Wilman välityksellä tullu tietoa jotta myy energiajuomia ihan pienille nappuloollekki. Pienten lasten ei nuota tartte lipittää. Olis paree jotta ottaas kans käyttöhön sen 15 vuoden suositus ikärajan. Vaikka taitaa olla ainut artikkeli millä tuo pulju pysyy pystys
Ullan kauppa
Anonyymi-ap
4
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Ulla tekee massia ja ihan jäätävää nuorison ja lasten vaellus hänen puljuun tie tukossa näistä vaeltajista eikä ymmäretä edes tietä antaa 😡
- Anonyymi
Ulla! Ulla!
- Anonyymi
Taasko sua panettaa..
- Anonyymi
Suosituksia ja hyvää tahtoa voi ja saa toki olla, mutta kieltoja tai määräyksiä tai muutakaan lain ja asetusten estämää asian suhteen EI ole eikä voida kaupalle asettaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741