverinsa kanssa. Kun aiempi lähetti lentopusun Halla-Aholle, nosti hän aseensa ja ampui homoa päähän. Toinen oli kauhistunut.

"Mitä sä menit tekemään?" huusi toinen mies murhatun kumppaninsa äärellä.

"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino", sanoi Halla-Aho, ja ampui myös tämän homokaverin.

Sillalla oli joku pride-paraati, ja silloin Halla-Aho sattui paikalle.

"Oletko homo?", kysyi Halla-Aho ensimmäiseltä näkemältään mieheltä.

"Olen" vastasi tämä.

Ja taas Halla-Aho ampui homon! Hän ampui kaikki homot homosillalla. Siinä meni päivä homoja ampuessa. Liikaa homoja! Halla-Aho meni metro-asemalle.

"Onks tääl ketään homoja?" kysyi Halla-Aho.

"Mä oon vegaani," sanoi joku.

Halla-Aho ampui tämän.

• Anonyymi

vegaanin ampu virhe, kun papujen ja pähkinä syömistä suositellaan lihan sijaan, mutta miksi se homojen kamuna?

• Anonyymi

Li Anderson sanoi, että väkivalta on hyväksyttävää kun sitä tekee oikeista syistä.
        Fantasiassasi Jussi teki niin.

• Anonyymi

Arhinmäki ei ole suorittanut asepalvelusta. Miten se on mahdollista, vaikka on vasuri?

• Anonyymi

Halla-aho on ainoa presidenttiehdokas, joka tietää Venäjän.

• Anonyymi00015

On se sitten kyllä melkoisen älykäs, pakko myöntää.

• Anonyymi

naispressat kuten halonen taas oli heikentämässä armeijaa, miinat poistamalla, jutta toisi sitten kun baanat auki lopullisesti, afrikka komissaarina koko pakolaisvirran tänne, hoettuun työkseen vihreällä oksalla vuosia: wlclcoem to finland, eu..

• Anonyymi

Ei sivarius sitä tarkoita. Jotkut vaan eivät halua tarttua aseeseen.
      Elokuva Hacksaw Ridge kertoo tällaisesta henkilöstä. Tositarina.

• Anonyymi

Sivarius tarkoittaa että on homo.

• Anonyymi

Miksi kukaan vaivautuisi sotaan, jos kerran maan poliittinen ja taloudellinen eliitti lähipiireineen eivät ole valmiita etulinjaan?

• Anonyymi

Hauska seurata, miten viherpunikkeja risoo, kun Halla-aho on Suomen valtiohierarkiassa huipusta seuraava!

• Anonyymi

Mitkä ihmeen varushenkilöt?
      Kuulostaa vajaaälyisten käyttämältä yhdyssanalta.

• Anonyymi

Aaltola ei ole edes sivari, on esikuvansa Trumpin kaltainen luikero.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      60
      1128
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      871
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56