Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista. Auotaan päätä, leikitään tyhmää ja vittuillaan. Aloitusten otsikot kilpailevat älyttömyydellään ja aloitusten sisältö on samaa latteaa hölmöilyä. Tässäkö tämä sisältö, mitä tältä palstalta kannattaa odottaa?
Muistatteko, koska viimeksi kävitte jotain aitoa älyllistä dialogia jonkun kanssa täällä? Tai edes aloituksen, joka olisi ollut hyvä keskustelun avaus?
Me rääväsuut
18
269
Vastaukset
Finnifilosofiaa. Finnit vain poksahtelevat kun kirjoitetaan asiasta kuin asiasta jonka vain täydellinen tyhmyys saa aikaan, Kyllä useimmista finnifilosofeista tulee aivan normaaleita kansalaisia kun ikää tulee lisää. Ei huolta.
- Anonyymi
Ei välttämättä. Muistetaan sanonta:
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
- Anonyymi
”Palsta on täyttynyt mitä oudoimmista sarkastisista ja ironisista letkautuksista.”
Olisiko esimerkkejä näistä? Vai onko sinulla vaik henkilökohtaista peppukipua kun sinulle on letkautettu nokkelasti?- Anonyymi
Sinähän juuri heitit hyvän esimerkin!
- Anonyymi
Miten mielikuvituskavereihin uskovien kanssa voi käydä mielekkäitä keskusteluja ?
Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.
Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.- Anonyymi
Perisyntinen- kirjoitti:
Kyllä näin on, lapsilla on jossain iässä mielikuvituskavereita joka on normaalia kehitystä. Jumalaan uskovissa löytyy myös älykkäitä eikä Jumala missään uskonnossa ole kaveri. Itse olen jutellut Jumalaan uskovien kanssa ja kyllä heistä löytyy älykkäitä he eivät tuhlaa aikaansa tällaisilla palstoilla.
Olen iloinen että palstan älyköihin kuuluva siino on löytänyt Jumalan Siinain erämaasta. Tässä meillä vahva todistus että Jumala on olemassa.Jumala on aina ollut olemassa.
Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa, - Anonyymi
Keskustelu on edes jossain määrin mielekästä siihen pisteeseen saakka,jossa voi esittää arvion siitä,että onkohan toi tosissaan noiden Wettenpaisumusten ja neitseellisesti syntyneiden Jumalanpoikiensa kanssa.
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on aina ollut olemassa.
Ateisteilla saatana on aina ollut olemassa,Satanismi synnyttää vain jumalattomia!
- Anonyymi00009
Juuri heräsin..En minä ainakaan ole rääväsuu. Aloitan aamiaisen tekoa.
Varma Tieto- Anonyymi00011
Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, olet rieväsuu. Kasta pullaa ja leiki Johannesta.
OK mutta en teeskentele tyhmää. Olen syntymä tyhmä.
Varma Tieto
- Anonyymi00010
Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään. Ateismin filosofia, ateistisen ajattelun motivoima toiminta ja yksilöateistien ateismille antamat merkitykset ovat yhä vieläkin niitä asioita, joita pyritään bannaamaan tai ironisoimaan. Kieltäytyminen tosiasioiden myöntämisestä on joidenkin palstalaisten, tosin harvenevan joukon päämotivaatio. Ja sillä pidetään palstaa vahvasti ateistisen pseudotodellisuudden vallassa. Vaikka todellista tietoa asioista on jokaisen saatavilla.
- Anonyymi00012
Yhteen lauseeseen tiivistettynä:
**"Suomi24:n ateismipalsta tarvitsee avoimuutta, jossa historia, filosofia ja tosiasiat saavat tilaa ilman bannauksia ja ironisointia."**
Mitä tehdä palstalle:
- **Palauta keskustelun avoimuus**: korosta faktoihin perustuvaa tietoa ja anna tilaa erilaisille näkökulmille.
- **Rakenna yhteisön pelisäännöt**: selkeä linja bannauksille ja moderoinnille, jotta keskustelu pysyy rehellisenä.
- **Nosta esiin ateismin merkityksiä**: julkaise keskustelunavauksia, joissa käsitellään ateismin historiaa, filosofiaa ja nykyisyyttä.
- **Kannusta dialogiin**: vastakkainasettelun sijaan pyri kysymään ja kuuntelemaan, mikä motivoi toisen näkökulmaa.
Haluatko, että muotoilen tästä vielä aforismin tai iskulauseen, joka voisi toimia palstan uudistuksen mottona?
Näin tekoäly Copilot meitä neuvoo
- Anonyymi00014UUSI
"Rappio on vallannut palstan, ateismin historia ja nykyisyys kielletään."
Minulla ei ole mitään tekemistä ateismin historian kanssa, enkä tunnusta mitään ateistista männä aikojen oppijärjestelmiä. Minä ole ihan itse lapsena lapsen mielellä kokenut, että kristinoppien järjestelmä on luonnoton ja sairas.
Mummoni, jonka kanssa jaoin makuuhuoneen, oli varsin uskovainen. Vanhempiani ei uskonto kiinnostanut. He olivat käytännön ihmisiä. Koulussa puskettiin raamatullista uskonnon opetusta. Itsenäisenä lapsena tajusin, ettei siinä ole mitään järkeä tai hyvää.
Minua on ihan turha syyllistää jostain stalineista tai muistakaan psykopaateista. Minkä tahansa näkemyksen voi valjastaa pahan tai hyvän edistämiseen. Se on yksilön ja hänen seuraajiensa valinta.- Anonyymi00016UUSI
Olemme vastuussa vain omista teoistamme emme muiden.
- Anonyymi00015UUSI
Kyllä ne loppuu kun poistut palstalta!
Sanoistasi sinut tuomitaa, jokaisesta turhasta sanasta on tetävä tili seo viimeisellä tuomiolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369285"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323811Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi792410Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182330Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on241920Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.291499Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721032