Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Anonyymi-ap

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat.
Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelisin tässä elämässä.

Nyt on sinun vuorosi kertoa mitä tahdot ja toivoa että joskus sen tavoitat.
Itse poistun pian lopullisesti täältä ja toivonmukaan tämä jää viimeiseksi ketjuksi.

:)

124

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan vain yhden miehen. Mun oman rakkaan. Kasvaa yhdessä vanhaksi

      • Anonyymi

        Minä haluan myös rakkaan naisen omaksi. Loppuisi tämä masennus ja sydänsuru kun hän pitäisi minua kädestä. Mieheltä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan myös rakkaan naisen omaksi. Loppuisi tämä masennus ja sydänsuru kun hän pitäisi minua kädestä. Mieheltä sivusta.

        Aivan samoin tahtoisin.
        Nainen sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan myös rakkaan naisen omaksi. Loppuisi tämä masennus ja sydänsuru kun hän pitäisi minua kädestä. Mieheltä sivusta.

        Tuhottu ja liikarasitettu yksin jätetty ja mällätty ihminen ei pidä ketään miestä kädestä


      • Anonyymi

        Huumorintajuinen? Tyyli? Älykkyys?!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tahdon, että kertoisit miksi oot haudannut unelmat.
      Ja mitä ne olivat?
      Ja mun mielestäni et ole sanonut kaikkea sanottavaa vielä.

      Tahtoisin myös tietää,
      eli vastauksen toivoisin saavani et
      kun sanot ettei ole juurikaan mitään
      mitä tavoittelisit tässä elämässä,
      niin mikä olisi se mitä vielä tavoittelisit?

      Ja ennen ku sanon enempää ja
      tärkeintä sanottavaavi,
      haluani tai toivettani,
      tahtoisin tietää
      kumpi tän aloituksen takana on??

      Ohitatkohan taas mut... : (

    • Anonyymi

      Ei ole enää mitään sanottavaa, jos unelmat ja kaikki tavoitteet on jo haudatut. Turhia kyselet keneltäkään.

    • Anonyymi

      Minä toivon, että tämä pimeä talvi taittuisi pian ja saisin rakastaa sekä tulla rakastetuksi.

      Vähän turha toive, jos torjuu kaikki lähestymisyritykset.

      Liekkibingot ei vaan edelleenkään kiinnosta.
      Jospa se siitä sitten myöhemmin suttaantuu.

      Kuulostat kovin lopulliselta tuossa lopussa.
      Ehkä jopa huolestuttavan tyyneltä.

      Ethän aio tehdä itsellesi mitään?
      Miksi hautasit unelmasi?

      • Anonyymi

        Pian haudataan


    • Anonyymi

      Olet tehnyt lähtöä täältä lukemattomia kertoja. Silti roikkuu täällä kuin jätkän räkä piikkilangassa.

    • Anonyymi

      Unelmani? Kehittyä ihmisenä ja oppia uutta.

      • Anonyymi

        Nolo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo

        Olen nolokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo

        Mikäpä muka naisen kirjoittama kommentti sinun mielestä ei olisi nolo. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä muka naisen kirjoittama kommentti sinun mielestä ei olisi nolo. Sivusta

        Muka nainen. Kaikkea sitä kuuleekin minusta.


      • Anonyymi

        Valheellista


    • Anonyymi

      Haluaisin keittiööni yhden uuden saarekkeen. Eipä tässä sen kummemmin toiveita ole

      • Anonyymi

        Voi raukkaa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raukkaa :(

        Se nyt on asia mikä helpottaa arkea ja konkreettisesti mahdollista toteuttaa.


      • Anonyymi

        Montako niitä saarekkeita jo on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako niitä saarekkeita jo on?

        Ei tarpeeksi 😂


      • Anonyymi

        Kun kesä taas koittaa, niin puutkin pihalla taas kasvaa, sitä on seurattu jo kolmekymmentä vuotta , mikä mahtaa olla niidenkin kohtalo.


    • Ne kirveet oli jo haudattu, muistatko?

      JA JOSKUS SANOIT MULLE ET OISIN TÄRKEE SULLE...
      "No ku mä en oo ehtinyt edes muuta tekemään kuin kertomaan kuinka tärkee sä oisit mulle, yli kaiken muun ja siitäki sä jo alat kitisemään mulle."

      MUTTA SANOIT MYÖS NÄINKIN...
      "Sä teet silloin siitä unelmasta sen painajaisen.
      Ja nyt sitten alat äksyilee ja kitisemään mulle!
      Et haista kukka!"

      Mä en nai "sivuseikkoja" vaan sen koko paketin jokaisen sivuseikankin, kuulostaa pahalle näin asian sivusta.. : )
      Me puhuttiin puuhun liitettävistä oksista, talosta, jätevesistä ja aidosta ikuisesta liitosta.

      Mutta ei sitte tainnut syttyä tarpeeks siellä, eikä täällä olla kelpaavaa.

      Haist ite!

      Kertoiko tää mitään sulle?

      Vaikka et mitä sä olet mulle?? Tiiäthän sä sen, eikös niin?

      • Anonyymi

        Ei kannata provosoitua aloituksesta, niin geneeristä, voi olla keneltä vaan, sukupuoleen katsomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata provosoitua aloituksesta, niin geneeristä, voi olla keneltä vaan, sukupuoleen katsomatta.

        Niinhän se voi... Eipä oo eka kerta tälläsellä samaisella aloittajalla mun ärsytystä. 🤭



        Ja johki kadonneeseen kommenttiin, kun mun oma poistettiin jälleen kerran...
        EI, EI OLE MIELENRAUHAA NÄIN.

        HA IS TAPPA 🌺 JOKU TOINEN JOSSAKIN JOLLEKULLE..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Niinhän se voi... Eipä oo eka kerta tälläsellä samaisella aloittajalla mun ärsytystä. 🤭



        Ja johki kadonneeseen kommenttiin, kun mun oma poistettiin jälleen kerran...
        EI, EI OLE MIELENRAUHAA NÄIN.

        HA IS TAPPA 🌺 JOKU TOINEN JOSSAKIN JOLLEKULLE..

        Olemme ehkä nähneet IRL. En ole tehnyt yhtään aloitusta, enkä varmaan tule tekemäänkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme ehkä nähneet IRL. En ole tehnyt yhtään aloitusta, enkä varmaan tule tekemäänkään.

        Olemmeko?

        Ehkä..

        Missäköhän oltaisiin ja koska?

        Onkohan muuten oltu tekemisissä kun

        Ehkä joskus nähneet?


    • Anonyymi

      Tulevaisuudessa jos elinpäiviä on siunattu, haluaisin muuttaa järven rannalle huvilaan asumaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei.

        Muutan kauemmas pois.


    • Anonyymi

      T miehen ottaisin lähelleni muuten en oikein tiedä. Päivä kerrallaan. Kevättä jo vähän kaipaan taas.

    • Anonyymi

      Haluan niin paljon rahaa ettei tarvitsisi käydä töissä. Jos joskus vaan tekisi mielenvirkistykseksi jotain vuoroja.

      • Anonyymi

        Ei se köyhyys ongelma ollut.
        Sä et mies rakastanut.


      • Anonyymi

        Et tiedä elämästä yhtään mitään


    • Anonyymi

      Ainoa epävarma unelmani on rakkaus. Muut pienemmät unelmat ovat helpommin toteutettavissa

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂et tiedä mikä elämässä on tärkeää


    • Anonyymi

      No olin toivonut yhtä kivaa miestä loppuelämän kaveriksi, ettei tarvitsisi yksin vanheta.
      Ei ole kuitenkaan toteen käynyt se, eikä muita haaveita tai toiveita ole.
      Eipä suuria toiveita, kun on realistinen luonne ja vähään ollut aina tyytyväinen.
      Normaali elämä riittää minulle.
      ☀️

      • Anonyymi

        Mikä helvetin normaali elämä? Et tiedä elämästä vielä mitään


    • Anonyymi

      En mitään enään ....
      Yhtä vuoristorataa, sun mieli vaihtanut suuntaa yhtä nopeasti kuin tuuliviiri.
      Ensin olen rakas, superrakas ja ihana. Sitten taas kamala, epälojaali jne.
      Ansaitakseni tälläista ... olen ajatellut ...
      naisen pitää olla kaiken ymmärtävä, täydellinen, ihana, seesteistä ... mutta jos välillä onkin toisinpäin niin johan tulee takiaisia niskaan. Missä mennään ja mistäpäin tuulee nyt ? Ei tarvitse olla toisen hlö.n nyrkkeily
      - tai jätesäkkinä.
      Mun mielestä pahat päivät, tunnepurkaukset tai ajoittainen vetäytymisen tarve kuuluvat elämään ja jokaisen omanlaisemme persoona on silloin hyvä niin.

      Tuuliviirin kääntyvien tuulen suunnat ..

      P ohjoinen
      E telä
      L änsi
      I tä
      = Peli
      = Pelimies

      Hyvää jatkoa sulle ja muista :) merkki aika yleinen. Mä en ole kirjoitusten takana aina.
      Tätä meidän juttua ei enää puida millään tapaan... näät sä mitä tahansa kirjoituksia ..ne ei ole multa.
      Ajattelin ... sä toit mut tälle palstalle ja viet mut pois tältä palstalta. Lähetään yhdessä mutta toisin kävi.
      " Oman arvon tunteva nainen on sinut itsensä kanssa ja väärän henkilön kanssa oleminen hidastaa oikean löytymistä ".
      T. n-m :)

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä kirjoituksesta näkyy se, että olet saanut vaikutteita monelta anonyymeiltä ja ehkä lisäkeskustelua muualta. Tämän palstan aloituksista ja kommenteista ja varsinkin kuka niiden takana on, ei voi sanoa yhtään mitään. Vaikka saisit tunnisteita IRL, voi olla myös exiä tai stalkkereita, ihan ketä vaan, jotka tietää asioita ja joiden päätarkoitus on saada sinut kirjoittamaan juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä kirjoituksesta näkyy se, että olet saanut vaikutteita monelta anonyymeiltä ja ehkä lisäkeskustelua muualta. Tämän palstan aloituksista ja kommenteista ja varsinkin kuka niiden takana on, ei voi sanoa yhtään mitään. Vaikka saisit tunnisteita IRL, voi olla myös exiä tai stalkkereita, ihan ketä vaan, jotka tietää asioita ja joiden päätarkoitus on saada sinut kirjoittamaan juuri noin.

        Tää oli jo kolmas kerta kun lähdin hänen rinnalta. Joka kerta samaa toistaen vähän eri tavoin ja miksi.
        Voin todeta tässä ...mulle on ihan sama kuka ajattelee mitä tahansa.
        Kaks leikkivää lurjusta, mies ja nainen. Nähnyt kerran ja tänne toi.
        Kaks puupäätä ja molemmille jäi luu käteen.
        Toiselle terkut .. heitä luu olkapään yli
        Sulla ruskeat nappisilmät ja naiset tykkää susta sekä pyörii sun ympärillä .. mee eteenpäin ja mulla siniset silmät ja miehistä ei pulaa.
        T. n-m :)


    • Anonyymi

      Minä elän ja menen koko ajan sitä kohti mitä haluan, mikä on rehellisesti mahdollista ja mikä tuntuu hyvältä ja oikealta. Ja pois siitä mikä on vastenmielistä, tappavaa ja tuntuu itsestä hirveältä. Miksi haluaisin ihmisiä elämääni jotka haluavat muuta? Oikeasti.

      • Anonyymi

        Oikeasti? Mistä sä puhut? Oletko sä jättänyt ihmisen yksin tilanteeseen jossa älykkäällä ihmisellä ei ole mitään? Tietoa toimintakykyä mahdollisuutta tehdä päätöksiä ei yhtään mitään ei yhtään ketään. Et tunnu tajuavan


    • Anonyymi

      Olenko minä osa unelmaasi tai keino tai este saavuttaa niitä? Unelmia, jotka olet haudannut.

      • Anonyymi

        Joskus elämässä on unelmia, jotka on moraalisesti mahdoton toteuttaa ja jos niihin liittyy muita ihmisiä niin heiltäkin on kysyttävä mitä mieltä he niistä ovat. Parisuhde esim ei täällä onnistu, eikä eläminen koska tämä on netti, ei siis aina kohtaa todellisuuden kanssa. Unelmat joita ei saavuta vahingoittamatta muita eivät toteudu. Itse en elä niin sanottua aikaisempaa ja ensimmäistä unelmaa, vaan kehittelen uusia juttuja miten se elämä on pakolla heittänyt. Se ei aina ole kivaa, mutta vahingosta viisastuu. Jotain asioita ehkä tekee toisin ja eri tavoin, jotta mennyt olisi mennyttä, nykyhetki hyvää ja tuleva valoisaa. Ainakin pääosaltaan.


      • Anonyymi

        En uskalla sanoa mitään. Kun en tiedä oletko hän. Oletko minkä ikäinen mies ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus elämässä on unelmia, jotka on moraalisesti mahdoton toteuttaa ja jos niihin liittyy muita ihmisiä niin heiltäkin on kysyttävä mitä mieltä he niistä ovat. Parisuhde esim ei täällä onnistu, eikä eläminen koska tämä on netti, ei siis aina kohtaa todellisuuden kanssa. Unelmat joita ei saavuta vahingoittamatta muita eivät toteudu. Itse en elä niin sanottua aikaisempaa ja ensimmäistä unelmaa, vaan kehittelen uusia juttuja miten se elämä on pakolla heittänyt. Se ei aina ole kivaa, mutta vahingosta viisastuu. Jotain asioita ehkä tekee toisin ja eri tavoin, jotta mennyt olisi mennyttä, nykyhetki hyvää ja tuleva valoisaa. Ainakin pääosaltaan.

        Mistä ihmeestä sä puhut


    • Anonyymi

      Minä toivon, että hän kuntoutuu. Toivon että hän kaipaisi minua yhtä paljon kuin minä häntä. Toivon, että hän näkisi viimein mistä ongelmamme oikeasti on juontanut ja näkisi että minä läheisenä sairastuin hänen ongelmansa vuoksi. Toivon että hän ymmärtäisi että täydestä rakkaudesta olen rinnallaan ollut, huomaisi että kunnioittanut olen... Häntä rakkaana ainoanani... Kunnioitus on etten hänen ongelmistaan ottanut ja lähtenyt. Katsoin paljon, en lähtenyt. Toivon että hän katuu että jätti minut, keräisi itsensä kasaan, myöntäisi omat virheensä. Toivon että hän tulisi takaisin, antaisi näyttää että minä osaan vielä olla se mikä olen ollut,hyvä ja lempeä, täynnä tukea turvaa ja rakkautta... Jättäisi asiat mitkä ongelmien aiheuttajia, niin olisin taas oma itseni minäkin....
      Rakastan ja kaipaan suuresti sinua rakas...
      Naiselta miehelle

      • Anonyymi

        Tule rakas keräämään kanssani sydämeni sirpaleet kasaan.. yksin olen hukassa kun lähdit... Rikoit minut, mutta vielä sinä saisit minut kasaan... Mutta et sitä halua 😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule rakas keräämään kanssani sydämeni sirpaleet kasaan.. yksin olen hukassa kun lähdit... Rikoit minut, mutta vielä sinä saisit minut kasaan... Mutta et sitä halua 😭😭

        Horisontissa siintää. . .

        Alkaa ärrällä

        Sitä kohti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horisontissa siintää. . .

        Alkaa ärrällä

        Sitä kohti

        Toisen osapuolen alkukirjain ..?
        Meneekö R sitäkohti..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horisontissa siintää. . .

        Alkaa ärrällä

        Sitä kohti

        Kuinka sitä kohti pääsee, jos rikkonut palasiksi ja vain lähtenyt, horisontissa näkyy ärrän selkä?


    • Anonyymi

      ... miten tän nyt sanois ..

      Sulla on aina paikka mun sydämessä.
      Tiedän ... että löysin sielunkumppanin ja ollaan samanlaisia mutta kai sielunkumppanuutta voi olla erilaistakin .. pitkä tai lyhyt suhde, kaveri tai romanttinen suhde. En tiedä mutta sen tiedän että love oli aina läsnä mun puolelta.

      Muista ...kumpikaan ei ole toista parempi tai huonompi vaan henk.kohtanen päätös johon tunsin ohjautuvan .. seurasin sydäntä.

      T n- m :)

    • Anonyymi

      Menepäs sitten Minne lie menetkään.
      Ken lie onkaan jollekulle se oikea suunta.
      Ei tarvii ohitella enää. En puhu tälle :) toivottavasti enää kerran ei ole haluttua.

    • Anonyymi

      Uusia seikkailuja ja jännitystä.Mennyt vuosi oli kyllä sitä mutta liikaa menetyksiä myös.Ensi vuonna ei ole muuta menetettävää enään kuin itsensä, joten ei mitään stressiä.

    • Anonyymi

      Yritän vain selvitä huomisesta.
      Vain yksi ihminen on tärkein.

      • Anonyymi

        Huominen suunniteltu selvänä edessä

        Enempää ei tarvita

        Niin

        Ja tämä päivä vielä

        Se riittää


      • Anonyymi

        Ihanaa huomista ja loppu elämää teille.
        Tämä ei aio selvitä edes tästä päivästä enää.


      • Anonyymi

        Kuka se on, tämän hetkinen hoivaaja? Joka tärkein. Avaa silmäsi, joku oli rinnallani vuosia sekä hyvässä että pahassa!


    • Anonyymi

      Mä olen vaan niin pettynyt kaikkeen täällä, että en katso minkään asian elämässä olevan enää elämisen arvoista.
      Kaikki on turhaa, eikä mikään tuota enää iloa eikä rauhaa kuin nukkuminen, kun saa olla pois tästä maailmasta on asiat kohdillaan.
      Kuolema kiehtoo enemmän kuin elämä, siinä on järkeä ja merkitystä enemmän kuin tämä maailma pystyy milloinkaan tarjoamaan.

      :)

      • Anonyymi

        No hitto sanonpa sittenkin. Mikä vattu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto sanonpa sittenkin. Mikä vattu on?

        Kansankielinen nimitys vadelmalle.


      • Anonyymi

        Joku olis halunnut kyllä eräälle tarjota jotain. Enkä tarkota "sellasta tarjoomista".


      • Anonyymi

        Tää ei oo aitoa eräältä, menin hetkeks lankaan. Ilkimys.


    • Anonyymi

      Oisko hyvä lähteä palstalta pois niin ajatukset kirkastuu. Pieni tai hieman pitempi tauko ?
      Soita muusalle ja teette kaikkea mukavaa :)

      • Anonyymi

        Jos on antanut toisen menettää elämäaikaa terveyden voiman ei varmaan paljon kannata soitella


    • Anonyymi

      Ota yhteys 🤍 häneen. Varmaan lohduttaa sua :)

    • Anonyymi

      Toivotaan, että sinulle ja meille kaikille tulevaisuus tuo hyviä asioita, rakkautta ja terveyttä ja mielekästä elämää.
      En ymmärrä, miten joku voi haluta luovuttaa ja luopua kaikesta?

      • Anonyymi

        Mitenköhän


    • Anonyymi

      On tulossa ja odotettavissa vain huonoja ja haitallisia asioita.
      Maailma ei tarjoa kuin lisää ongelmia ja pahaa, se tekee elämisestä vieläkin masentavampaa.
      Se taisi olla heidän suunnitelmansakin.

      En näe mitään hyvää enää missään, enkä voi luottaa yhtään mihinkään enää.
      Toivo on menetetty, sitä ei ole enää jäljellä.

      Onneksi on kuolema, se on ainoa joka voi vapauttaa.
      Siihen laitan toivoni, sitä rukoilen ja ihailen.
      Ei ole mitään sen vertaista.

      :)

      • Anonyymi

        Kuolema antaa levon ja rauhan,
        poistaa tuskan ja ikävän,
        huolet murheet se kadottaa,
        pyyhkii kyyneleet ja vapauttaa.

        Ikuisesti ja pysyvästi.

        Elämä oli aina yliarvostettua,
        merkityksetöntä se oli,
        se avasi silmät vain näkemään,
        kuinka kaunis kuolema onkaan,
        kallein ja kaunein maailmassa,
        vaikkakin niin aliarvostettu.

        Maailma tarjoaa helvetin,
        kuolema tarjoaa paratiisin.
        Valinta on helppo.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema antaa levon ja rauhan,
        poistaa tuskan ja ikävän,
        huolet murheet se kadottaa,
        pyyhkii kyyneleet ja vapauttaa.

        Ikuisesti ja pysyvästi.

        Elämä oli aina yliarvostettua,
        merkityksetöntä se oli,
        se avasi silmät vain näkemään,
        kuinka kaunis kuolema onkaan,
        kallein ja kaunein maailmassa,
        vaikkakin niin aliarvostettu.

        Maailma tarjoaa helvetin,
        kuolema tarjoaa paratiisin.
        Valinta on helppo.

        :)

        Kuolema vastaa kun kutsun,
        tunnen hänen läheisyytensä,
        levon ja rauhan lähelläni,
        hän antaa kaiken sen,
        mitä maailma ei anna.

        On niin hyvä olla,
        kauneimman lähellä,
        puhtaimman vierellä,
        hän tuudittaa minut,
        ikuiseen lepoon.

        :)


      • Anonyymi

        Nyt puhut asiaa ja ollaan asioiden ytimellä- Se usko loppuu kaikkeen turhaan, kaikkeen, mikä on valhetta. Se musertaa, kuristaa, murhaa. Se tekee tyhjäksi, jättää vähemmälle, mitä ikinä antoikaan..., mutta, se ei ole siinä. Sinnittele kanssani...Olisi joku tässä määrättömyydessä matkakumppanina, josta saada voimaa. Olen niin sitkeä, että näen aina jonnekin, mitä ei kukaan muu näe...Koska olen oppinut elämään todellisuuksien välillä, yksin nousten, yksin kaatuen. Sinä rakas, olet tärkeä matlkalleni, tee se vuokseni. Ja harvoin pyydän mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema vastaa kun kutsun,
        tunnen hänen läheisyytensä,
        levon ja rauhan lähelläni,
        hän antaa kaiken sen,
        mitä maailma ei anna.

        On niin hyvä olla,
        kauneimman lähellä,
        puhtaimman vierellä,
        hän tuudittaa minut,
        ikuiseen lepoon.

        :)

        Saan perua kaiken,
        unohtaa kaikki kiireet,
        enää ei ole kiire minnekään,
        kuolema parantaa,
        ei tarvitse lääkkeitäkään.

        En tarvitse yhtään mitään,
        niin turhaa kaikki olikin,
        voin päästää irti kaikesta,
        ihan kaikesta.

        Mitään ei tarvitse valmistella,
        mitään pakata mukaan,
        kun kaunein tulee noutamaan,
        kauan olenkin jo odotellut,
        ja hartain toiveeni täyttyy.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan perua kaiken,
        unohtaa kaikki kiireet,
        enää ei ole kiire minnekään,
        kuolema parantaa,
        ei tarvitse lääkkeitäkään.

        En tarvitse yhtään mitään,
        niin turhaa kaikki olikin,
        voin päästää irti kaikesta,
        ihan kaikesta.

        Mitään ei tarvitse valmistella,
        mitään pakata mukaan,
        kun kaunein tulee noutamaan,
        kauan olenkin jo odotellut,
        ja hartain toiveeni täyttyy.

        :)

        Odota. Odota mun takia. Sun ei tarvitse selittää yhtään mitään enää kenellekään. Ymmärrän.


      • Anonyymi

        Täällä oli kaksi lurjusta ja heidän juttu.
        Älä masennu ja löydät oman rakkaan muualta kuin täältä. Palsta ja villi viidakko, kunnon shakkilauta siirtoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli kaksi lurjusta ja heidän juttu.
        Älä masennu ja löydät oman rakkaan muualta kuin täältä. Palsta ja villi viidakko, kunnon shakkilauta siirtoja :)

        Mulla on isompi lauta ja yksittäiset pelit on eri juttu...Siirroista puhumattakaan. Älä aliarvioi parempiasi, lajiani, et tunne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on isompi lauta ja yksittäiset pelit on eri juttu...Siirroista puhumattakaan. Älä aliarvioi parempiasi, lajiani, et tunne...

        Voi helvetti mikä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti mikä tapaus.

        ...Sanopa se...


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä


    • Anonyymi

      Who knows

    • Anonyymi

      Hubbaa ja bubbaa vaikka, mutta eipähän tuo sulle random hymiömies kuulu

      • Anonyymi

        Sä voit syödä lisää sitä purkkaa, ja pureksia tajuamatta siitä mitään, kun maku katoaa, ja asiat on liian loppuun asti pureksittuja. Ei kyllästymisestä, vaan täysin muista mahdottomuuksista, joilla ole tekemistä pureksijan kanssa. Puhalla iso pallo, ja taputa ystävä itsellesi siitä mitä et tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit syödä lisää sitä purkkaa, ja pureksia tajuamatta siitä mitään, kun maku katoaa, ja asiat on liian loppuun asti pureksittuja. Ei kyllästymisestä, vaan täysin muista mahdottomuuksista, joilla ole tekemistä pureksijan kanssa. Puhalla iso pallo, ja taputa ystävä itsellesi siitä mitä et tiedä...

        Tämä makunsa menettänyt purkka on aika hyvä vertaus sinun tekstien efekteistä


    • Anonyymi

      Mä oon tylsä ja sanon, että eniten odotan ja toivon, että pysyisin suht terveenä, niin että pää ja kroppa pelaa. Pystyis urheileen kunnolla, ei olis kovia kolotuksia eikä mitään vakavampia sairauksia ja mielen tyyneyttä. Noilla pääsee jo aika pitkälle ja ne mahdollistaa myös hyvän olon ja hyvän tekemisen myös muille ihmisille.

      • Anonyymi

        Ei kun hei nyt täytyy ottaa vähän takas. Luin just tutkimuksesta, jonka mukaan eniten liikkuvat vanhenee nopeammin.


    • Anonyymi

      I have decided to stop. I have so much other things I want to be doing. I think this here has served its purpose and I no longer find this useful. Therefore I shall direct my time elsewhere. Best of luck to ya all.

      • Anonyymi

        F U da da da dadadaaaaa....


    • Anonyymi

      Jos tämä on viimeinen ketjusi täällä, niin varustan sinut. Olet merkillinen, mielesi ihmeellisen kaunis, rehellinen, kulmineen käänteineen, intohimoineen vahvuuteineen, Haavoittuvuuksineen. Olet kaunis, merkillisen vahva, ja kykenevä haavoittuvuuteen samaan aikaan. Jotakin, mikä on täysin epätavanomaista, Tahtosi on kummallinen, monille tavoittamaton. Mielestäni parasta mitä on. Saat minut hykertämään naurusta, itkemään ilosta, ja surusta. Olet niin yksin, mutta sinussa on voimia koko kylän edestä. Tiedän, ettet kaipaa kannattelua, sinussa itsessäsi on voima. Kunnioitan sinua, tavalla joka on ehkä epäsovinnainen, mutta ei sen väliä, sillä haastan sinua, jotta voit kertoa enemmän. Teet. enemmän toisten eteen, kuin ketään ketä olen tavannut. Vastaukseksi aloituksen kysymykseen, en tiedä, sillä olen menettänyt uskoni kaikkeen, paitsi totuuteen, joka on joskus hankala nähdä, sekä löytää. Mitä toivon, on sama juttu, sillä ensin pitää päästä pois tästä mahdottomuuden limbosta. Olen sitkeä sissi, ja tiedän, että joskus on odotettava sitä mikä tulee näkyviin.

    • Anonyymi

      Kuule mies,
      kuinka pieni lintunen
      laulaa sulle hiljalleen,
      pientä lauluaan.

      Katso mies,
      kuinka taivas
      musta nyt on,
      mutta huomenna
      taivas sininen
      saanut on,
      tähdet, kuun
      ja auringon.

      Kulje mies,
      kuunnellen,
      katsellen,
      leväten,
      huomaat hiljalleen,
      kaiken kauniin,
      ja kuljet kevyin askelin,
      mielin iloisin.
      päivän kerrallaan.

      T. :)

      • Anonyymi

        Eipä ole mies tainnut tähänkään megaketjuusi kukaan vastata kuin läpällä ja vinoillen


    • Anonyymi

      Voitko lopettaa. Leikkisi on julmaa.

    • Anonyymi

      Elämässähän on paljon mitä tavoitella on vain osattava valita iha ihte mitä pitää tavoittelemisen arvoisena ja asioita mitä ei elämästään myöskään halua menettää siittä si taas toki on se haitta että se saattaa estää toisinaan tekemästä yhtään mitään haluaisi enemmän mutta ei uskalla tehdä mitään ettei menetä sitä vähääkin mitä jo on

    • Anonyymi

      Joskus siitä vähästäkin on luovuttava, jos ei palvele eikä ole totta...Kunhan sanon, etteivät kaikki ole olosuhteilla ostettavissa...Hintansa on tästä huolimatta joka ikisellä valinnalla.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan aikaa on kulunut? Missä ihmiset olivat kun älykäs ihminen huusi apua?


    • Anonyymi

      En leikkinyt nyt ja en ole leikkinyt missään vaiheessa.
      Maksan hinnan .. i pay the price.
      Kaikkea hyvää ja Joulua Uutta Vuotta .
      Se on moro.
      T. :)

    • Anonyymi

      Tiedät tilinumeron.

    • Anonyymi

      Rakastan rahaa❤️

    • Anonyymi

      Haluan vain sut en ketään muuta, usko jo.

    • Tässä tätä ketjua lueskellut, niin on tullut vähän sellainen synkempi tunnelma aloittajan puolesta. Eikä ihan vähänkään. Tuskin olet vastaamassa tähän, mutta oletko vielä hengissä?

      • Anonyymi

        Olet kiusaaja! paha ihminen olet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiusaaja! paha ihminen olet!

        Sinulla on oikeus olla tuota mieltä. Minä tiedän millainen olen ja se riittää. Täällä palstalla aika harva tuntee toista ihmistä ja jos tekee virheen, pyytää sitä anteeksi, niin sen pitää riittää. Jos et halua asiaa ymmärtää, niin sillehän minä en voi mitään.


    • Unelmat jos haudataan, on jo valmis kuolemaan.

      • Anonyymi

        Oivoi. Uliuli.👎🕸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oivoi. Uliuli.👎🕸

        Et tajunnut mitään mitä tuossa sanoin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et tajunnut mitään mitä tuossa sanoin.

        Oli ap,lle 🕸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli ap,lle 🕸

        Ok en tiennyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ap,lle 🕸

        Sitten vastasit väärälle ihmiselle ketjussa.


    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • Anonyymi

        Mitäs jos se vastaakin väärin:)


    • Anonyymi

      En mitään ihmeitä.Päivä kerrallaan.
      Haluaisin kyllä aloittaa uuden harrastuksen muttei täällä missä asun ole siihen mahdollisuuksia.
      Haluaisin alkaa harrastaan ammuntaa, en lehmän ääntelyä vaan ihan käsiaseella.
      T.💙

      • Anonyymi

        Lisään,joskus nuorena aikuisena jo haaveilin tuosta.
        Vaikka Suomi onkin rauhallinen maa muihin maihin verrattuna niin edelleenkään en naisena voi lähteä yöllä yksin lenkille ilman kättä pitempää,asuipa missä osassa Suomea tahansa.
        Monina unettomina öinä haluaisi vain lähteä lenkille muttei uskalla.


    • Anonyymi

      Tavallaan tulevaisuus on avoimena mutta toisaalta ei ole toivoa joten toivon että olisi toivoa.

    • Anonyymi

      Rakastaa ja olla rakastettu..

    • Anonyymi

      Se ei ole minun syy, vaan suurin osa on tehty ei mitenkään minuun vaikutuksessa. Se on sairasta jengiä jotka sitä toimintaa tekee. Maailma on mahdollisuuksia täynnä, löytäkää ihmiset ne. Älkää jääkö paikoilleen odottamaan että elämä menee ohi ja uskoko niihin jotka ei anna elää tai siihen touhuun pakottaa. Jokaiselta voidaan viedä vähän, jos on paljon "hakannut" se viedään itseltä myös. Sairasta touhua.

    • Anonyymi

      Jos iltasanomien horoskoopit häiritsee, älkää lukeko. Ei siellä tehtäviä ole, tai mitään todellisuutta kuin viihdettä. Joskus vilkaisen eikä ole vuosiin muuttunut. Enemmänkin näen median pakkopullana joka on este moneen juttuun, hyvääkin.

    • Anonyymi

      Niin saatana sairasta touhua et saa tavata ihmisiä ennen kuin teet meille hyvää. "hakataan" kunnes teet kuten sanomme. Lukekaa tuo ja miettikää miten hirveää sakkia ja miksi ihmisiä kuolee koko ajan.

    • Anonyymi

      Jotta sodat loppuisi ja tulisi Rauha Maailmaan , sekä Covid19 saataisiin Lopultakin kuriin !maailmasta

      Ja, että lopultakin minun kirjottamqni runoni Voittasi jonkun rahapalkinnon ,

      (;Olisin niin Toivonut, että Minunkin Rauhan tekijä kilpailussa olisi , Huomioitu Runoni , Rauhantekijä kirjoitus kilpailussa jonka aiheena oli Rauhan Tekijä Ukrainaan ja olisi huomuotu se runoni viime vuonna Helsingin JKirjqmessuilla!).

      Toivon , että kirjoittsmani runoni ja lauluni saa nuotit , löytyy sopiva säveltäjä .

      Ja , että saan kirjoittsmani näytelmät kysyntää..

      Toivon saavani Kutsun Presidentin Linnan juhlille .

      Ja Saisin Nobelin Rauhan palkinnon!

      Tietysti että pysyisin terveenä ja eläisin pitkään.
      Runot musiikki ja tanssi ne ovat minun harrastuksia.

      Ja kyllä osallistun jatkossakin Kirjoitus kilpailuihin en anna periksi haluan ilmaista osallistua .

      Eikä ois pahitteeksi jos saisib käsikirjoittaa Oopperan Savonlinnan Oopperajuhliin tai saisin roolin niin haluaisin Oopperan Kummistuksesta roolin .

      Ja laulaa Italian kielellä.😁

      • Anonyymi

        Jos lopulta kohtaisimme

        Sitä haluaisin

        Ethän romuta unelmiani

        Kontrolloimalla

        Sitä toivon


        Ettei kaikki tämä jouda romukoppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lopulta kohtaisimme

        Sitä haluaisin

        Ethän romuta unelmiani

        Kontrolloimalla

        Sitä toivon


        Ettei kaikki tämä jouda romukoppaan

        R niinkuin rakkaus


    • Anonyymi

      ok.

      :)

      sivusta

    • Anonyymi

      Olen vastannut Aiemmin , lisään mitä Mies Rinnallani pitää uskaltaa tehdä Lähteä laulamaan tai EDES seuraksi kirkkoon Ksunrineinpia joululauluja kuuntelee sillä, Niiden merkitys on minulle Erittäin tärkeä!
      myös kun Sotien lopullisesta ja Rauhaa Koko Maailmaan Haaveilin myös , että saan kutsun Presidentin Linnan juhliin sekä saan Nobelin Rauhan palkinnon Totta Kai , miehen rinnalleni, joka mielellään lähtisi noihin juhliin tumma puku päällä maistamaan syömään niitä kaikkea mahdollisia Pöydän antimista tanssia kristalli kruunujen alla. Tai istua ensin Kuninkaallisten seurassa pitkän pöydän ääressä syödä pitkän kaavan mukaan hienosti Nobeln illallista ja juoda kuohuviiniä, lopuksi kahvia ja syödä leivoksia ja kuninkaallisten johdattamana tanssi saliin. Eli tämmöistä miestä toivon, joka miellellänbö lähtisi kaveriksi mutta myös Miehenäni edustamaan Rinnallani .

      Sitten mies puoleisille ystävilleen , jossakin Huoltoaseman kahvilassa muistelisi kokemusta " Kyllä siellä juhlissa oli monen moista sapuskaa , ja niitä juomia , ei niitä kotona semmosia laitettua . "

    • Anonyymi

      Yhden miehen haluaisin, semmosen monipuolisen henkisellä tasolla.
      Saman katon alle mutta 2:lla ulko-ovella(paritalo tai rivitalo),virallisesti siis yksineläjiä mutta sydämmet yhdessä.
      Sitte terveyttä jos sais ja rauhaa mikä siinä ollessa.Niin ja sen uuden harrastuksen tietty.
      T.💙

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe