Me rääväsuut

Anonyymi-ap

Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista. Auotaan päätä, leikitään tyhmää ja vittuillaan. Aloitusten otsikot kilpailevat älyttömyydellään ja aloitusten sisältö on samaa latteaa hölmöilyä. Tässäkö tämä sisältö, mitä tältä palstalta kannattaa odottaa?

Muistatteko, koska viimeksi kävitte jotain aitoa älyllistä dialogia jonkun kanssa täällä? Tai edes aloituksen, joka olisi ollut hyvä keskustelun avaus?

18

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnifilosofiaa. Finnit vain poksahtelevat kun kirjoitetaan asiasta kuin asiasta jonka vain täydellinen tyhmyys saa aikaan, Kyllä useimmista finnifilosofeista tulee aivan normaaleita kansalaisia kun ikää tulee lisää. Ei huolta.

• Anonyymi

Ei välttämättä. Muistetaan sanonta:
        Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.

• Anonyymi

”Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista.”

Olisiko esimerkkejä näistä? Vai onko sinulla vaik henkilökohtaista peppukipua kun sinulle on letkautettu nokkelasti?

• Anonyymi

Sinähän juuri heitit hyvän esimerkin!

• Anonyymi

Miten mielikuvituskavereihin uskovien kanssa voi käydä mielekkäitä keskusteluja ?

• Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.

Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.

• Anonyymi
        Perisyntinen- kirjoitti:

Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.

Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.

Jumala on aina ollut olemassa.

Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa,

• Anonyymi

Keskustelu on edes jossain määrin mielekästä siihen pisteeseen saakka,jossa voi esittää arvion siitä,että onkohan toi tosissaan noiden Wettenpaisumusten ja neitseellisesti syntyneiden Jumalanpoikiensa kanssa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on aina ollut olemassa.

Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa,

Satanismi synnyttää vain jumalattomia!

• Anonyymi00009

Juuri heräsin..En minä ainakaan ole rääväsuu. Aloitan aamiaisen tekoa.
      Varma Tieto

• Anonyymi00011

Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.

OK mutta en teeskentele tyhmää. Olen syntymä tyhmä.
        Varma Tieto

• Anonyymi00010

Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään. Ateismin filosofia, ateistisen ajattelun motivoima toiminta ja yksilöateistien ateismille antamat merkitykset ovat yhä vieläkin niitä asioita, joita pyritään bannaamaan tai ironisoimaan. Kieltäytyminen tosiasioiden myöntämisestä on joidenkin palstalaisten, tosin harvenevan joukon päämotivaatio. Ja sillä pidetään palstaa vahvasti ateistisen pseudotodellisuudden vallassa. Vaikka todellista tietoa asioista on jokaisen saatavilla.

• Anonyymi00012

Yhteen lauseeseen tiivistettynä:
        **"Suomi24:n ateismipalsta tarvitsee avoimuutta, jossa historia, filosofia ja tosiasiat saavat tilaa ilman bannauksia ja ironisointia."**

Mitä tehdä palstalle:
        - **Palauta keskustelun avoimuus**: korosta faktoihin perustuvaa tietoa ja anna tilaa erilaisille näkökulmille.
        - **Rakenna yhteisön pelisäännöt**: selkeä linja bannauksille ja moderoinnille, jotta keskustelu pysyy rehellisenä.
        - **Nosta esiin ateismin merkityksiä**: julkaise keskustelunavauksia, joissa käsitellään ateismin historiaa, filosofiaa ja nykyisyyttä.
        - **Kannusta dialogiin**: vastakkainasettelun sijaan pyri kysymään ja kuuntelemaan, mikä motivoi toisen näkökulmaa.

Haluatko, että muotoilen tästä vielä aforismin tai iskulauseen, joka voisi toimia palstan uudistuksen mottona?

Näin tekoäly Copilot meitä neuvoo

• Anonyymi00014
      UUSI

"Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään."

Minulla ei ole mitään tekemistä ateismin historian kanssa, enkä tunnusta mitään ateistista männä aikojen oppijärjestelmiä. Minä ole ihan itse lapsena lapsen mielellä kokenut, että kristinoppien järjestelmä on luonnoton ja sairas.

Mummoni, jonka kanssa jaoin makuuhuoneen, oli varsin uskovainen. Vanhempiani ei uskonto kiinnostanut. He olivat käytännön ihmisiä. Koulussa puskettiin raamatullista uskonnon opetusta. Itsenäisenä lapsena tajusin, ettei siinä ole mitään järkeä tai hyvää.

Minua on ihan turha syyllistää jostain stalineista tai muistakaan psykopaateista. Minkä tahansa näkemyksen voi valjastaa pahan tai hyvän edistämiseen. Se on yksilön ja hänen seuraajiensa valinta.

• Anonyymi00016
        UUSI

Olemme vastuussa vain omista teoistamme emme muiden.

• Anonyymi00015
      UUSI

Kyllä ne loppuu kun poistut palstalta!

• UUSI

Sanoistasi sinut tuomitaa, jokaisesta turhasta sanasta on tetävä tili seo viimeisellä tuomiolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      36
      9285
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3811
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      79
      2410
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      118
      2330
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      24
      1920
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1580
    7. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      29
      1499
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1396
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172