Me rääväsuut

Anonyymi-ap

Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista. Auotaan päätä, leikitään tyhmää ja vittuillaan. Aloitusten otsikot kilpailevat älyttömyydellään ja aloitusten sisältö on samaa latteaa hölmöilyä. Tässäkö tämä sisältö, mitä tältä palstalta kannattaa odottaa?

Muistatteko, koska viimeksi kävitte jotain aitoa älyllistä dialogia jonkun kanssa täällä? Tai edes aloituksen, joka olisi ollut hyvä keskustelun avaus?

20

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnifilosofiaa. Finnit vain poksahtelevat kun kirjoitetaan asiasta kuin asiasta jonka vain täydellinen tyhmyys saa aikaan, Kyllä useimmista finnifilosofeista tulee aivan normaaleita kansalaisia kun ikää tulee lisää. Ei huolta.

• Anonyymi

Ei välttämättä. Muistetaan sanonta:
        Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.

• Anonyymi

”Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista.”

Olisiko esimerkkejä näistä? Vai onko sinulla vaik henkilökohtaista peppukipua kun sinulle on letkautettu nokkelasti?

• Anonyymi

Sinähän juuri heitit hyvän esimerkin!

• Anonyymi

Miten mielikuvituskavereihin uskovien kanssa voi käydä mielekkäitä keskusteluja ?

• Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.

Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.

• Anonyymi
        Perisyntinen- kirjoitti:

Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.

Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.

Jumala on aina ollut olemassa.

Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa,

• Anonyymi

Keskustelu on edes jossain määrin mielekästä siihen pisteeseen saakka,jossa voi esittää arvion siitä,että onkohan toi tosissaan noiden Wettenpaisumusten ja neitseellisesti syntyneiden Jumalanpoikiensa kanssa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on aina ollut olemassa.

Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa,

Satanismi synnyttää vain jumalattomia!

• Anonyymi00009

Juuri heräsin..En minä ainakaan ole rääväsuu. Aloitan aamiaisen tekoa.
      Varma Tieto

• Anonyymi00011

Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.

OK mutta en teeskentele tyhmää. Olen syntymä tyhmä.
        Varma Tieto

• Anonyymi00010

Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään. Ateismin filosofia, ateistisen ajattelun motivoima toiminta ja yksilöateistien ateismille antamat merkitykset ovat yhä vieläkin niitä asioita, joita pyritään bannaamaan tai ironisoimaan. Kieltäytyminen tosiasioiden myöntämisestä on joidenkin palstalaisten, tosin harvenevan joukon päämotivaatio. Ja sillä pidetään palstaa vahvasti ateistisen pseudotodellisuudden vallassa. Vaikka todellista tietoa asioista on jokaisen saatavilla.

• Anonyymi00012

Yhteen lauseeseen tiivistettynä:
        **"Suomi24:n ateismipalsta tarvitsee avoimuutta, jossa historia, filosofia ja tosiasiat saavat tilaa ilman bannauksia ja ironisointia."**

Mitä tehdä palstalle:
        - **Palauta keskustelun avoimuus**: korosta faktoihin perustuvaa tietoa ja anna tilaa erilaisille näkökulmille.
        - **Rakenna yhteisön pelisäännöt**: selkeä linja bannauksille ja moderoinnille, jotta keskustelu pysyy rehellisenä.
        - **Nosta esiin ateismin merkityksiä**: julkaise keskustelunavauksia, joissa käsitellään ateismin historiaa, filosofiaa ja nykyisyyttä.
        - **Kannusta dialogiin**: vastakkainasettelun sijaan pyri kysymään ja kuuntelemaan, mikä motivoi toisen näkökulmaa.

Haluatko, että muotoilen tästä vielä aforismin tai iskulauseen, joka voisi toimia palstan uudistuksen mottona?

Näin tekoäly Copilot meitä neuvoo

• Anonyymi00014

"Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään."

Minulla ei ole mitään tekemistä ateismin historian kanssa, enkä tunnusta mitään ateistista männä aikojen oppijärjestelmiä. Minä ole ihan itse lapsena lapsen mielellä kokenut, että kristinoppien järjestelmä on luonnoton ja sairas.

Mummoni, jonka kanssa jaoin makuuhuoneen, oli varsin uskovainen. Vanhempiani ei uskonto kiinnostanut. He olivat käytännön ihmisiä. Koulussa puskettiin raamatullista uskonnon opetusta. Itsenäisenä lapsena tajusin, ettei siinä ole mitään järkeä tai hyvää.

Minua on ihan turha syyllistää jostain stalineista tai muistakaan psykopaateista. Minkä tahansa näkemyksen voi valjastaa pahan tai hyvän edistämiseen. Se on yksilön ja hänen seuraajiensa valinta.

• Anonyymi00016

Olemme vastuussa vain omista teoistamme emme muiden.

• Anonyymi00015

Kyllä ne loppuu kun poistut palstalta!

• Sanoistasi sinut tuomitaa, jokaisesta turhasta sanasta on tetävä tili seo viimeisellä tuomiolla.

• Tyhjä lupaus, mutta toki toivon oikean jumalan aikanaan tuomitsevan jesusianistit alimpaan helvettiin.

• Anonyymi00017

Aloittajan kannattaa puhua vain itsestään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3883
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3580
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2292
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1694
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1608
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      957
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      919
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      855
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe