Andrei Koivumäki paljastaa: Tällaiset olivat salabileet, joihin Sanna Marin osallistui
Andrei Koivumäki paljastaa: Tällaiset olivat salabileet, joihin Sanna Marin osallistui
Veronmaksajien piikkiin ostettiin juomat yms nautinto aineet mys poltettavat , piikitettävät ja nenään imaistavat kaikki tarvikkeet , yms
Kuunneltiin venäläistä musiikki ja oltiin yhteydessä FSB , ja Puuttiniin
nämä olivat Andrei Koivumäen mielestä omat itsenäisyys venäjän puolesta juhlat SDP vahvalla panostuksella . Kyllä asunto kauppaa vain venäläisille rikollisille yms . sanoo Andrei .
Andrei Koivumäki paljastaa: Tällaiset olivat salabileet, joihin Sanna Marin osallistui Andrei Koi
25
542
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa…
- Anonyymi
Shampanjasosialisti Marin ajaa limusiineilla ja juhlii Mannerheim-svitissä, muusta luksuksesta puhumattakaan. Mitähän toverit tästä tuumaavat.....
- Anonyymi
Voi sviti, mitä sitten…
- Anonyymi
Toverit, hih, taitavat elää toisenlaisessa todellisuudessa. Onhan koko demarismi suuri vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toverit, hih, taitavat elää toisenlaisessa todellisuudessa. Onhan koko demarismi suuri vitsi.
Taitaa olla hallituksessa se vitsipuolue…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla hallituksessa se vitsipuolue…
Nii se jonka ulkoministeri on ihan pihalla, heh heh
- Anonyymi
Demarit ei ole rikkautta vastaan vaan köyhyyttä..
Toisin kuin perssekoomus- Anonyymi
Hah, niin että siis kaikille rikkautta, LAINALLA, kunhan on millä mällätä.
- Anonyymi
Marinin hallitus onnistui melkein saamaan Suonen konkurssitilaan.
Siitä se olisikin revennyt ennen näkemätön köyhyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se olisikin revennyt ennen näkemätön köyhyys.Nykyhallitushan sai EU:lta varoituksen budjetistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se olisikin revennyt ennen näkemätön köyhyys.… minkä suonen ????🤭
- Anonyymi
= minua harmittaa menestyvä ja kaunis nainen. Itse olen katkeroitunut ja kateellinen.
- Anonyymi
Mikä estää sinua menestymästä? Opiskele ja liity demareihin ja käy kauneusleikkauksissa.
Ei tuo sen kummempaa vaadi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää sinua menestymästä? Opiskele ja liity demareihin ja käy kauneusleikkauksissa.
Ei tuo sen kummempaa vaadi.Opiskelemalla saavuttaa varmimmin aina jotakin, mutta siitä huolimatta ihan kaikentyyppiset eivät sentään mahdottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sen kummempaa vaadi.Opiskelu ja tieto on vastoin uskontoani ja aatettani.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
Voi ettien että…
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
Jutalle ääni!!
Kiitos näkyvyydestä. - Anonyymi
xxx
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201