Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit minulle. Tuli vain niin ylimielinen olo sinusta kun alensit minua sinuun nähden.
Eikös viha ja rakkaus
89
985
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tällainen?
- Anonyymi
Tässä ihan pari päivää sitten.
- Anonyymi
Huh huh sä taidat uskoa itseesi ja uskomuksiisi ihan satasella toivottavasti kaikki ei..-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ihan pari päivää sitten.
Missä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tapahtui?
No varmaan kuule vaikka esim keravan kesoililla. -sivusta
- Anonyymi
Viha on niin vahva negatiivinen tunne että en ole varma olenko koskaan sitä aidosti edes tuntenut.
- Anonyymi
Itse olen vihannut ihmisiä. Ei siitä sen enempää. Tämä on vain pettymys ei vihaa vaikka negatiivinen tunne sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen vihannut ihmisiä. Ei siitä sen enempää. Tämä on vain pettymys ei vihaa vaikka negatiivinen tunne sekin.
Miksi minun pitäisi hehkuttaa sun kaivattua täällä?Miksi?
- Anonyymi
Olen kahdesti ainakin kolmaskerta oli kuopiossa ollessa lähellä
- Anonyymi
Luin ensin että käsidesissä?Kulje käsidesisissä?
- Anonyymi
Hanki silmälasit hupsu.
- Anonyymi
Liikaa luin Linnanjuhlista tänään.Käsidesimiehet oli mainittu.joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa luin Linnanjuhlista tänään.Käsidesimiehet oli mainittu.joo.
Hah. On vain sellainen olo että tänään en ollut hauska. Töksäytän kaikki keskustelut.
- Anonyymi
Mitä sellaista hän sanoi, joka loukkasi? Nimittelikö sinua?
- Anonyymi
En jaksa enää sanoa 10 kertaa samaa asiaa tänne. Jotain sanoi ja tietää sen itsekin.
- Anonyymi
Hyvää yritystä kuvittaa trollimiestä draamakingi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yritystä kuvittaa trollimiestä draamakingi
Kuules sinä olet ainoa trolli ja mieskin täällä.
- Anonyymi
Ei ne asiat kulje käsi kädessä palstamies, mutta näistä voi yrittää muodostaa momimutkaista tarinaa mikä ei liity mihinkään
- Anonyymi
Palstamiehiäkin täällä varmaan on. En vain ole sellainen toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Ookko vakaa vakka
Kysyy akkas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstamiehiäkin täällä varmaan on. En vain ole sellainen toisin kuin sinä.
Olet sinä mies, kuten yleisesti on tiedossa, mutta olenko minä? T tarmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä mies, kuten yleisesti on tiedossa, mutta olenko minä? T tarmo
Tarmo kuulostaa mieheltä. Eli taidat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko vakaa vakka
Kysyy akkasVakka kantensa valitsee tässä sanonnassa kannella kuvataan miestä jos joku ei kyseistä sanontaa ole ymmärtänyt tai sisäistänyt
- Anonyymi
Ei kulje. On ihan toista laitaa.
- Anonyymi
Mitäs laitaa se sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs laitaa se sitten on?
I’m sorry but you seem to be a bit hazed out
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I’m sorry but you seem to be a bit hazed out
Kerro nyt itse tarkemmin jos kerta tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt itse tarkemmin jos kerta tiedät.
You just keep askit and asking like a maniac
- Anonyymi
Noilla kahdella ei ole mitään yhteistä.💩
- Anonyymi
Usein on sanottu olevan. Siksi kysyin. Normaalisti ei sitä sellaiselle ihmiselle vihaa jos ei tunne sitä kohtaan jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein on sanottu olevan. Siksi kysyin. Normaalisti ei sitä sellaiselle ihmiselle vihaa jos ei tunne sitä kohtaan jotain.
"Normaalisti ei sitä sellaiselle ihmiselle vihaa jos ei tunne sitä kohtaan jotain."
Sivusta totean, että eihän tuo pidä paikkaansa. Tietysti voi tunteaa vihaa jotakuta kohtaan myös ilman rakkautta. Myös tuntematonta voi vihata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan mitä sanotaan. Viha ja rakkaus on ääripäät kui saatana ja jumala ,tuli ja vesi. Elämä ja kuolema. 💩
- Anonyymi
Varmasti osittain. Sellainen, jota rakastat, saa yleensä helpommin aikaiseksi myös muita tunnereaktioita. Viha ei kuitenkaan mitenkään välttämättä kerro rakkaudesta. Ihmiseen voi vihastua, vaikka ei olisikaan rakastunut.
- Anonyymi
Tuli vielä mieleeni, että itse en taida olla koskaan tuntenut varsinaista vihaa. vihastunut tietenkin olen ja suuttunut ihan tulikivenkatkuisesti, mutta en mä taida mitään syvää vihaa olla koskaan tuntenut. Halveksunut olen ja pitänyt joitain ihmisiä pirun ärsyttävinä j raivostuttavina, mutta en kyllä keksi ketä olisin joskus vihannut. Viha ei taida lopulta kuulua mun tunnekirjooni. Mä lepyn helposti tai ainakin unohdan jamuutun väliinpitämättömäksi,
- Anonyymi
Missäs kohtaa olen sitten sua vihannu? Oisko molemmissa samaa herkkänahkasuutta jos sen myt vihana otit et sanoin et ärsytät mua siinä tilanteessa kun oon huolestunut. Muotoilin sen väärin mitä halusin sanoa ja en niin ois saanut sanoa. En mä ole sua vihannut.
- Anonyymi
Joo ja en tunne rakkauttakaan suhun myöskään. Tunnen et oot hyvä ystävä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja en tunne rakkauttakaan suhun myöskään. Tunnen et oot hyvä ystävä kuitenkin.
Kiva jos et tunne vihaa
En minäkään
Se luo turvaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne rakkautta? Aha. No eiköhän tämä ollut tässä. Heippa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne rakkautta? Aha. No eiköhän tämä ollut tässä. Heippa
No kukahan sä oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ystävääkin voi rakastaa ystävänä? Rakastaa voi vaikka perheenjäsentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poimit viesteistäni vaan kaiken negatiivisen :(
En tiennyt miten tarkoitat kun ei pelkästä tekstistä aina pysty näkemään. Voi tuntea mut ei se varmaan ole sitä samanlaista rakkautta mitä romanttisessa mielessä tunnetaan. Mut kai voi sanoa joi et olet kyllä ystävänä mulle rakas enkä ois halunnut loukata. Tuntui vaan pahalta siinä hetkessä kun en ois halunnut ajatella lapsiasioita siinä hetkessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vastannut tähän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18150239/tein-ystavyystestin#comment-124771644 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vastannut tähän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18150239/tein-ystavyystestin#comment-124771644En ollut tuo aloittaja. Ja vaikka olisin ollut niin miksi otit sen itseesi noin pahasti? Tuohan oli vaan joku testi josta joku kertoi ja otit sen vttuiluna itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut tuo aloittaja. Ja vaikka olisin ollut niin miksi otit sen itseesi noin pahasti? Tuohan oli vaan joku testi josta joku kertoi ja otit sen vttuiluna itsellesi.
En mä tuota sun alotukseks olettanut vaan tätä ja kommenttejasi tässä ja tossa toisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poimit viesteistäni vaan kaiken negatiivisen :(
En tiennyt miten tarkoitat kun ei pelkästä tekstistä aina pysty näkemään. Voi tuntea mut ei se varmaan ole sitä samanlaista rakkautta mitä romanttisessa mielessä tunnetaan. Mut kai voi sanoa joi et olet kyllä ystävänä mulle rakas enkä ois halunnut loukata. Tuntui vaan pahalta siinä hetkessä kun en ois halunnut ajatella lapsiasioita siinä hetkessä.Niin. Sitten voisit sanoa niin ettet halua puhua ja selkeästi. On vain outoa kun itse olen kertonut omista suunnitelmistani avoimesti ja itse et sitten voi avautua minulle omistasi vähääkään. Enkä lopulta edes tiennyt mitä elämääsi kuuluu vaikka monesti kysyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vastannut tähän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18150239/tein-ystavyystestin#comment-124771644Lopulta saan sitten haukutuksi että olisin ärsyttävä lapsi. Etkä edes anteeksipyytänyt sitäkään. Aika ylimielisesti sanottu tuo oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sitten voisit sanoa niin ettet halua puhua ja selkeästi. On vain outoa kun itse olen kertonut omista suunnitelmistani avoimesti ja itse et sitten voi avautua minulle omistasi vähääkään. Enkä lopulta edes tiennyt mitä elämääsi kuuluu vaikka monesti kysyin.
Enkö tosiaankaan ole kertonut vähääkään? No mut jos niin koet ni parempihan se sitte onkin et tää oli tässä kuten aiemmin totesin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö tosiaankaan ole kertonut vähääkään? No mut jos niin koet ni parempihan se sitte onkin et tää oli tässä kuten aiemmin totesin.
Olet nyt kertonut vihdoin jotain. Tämä juuri kun sinun kanssa keskustelee niin joutuu koko ajan olemaan varpaillaan sanooko jotain väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nyt kertonut vihdoin jotain. Tämä juuri kun sinun kanssa keskustelee niin joutuu koko ajan olemaan varpaillaan sanooko jotain väärää.
Samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta saan sitten haukutuksi että olisin ärsyttävä lapsi. Etkä edes anteeksipyytänyt sitäkään. Aika ylimielisesti sanottu tuo oli.
Lainaus tuosta kommentistani:
"Anteeks et sanoin ärsyttäväksi, en ole ennen niin kokenut..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin kyl heti ku juteltiin paljonkin arkoja asioita itsestäni ja mielenterveydestäni ja mitäs sä silloin sanoit? Sä oot haukkunut mut parikin kertaa pystyyn jos et nyt satu muistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus tuosta kommentistani:
"Anteeks et sanoin ärsyttäväksi, en ole ennen niin kokenut..."Ärsyttäväksi miksi? Olen sinun mielestä edelleen lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin kyl heti ku juteltiin paljonkin arkoja asioita itsestäni ja mielenterveydestäni ja mitäs sä silloin sanoit? Sä oot haukkunut mut parikin kertaa pystyyn jos et nyt satu muistamaan.
Niin ja ne sovittiin silloin ja sanoin etten ole enää niin ole tehnyt. Miksi kaivat vanhoja sovittuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttäväksi miksi? Olen sinun mielestä edelleen lapsi?
Koska sanoin etten nyt halua lapsiasioista puhua ja olin aiemmin jo vastannut et ne on suunnitelmis myöhemmin. Silti jatkoit vaan kyselyä. Et ole lapsi mielestäni mut se oli ärsyttävää ettet voinut lopettaa siitä asiasta kyselyä. Ja se et sitten kirjoittelet muille täällä miten herkkänahkainen olen niin mikäs muu tarkotus sillä on kun et se loukkais mua? Silti olet sitä mieltä ettei ystävät sano mitään mikä loukkaisi toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ne sovittiin silloin ja sanoin etten ole enää niin ole tehnyt. Miksi kaivat vanhoja sovittuja?
Oisko vaikka vaikee vähän avutuu asioista kun ei tiedä milloin seuraava kommentisi onkin et "ei kiinnosta negatiiviset asiat"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sanoin etten nyt halua lapsiasioista puhua ja olin aiemmin jo vastannut et ne on suunnitelmis myöhemmin. Silti jatkoit vaan kyselyä. Et ole lapsi mielestäni mut se oli ärsyttävää ettet voinut lopettaa siitä asiasta kyselyä. Ja se et sitten kirjoittelet muille täällä miten herkkänahkainen olen niin mikäs muu tarkotus sillä on kun et se loukkais mua? Silti olet sitä mieltä ettei ystävät sano mitään mikä loukkaisi toista.
Varmaan itse käsittelen sitä asiaa kun alkoi itseäkin aika paljon ärsyttämään se että haukutaan ihan suoraan. Pitäisikö siitä olla vain hiljaa ja hyväksyä kun sanotaan että olisin ärsyttävä lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuo pahaa kommentti ja sen vastauksetkaan ei olleet minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuo pahaa kommentti ja sen vastauksetkaan ei olleet minulta.
"Juuri niin" vastaus on sun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko vaikka vaikee vähän avutuu asioista kun ei tiedä milloin seuraava kommentisi onkin et "ei kiinnosta negatiiviset asiat"?
Olenhan sanonut sinulle että voi sanoa. Mutta jos sanot että itkettää koitan lohduttaa ja lopulta en osaa tehdä mitään koska en edes tiedä syytä mille itket. Olen itse aina sanonut syyn pahalle ololle. Sitten kun kysyn asiaa tarkemmin sanot ettet halua avautua ja lopulta suutut ja haukut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan itse käsittelen sitä asiaa kun alkoi itseäkin aika paljon ärsyttämään se että haukutaan ihan suoraan. Pitäisikö siitä olla vain hiljaa ja hyväksyä kun sanotaan että olisin ärsyttävä lapsi?
Ei tarvitse. Eikä mun tarvitse kertoa missään julkisella palstalla asioita mitä en halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Juuri niin" vastaus on sun.
No ei ole minun vastaus. Millä perusteella jonkun muun kommentti olisi minun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan sanonut sinulle että voi sanoa. Mutta jos sanot että itkettää koitan lohduttaa ja lopulta en osaa tehdä mitään koska en edes tiedä syytä mille itket. Olen itse aina sanonut syyn pahalle ololle. Sitten kun kysyn asiaa tarkemmin sanot ettet halua avautua ja lopulta suutut ja haukut.
Sanoin syyn, sanoin et nainen on sairaalassa, aloit vielä senkin jälkeen puhua et jos sitten lapsia sen jälkeen kun nainen on terve. Siitä suutuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse. Eikä mun tarvitse kertoa missään julkisella palstalla asioita mitä en halua.
Ihan on oma päätös. Vaikea vain auttaa jos ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin syyn, sanoin et nainen on sairaalassa, aloit vielä senkin jälkeen puhua et jos sitten lapsia sen jälkeen kun nainen on terve. Siitä suutuin.
Et koskaan sanonut onko teillä yhteisiä suunnitelmia siitäkään. Aina vaikenet kun puhuttiin hänestä. Itse taas kerron omastani todella avoimesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et koskaan sanonut onko teillä yhteisiä suunnitelmia siitäkään. Aina vaikenet kun puhuttiin hänestä. Itse taas kerron omastani todella avoimesti.
Eipä oo kukaan käskenyt kertomaan. Ootko ajtellut ettei nainen vaikka halua et kerron siitä? Miten se nainen liittyy meidän kaveruuteen? Jos se on ehto ystävyydelle niin ei sitten varmaan voida olla kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoppa nyt mitä haluat tietää niin otetaan selvää kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo kukaan käskenyt kertomaan. Ootko ajtellut ettei nainen vaikka halua et kerron siitä? Miten se nainen liittyy meidän kaveruuteen? Jos se on ehto ystävyydelle niin ei sitten varmaan voida olla kavereita.
Jos sinä itket niin olisihan se minun kiva tietää miksi itkettää että voin paremmin ymmärtää ja auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoppa nyt mitä haluat tietää niin otetaan selvää kaikesta.
Onko hän sitten paranemassa? Veikkaisin niin ja entä se sinun tunteiden kuuntelu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän sitten paranemassa? Veikkaisin niin ja entä se sinun tunteiden kuuntelu?
On ollut operaatioita tänään ja katsotaan miten lähtee toipumaan niistä. Kyllä hän kuunteli ennen ku joutui sairaalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole iso osa sinun elämää? Miten se sitten liittyy sinuun? Jos olen sinun kanssa ystävä niin eikös minua kiinnosta sinun asiat ja jakaa niitä kanssasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut operaatioita tänään ja katsotaan miten lähtee toipumaan niistä. Kyllä hän kuunteli ennen ku joutui sairaalaan.
Jospa se siitä. En ole tosiaan vieläkään lääkäri ja etänä en voi ketään operoida vaikka olisin. Ainut mitä voin tehdä on olla tukena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole iso osa sinun elämää? Miten se sitten liittyy sinuun? Jos olen sinun kanssa ystävä niin eikös minua kiinnosta sinun asiat ja jakaa niitä kanssasi?
Enhän mä tiedä ootko ystävä kun sanoit ettet enää ole. Enkä tiedä onko mulla mitään annettavaa jos koet etten kerro mitään mitä haluut kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä tiedä ootko ystävä kun sanoit ettet enää ole. Enkä tiedä onko mulla mitään annettavaa jos koet etten kerro mitään mitä haluut kuulla.
Kun tuntui että hävisit vain etkä tule enää takaisin. Varauduin jo siihen että jään yksin tänne. Kerrot sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn näin ystävänä että mitä teen kun ehkä ihastuin taas yhteen ihmiseen. Nähdään usein ja hän katsoi minua ja hymyili tänään. Menee tunteet ihan oudoksi kun en voi sille mitään että ihastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn näin ystävänä että mitä teen kun ehkä ihastuin taas yhteen ihmiseen. Nähdään usein ja hän katsoi minua ja hymyili tänään. Menee tunteet ihan oudoksi kun en voi sille mitään että ihastuu.
Kannattaa varmaan kysyä itseltään haluaako sitten vaihtaa miestä ja miksi haluaa tai ei halua. Varmasti jos löytyy syitä haluta vaihtaa ni löytyy vastauksia tohon ihastumiseenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan kysyä itseltään haluaako sitten vaihtaa miestä ja miksi haluaa tai ei halua. Varmasti jos löytyy syitä haluta vaihtaa ni löytyy vastauksia tohon ihastumiseenkin.
Kun ei se ruoho ole vihreämpää siellä toisella puolella. Vaikka toinen vaikuttaisi todella mukavalle niin ei sitä voi tietää millainen olisi juuri minun kanssa. Jospa on sokaistunut nykytilanteelle jos kaikki onkin lopulta hyvin ja ei vain näe sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei se ruoho ole vihreämpää siellä toisella puolella. Vaikka toinen vaikuttaisi todella mukavalle niin ei sitä voi tietää millainen olisi juuri minun kanssa. Jospa on sokaistunut nykytilanteelle jos kaikki onkin lopulta hyvin ja ei vain näe sitä?
Eli ajattelet josko asiat ois paremmin toisen kanssa. Ihastumimen ei välttämättä ole siis niinkään siihen ihmiseen ihastumista. Sanoisin et koitat selvittää vaan sen nykysen kanssa asiat muistaen sen ettei mikään suhde ikinä ole täydellistä ruusuil tanssimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ajattelet josko asiat ois paremmin toisen kanssa. Ihastumimen ei välttämättä ole siis niinkään siihen ihmiseen ihastumista. Sanoisin et koitat selvittää vaan sen nykysen kanssa asiat muistaen sen ettei mikään suhde ikinä ole täydellistä ruusuil tanssimista.
Ollaan me selvitettykin. Silti vain minulla on se taipumus ihastua. En tiedä johtuuko se siitä että ahdistun miehistä kun ajattelen niistä eri tavalla kuin naisista. Jotenkin niiden kanssa vähemmän ollut tekemisissä aina ja siksi se tuntuu että kiinnostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan me selvitettykin. Silti vain minulla on se taipumus ihastua. En tiedä johtuuko se siitä että ahdistun miehistä kun ajattelen niistä eri tavalla kuin naisista. Jotenkin niiden kanssa vähemmän ollut tekemisissä aina ja siksi se tuntuu että kiinnostuu.
On kai se ihan luonnollistakin vastakkaisesta sukupuolesta ajattelee vähän eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai se ihan luonnollistakin vastakkaisesta sukupuolesta ajattelee vähän eri tavalla.
Sinulla taitaa olla mieltymyksiä miehiinkin kun olet niin herkkänahkainen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukahan sä oot?
Koitappa arvata ehkä hakuammunnal osut oikiaan se on se mitä täällä teette jos kun ette tunnista ihmistä kirjoitusten perusteella ja mitenkä se muka voisi edes koskaan olla mahrollista kui korkeintaan yhden yksilön kohdalla tarkan yksityiskohtasen kuvauksen perusteella tapahtuma hetkestä mu turha etsiä enään vuosien päästä jos ei ole pystynyt jollain tapaa löytämään kuvaa juuri siitä henkilöstä jota etsii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen rakautta on vähintään sen miljoonaa eri sorttia
- Anonyymi
Kyllä näin on että jokaa kokee mukamas rakkastavansa mutta vihaa,ei tiedä rakkaudesta vielä mitään. Mukamas rakkauteen sekoitettu viha on oikeasti mustasukkaisuutta,omistustahtoa ja vallanhalua. Rakkaus ei satuta. Ei tahdo pahaa. Ei tee eikä luo pahaa. Ei vihamihilleenkään. Jos et tuohon rakkauteen kykene,et ole kykenevä rakastamaan.et toista saati itseäsi.💩
- Anonyymi
Silloin pitää opetella rakastamaan terveellä tavalla ja jokainen joutuu tämän myös opettelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin pitää opetella rakastamaan terveellä tavalla ja jokainen joutuu tämän myös opettelemaan.
Juuri näin. En koe koskaan ketään sinällään vihanneeni. Koko tunne on jotenkin etäinen..tuntematon. mutta katkeransurullinen olen ollut koska koen olleeni monintavoin väärin ymmärretty ja väärin kohdeltu. Sitä väärin ymmärtämäksi tulemista on ollut vaikea niellä. Ihan viime vuosina olen alkanut hokaan senkin merkityksen. Olen ehkä ensi kertaa kokenut anteeksiantamista sydämmestä,enkä vaan sanallista. Ja tämä koskee lapsuuttani. En ollut isäni hautajaisissa. En ole kyyneltäkään itkenyt. Mutta olen onnellinen että ehkä viimeinkin nyt voin ja kykenen anteeksi antamaan.Oppimassa hänkin täällä oli. Aivan kuin minäkin. Ja me kaikki. 💩
- Anonyymi
Ei ne kyllä niin mene👩
- Anonyymi
No, ei ne mee niin.
- Anonyymi
Niin ei olekaan kirjoitettu, muutenhan joku luulee yhden olevan käsissä ja toisen kengissä.
- Anonyymi
Ilman vihaa ei olis rakkautta mu suhteessa ne ei kulje käsikädessä viha ja rakkaus kun ei edes mahdu samankaton alle sen kaltaisessa suhteessa lopputulos on väistämättä lähes ain jot toinen o raudois ja toine laudois lopulta kuitee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849