Monikäyttöinen - saisi jo olla pakollinen
Englanti on aikamme lingua franca
13
147
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ajastasi pahasti jäljessä, englanti on jo pakollinen, nyt on kyse kuinka siitä päästäisiin mahdollisimman pian eroon ettei se aiheuta lisää vahinkoa.
- Anonyymi
Kieliaktiivi on ajastaan jäljessä n. 60-70 vuotta. Ja hän ei vieläkään tiedä, että kaikki lukevat englantia koulussa. Ja Suomessa myös osataan englantia erinomaisesti.
- Anonyymi
Englanti on kaikille tärkeä. Sen paikkaa ei voi antaa millekään muulle.
- Anonyymi
Ilman englantia pärjää ihan hyvin, paitsi tietenkin jos on oikeistolaishörhö tyyliin Soldiers of Odin.
- Anonyymi
Kyllä vaan
- Anonyymi
Miksi palvot englantia, suomensyöjä?
- Anonyymi
Englanti on fiksu
- Anonyymi
Englanti on ruma, tyhmä, epäkäytännöllinen ja pakollinen!
- Anonyymi
Englantia, ei ruotsia
- Anonyymi
Miksi?
Miksei espanjaa, ranskaa tai arabiaa?
Miksi pakkoenglannitat etkä anna ihmisten valita ihan itse?
Miksi palvot ja palvelet vierasta (valtaa)?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Monikäyttöisin
- Anonyymi
Kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.323515Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1201492
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251258Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015