Miten näin kävi Risto Huvila?
Republikaanien puolue esti Israelin lisarahoituksen
6
211
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Ukrainan tuen saivat tyrmättyä
Trumpin johdolla äärikristilliset republikaanit jatkavat Putinin linjalla.
Siellä toivotaan Hamasin ja Venäjän voittoa.
Pe.ku- Anonyymi
Kirjoitat täyttä valetta ja propagandaa.
Bushin kaudella Putte hyökkäsi Georgiaan.
Obaman kaudella Putte valtasi Krimin.
Trumpin kaudella Putte ei uskaltanut hyökätä.
Bidenin kaudella Putte hyökkäsi Ukrainaan.
Te viherpunikit itsekin aina selititte, miten Trump on arvaamaton. Juuri tuon arvaamattomuuden vuoksi Putte ei uskaltanut hyökätä Trumpin kaudella naapurimaihin. Trump on myös taipuvainen isoihinkin ratkaisuihin. Trump olisi asettanut välittömästi ja paljon kovemmat talouspakotteet Venäjälle Puten hyökätessä Ukrainaan. Venäjänvastaisia pakotteita on asetettu ja kovennettu vähä vähältä, koska EU on halunnut hitaasti eteneviä pakotteita. Trump ei olisi hidastellut vaan olisi lyönyt Venäjän heti polvilleen pakotteilla. Samalla USA olisi hyötynyt taloudellisesti EU:n kustannuksella. EU:n tuotanto olisi ajautunut syvään kriisiin. Tuotantoa olisi siirtynyt lisääntyvässä määrin USA:aan ja USA:n yritykset olisi muutenkin hyötyneet EU:n tuotannon ajautuessa pysähdyksiin.
Teillä viherpunikeilla ja muilla ”suvaitsevaisilla” ei ole mitään johdonmukaisuutta ajattelussanne.
- Anonyymi
Ukraina ei saanut myöskään mitään
- Anonyymi
USA rahoittaa Israelia lisää joka tapauksessa.
2000-luvun alussa Kiina oli ostamassa Israelista edistynyttä tutkateknologiaa. USA taivutteli Israelin perumaan kaupat. USA maksaa Israelille, ettei Israel myisi kehittynyttä teknologiaansa maailmalla. USA:ssa on vahva perinne, että Amerikka ensin, muitten asioihin ei tule puuttua. Ei ole suinkaan vasta Trumpin keksimä iskulause.
Toinen maailmansota oli pitkään amerikkalaisten mielissä vain eurooppalaisten oma sota, kunnes syntyi käsitys, että USA on vaarassa. Vasta pitkän jahkaamisen jälkeen sotatoimet nähtiin välttämättöminä. Maailmanpoliisina olo on edelleen monille vierasta. 🌹👀- Anonyymi
Ei USAlla ole oikeutusta olla maailmanpoliisina.
Ei millään valtiolla ole oikeutusta tuollaiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514