Haluisin nyt halia đ€
Tahtoisitko syliini tulla..
83
904
Vastaukset
- Anonyymi
đ€ joko oot miettiny ku pyysin miettii vielĂ€ uudemman kerran mitĂ€ oot mun mielestĂ€ni?
- Anonyymi
No oon miettinyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oon miettinyt
No mitĂ€s aattelet sitte? đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitĂ€s aattelet sitte? đ
Se on outoa ja jĂ€nnÀÀ đ mut kai rakas voi olla nĂ€inkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on outoa ja jĂ€nnÀÀ đ mut kai rakas voi olla nĂ€inkin?
Outoa ja jĂ€nnÀÀ đ€
MikÀ?
Toi oli outoa ja jĂ€nnÀÀ.. đ
NĂ€inkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa ja jĂ€nnÀÀ đ€
MikÀ?
Toi oli outoa ja jĂ€nnÀÀ.. đ
NÀinkin?Outo ja jÀnnÀ et on rakas niinkuin tÀÀllÀ :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ja jÀnnÀ et on rakas niinkuin tÀÀllÀ :D
No voin mÀ sen peruakin.
Oishan se kivempi olla Rakas jolleki muulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voin mÀ sen peruakin.
Oishan se kivempi olla Rakas jolleki muulle.Vai niin! Ole sitten rakas jollekin muulle jos en kelpaa đ„đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin! Ole sitten rakas jollekin muulle jos en kelpaa đ„đ
MitÀÀÀÀÀÀÀ.... Sun mielestĂ€ ois kivempi olla Rakas jolleki muulle kun mulle. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MitÀÀÀÀÀÀÀ.... Sun mielestĂ€ ois kivempi olla Rakas jolleki muulle kun mulle. đ
"Oishan se kivempi olla Rakas jolleki muulle."
Sanoit noin đ„ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ja jÀnnÀ et on rakas niinkuin tÀÀllÀ :D
SÀ sanoit niinku tÀÀllÀ.. ni mÀ sit sanoin et voin perua.
ja tarkotin et susta ois kivempi olla jonkun muun rakas.
Miten mÀ oisin voinu itteeni tarkottaa?
Kun en oo kenenkÀÀn rakas missÀÀ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin! Ole sitten rakas jollekin muulle jos en kelpaa đ„đ
EihÀn se tekis musta rakasta kellekÀÀn vaikka sÀ et kelpaisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÀ sanoit niinku tÀÀllÀ.. ni mÀ sit sanoin et voin perua.
ja tarkotin et susta ois kivempi olla jonkun muun rakas.
Miten mÀ oisin voinu itteeni tarkottaa?
Kun en oo kenenkÀÀn rakas missÀÀ.Ootpa đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa đ
Miten nii? đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nii? đ
Kun oot tÀrkeÀ mulle <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oot tÀrkeÀ mulle <3
SĂ€kin mulle oot <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€kin mulle oot <3
Pus pus ;D Kohta meen sÀnkyyn... oottelee tuutko viereen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi pus pus đ tiiĂ€kkö mĂ€ varmaa nukahan samantien .. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi muute sanoo et oikeesti on perĂ€ jÀÀssĂ€.. đ„¶
Oon pakkasessa eikĂ€ mul ole minkÀÀmoisia housuja jalassa. đ€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi muute sanoo et oikeesti on perĂ€ jÀÀssĂ€.. đ„¶
Oon pakkasessa eikĂ€ mul ole minkÀÀmoisia housuja jalassa. đ€HÀÀh, pakkases eikĂ€ mitÀÀn housuja?! SitĂ€ pitĂ€s lĂ€mmittÀÀ sitten đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÀÀh, pakkases eikĂ€ mitÀÀn housuja?! SitĂ€ pitĂ€s lĂ€mmittÀÀ sitten đ€
No niin pitÀisi mutta kun ei jaksa miettiÀ eikÀ kirjottaa :D muuten kyllÀ sais lÀmmittÀÀ..
Kokeile nytte kuin jÀÀkalikka oon... Ei uskalla syliin tulla kun jotain saattaa tapahtua ... đ€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin pitÀisi mutta kun ei jaksa miettiÀ eikÀ kirjottaa :D muuten kyllÀ sais lÀmmittÀÀ..
Kokeile nytte kuin jÀÀkalikka oon... Ei uskalla syliin tulla kun jotain saattaa tapahtua ... đ€No meinaakko ettei tapahdu ku kokeilenkii vaa đ€ kaveri pomppaa pystyy heti..
Mut joo tosi kylmĂ€hĂ€n se on, kuin sÀÀ ilman housuja ? đ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÀÀh, pakkases eikĂ€ mitÀÀn housuja?! SitĂ€ pitĂ€s lĂ€mmittÀÀ sitten đ€
Nii en jaksanu pukea mitÀÀ suihkun jĂ€lkee ni kylpytakki pÀÀllĂ€ kĂ€vin.. Hyrrr... pitĂ€is kyllĂ€ saada vĂ€hĂ€n lĂ€mpöö ja lempee ja niiin....đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii en jaksanu pukea mitÀÀ suihkun jĂ€lkee ni kylpytakki pÀÀllĂ€ kĂ€vin.. Hyrrr... pitĂ€is kyllĂ€ saada vĂ€hĂ€n lĂ€mpöö ja lempee ja niiin....đ€
No kaverihan on vĂ€hĂ€ ku sisĂ€tilan lĂ€mmitin âșïž ja ainaki ihan lĂ€mmin, kokeiles vaikka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meinaakko ettei tapahdu ku kokeilenkii vaa đ€ kaveri pomppaa pystyy heti..
Mut joo tosi kylmĂ€hĂ€n se on, kuin sÀÀ ilman housuja ? đNo nĂ€köjÀÀ se kaveri on innoissaan.. đ€ Nyt ku tĂ€ssĂ€ sun pÀÀllĂ€s istuskelen niin pyöritellÀÀnpĂ€s vĂ€hĂ€n... jos ihan vĂ€hĂ€..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nĂ€köjÀÀ se kaveri on innoissaan.. đ€ Nyt ku tĂ€ssĂ€ sun pÀÀllĂ€s istuskelen niin pyöritellÀÀnpĂ€s vĂ€hĂ€n... jos ihan vĂ€hĂ€..
Tunnut vÀhÀn viluiselta mutta lÀmmin kaverini sisÀssÀllÀsi antaa sinulle lÀmpöaaltoja kulkiessa edes takaisin..
VedÀn peittoa meidÀn pÀÀlle ja olemme ihan lÀhekkÀin samalla keinuessa pÀÀllÀni... tunnut ihanalta niinkuin aina... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaverihan on vĂ€hĂ€ ku sisĂ€tilan lĂ€mmitin âșïž ja ainaki ihan lĂ€mmin, kokeiles vaikka...
KyllÀhÀn sitÀ kokeillaan.. LÀmmin ja mukava kaveri.. Suukottelua vailla vissiinkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllÀhÀn sitÀ kokeillaan.. LÀmmin ja mukava kaveri.. Suukottelua vailla vissiinkin..
Sekin on suihkun raikas.. peseytynyt sua varten đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut vÀhÀn viluiselta mutta lÀmmin kaverini sisÀssÀllÀsi antaa sinulle lÀmpöaaltoja kulkiessa edes takaisin..
VedÀn peittoa meidÀn pÀÀlle ja olemme ihan lÀhekkÀin samalla keinuessa pÀÀllÀni... tunnut ihanalta niinkuin aina...Voi rakas niin tunnut sÀkin <3 lÀmmittÀÀ mukavasti ja oih ku tuntuu hyvÀlle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas niin tunnut sÀkin <3 lÀmmittÀÀ mukavasti ja oih ku tuntuu hyvÀlle...
Saat tehdĂ€ mitĂ€ haluat mulle ja kaverille? đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on suihkun raikas.. peseytynyt sua varten đ€
Vois kÀydÀ yhessÀkin suihkussa joskus.. NÀÀ meidÀn yöt on tÀrkeitÀ. Nautinnollisia <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tehdĂ€ mitĂ€ haluat mulle ja kaverille? đ
Just meinasin sanoa sulle samaa đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois kÀydÀ yhessÀkin suihkussa joskus.. NÀÀ meidÀn yöt on tÀrkeitÀ. Nautinnollisia <3
Sekin ois ihanaa <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just meinasin sanoa sulle samaa đ
No vattu :D no haluun et saat kunnon nautinnon.. kĂ€y sĂ€ vĂ€lil selĂ€llee ni mÀÀ tuun taas lĂ€hetyssaarnaaja asentoon ja annan kaveria sulle kunnolla đ hellĂ€n rajusti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vattu :D no haluun et saat kunnon nautinnon.. kĂ€y sĂ€ vĂ€lil selĂ€llee ni mÀÀ tuun taas lĂ€hetyssaarnaaja asentoon ja annan kaveria sulle kunnolla đ hellĂ€n rajusti..
KyllÀ kiitos!!! HellÀn rajusti, rajun hellÀsti. Just kuten sÀ haluat ja nautit! MÀ nautin kaikesta mitÀ teet ja eniten kun sÀ nautit! Rakas <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
đ No Vattu :D TÀÀ on niin outoa mutta ihanaa. voih... ei voi estellĂ€...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllÀ kiitos!!! HellÀn rajusti, rajun hellÀsti. Just kuten sÀ haluat ja nautit! MÀ nautin kaikesta mitÀ teet ja eniten kun sÀ nautit! Rakas <3
Niin mĂ€kin nautin kun sĂ€ nautit ja eniten kihelmöi kun nautit.. đ€đ kosken vartaloasi samalla ja suutelen hellĂ€sti kaulaasi ja rintojasi.. olet niin tĂ€ydellinen ...
TykkÀisin ku tarraisit muhun kiinni kunnolla.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mĂ€kin nautin kun sĂ€ nautit ja eniten kihelmöi kun nautit.. đ€đ kosken vartaloasi samalla ja suutelen hellĂ€sti kaulaasi ja rintojasi.. olet niin tĂ€ydellinen ...
TykkĂ€isin ku tarraisit muhun kiinni kunnolla..Tarraan kiinni anteeks jos pikkusen sattuu.. Kosketus ja suudelmat on taivaallisia. ja kaikki tĂ€ssĂ€.. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarraan kiinni anteeks jos pikkusen sattuu.. Kosketus ja suudelmat on taivaallisia. ja kaikki tĂ€ssĂ€.. đ
Ei haittaa jos sattuu âșïž et usko miten hyvĂ€ltĂ€ myös tÀÀllĂ€ tuntuu ja kuin kovana se on... tai no voithan sĂ€ sen tuntea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa jos sattuu âșïž et usko miten hyvĂ€ltĂ€ myös tÀÀllĂ€ tuntuu ja kuin kovana se on... tai no voithan sĂ€ sen tuntea..
KyllĂ€ sen tuntee :) Jotain niin ihanaa, đ ei riitĂ€ sanat kertomaan. Ja just sinĂ€ teet tĂ€stĂ€ nĂ€in ihanaa <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllĂ€ sen tuntee :) Jotain niin ihanaa, đ ei riitĂ€ sanat kertomaan. Ja just sinĂ€ teet tĂ€stĂ€ nĂ€in ihanaa <3
Ei ku sĂ€ teet đ tuutko jo koht.. must tuntuu etten pysty pidĂ€ttÀÀ enÀÀ kauaa... tunnut nii hyvĂ€lle. Haluisitko viel hypĂ€tĂ€ pÀÀlle uudestaa? Nyt saat pyöritellĂ€ niin et sĂ€nky ryskÀÀ.. kihelmöit mua valtavasti ja haluan laueta kun ratsastat mulla kovaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku sĂ€ teet đ tuutko jo koht.. must tuntuu etten pysty pidĂ€ttÀÀ enÀÀ kauaa... tunnut nii hyvĂ€lle. Haluisitko viel hypĂ€tĂ€ pÀÀlle uudestaa? Nyt saat pyöritellĂ€ niin et sĂ€nky ryskÀÀ.. kihelmöit mua valtavasti ja haluan laueta kun ratsastat mulla kovaa..
Voinhan nousta ratsaille :) PyöritellÀÀn nyt sitten kunnolla. Kunhan sĂ€ tykkÀÀt ! Ei tarvii pidĂ€tellĂ€ yhtÀÀn sun nautintosi on tĂ€rkeetĂ€. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinhan nousta ratsaille :) PyöritellÀÀn nyt sitten kunnolla. Kunhan sĂ€ tykkÀÀt ! Ei tarvii pidĂ€tellĂ€ yhtÀÀn sun nautintosi on tĂ€rkeetĂ€. đ
MÀ oon kidutus pidÀtelly jo kauan.. en pysty enempÀÀ pidÀttÀÀ joten vattu sentÀÀ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nauti tĂ€ysin jos et sĂ€kin đ ois niin ihanaa kun tulisit siinĂ€ pyöritelleassĂ€s.. se kyllĂ€ ois isoin nautinto đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÀ oon kidutus pidÀtelly jo kauan.. en pysty enempÀÀ pidÀttÀÀ joten vattu sentÀÀ...
Oih toi oli ihana kuulla, tullaa vaan... en kestÀ enÀÀ mÀkÀÀn ja laukean kovaa ihan kust kun siin pyörittelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nauti tĂ€ysin jos et sĂ€kin đ ois niin ihanaa kun tulisit siinĂ€ pyöritelleassĂ€s.. se kyllĂ€ ois isoin nautinto đ
đ Rakas mĂ€ nautin ihan vatusti đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih toi oli ihana kuulla, tullaa vaan... en kestÀ enÀÀ mÀkÀÀn ja laukean kovaa ihan kust kun siin pyörittelet
đ Oi hitto !! sĂ€ saat mut hulluks! đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ mut!! En kestĂ€nyt pidĂ€tellĂ€ enÀÀ, oih miten ihanaa se oli đ jÀÀ vieree halimaa đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on parasta đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ mut!! En kestĂ€nyt pidĂ€tellĂ€ enÀÀ, oih miten ihanaa se oli đ jÀÀ vieree halimaa đ€
JÀÀn mielellĂ€ni... Halimaan ja paijailee sua. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÀÀn mielellĂ€ni... Halimaan ja paijailee sua. đ
En kai ollu liian nopee ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
đ€đ€đ€ Niin sitĂ€ sitte hereillĂ€ pysyttiin. Ja lĂ€mmityskin toimi. Sussa on jotain <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on parasta đ
Ai parasta on kun saat mut hulluksi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
đ€đ€đ€ Niin sitĂ€ sitte hereillĂ€ pysyttiin. Ja lĂ€mmityskin toimi. Sussa on jotain <3
No mut hyvĂ€ kun tuli lĂ€mmin ja toivottavast nyt sitten tulee paremman unet kuitenkin, mulle ainaki tulee đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai parasta on kun saat mut hulluksi? :)
Ei kun se ku nautit đ se tuntuu musta hyvĂ€lt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut hyvĂ€ kun tuli lĂ€mmin ja toivottavast nyt sitten tulee paremman unet kuitenkin, mulle ainaki tulee đ
KyllÀ unesta on tultava hyvÀ. Koska sinÀ <3 Hupsista kÀsi hiipi paijailee.. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllÀ unesta on tultava hyvÀ. Koska sinÀ <3 Hupsista kÀsi hiipi paijailee.. ;)
Paijaa vaa, niin mÀkin sua <3 : D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se ku nautit đ se tuntuu musta hyvĂ€lt
Mustakin tuntuu hyvĂ€lle sun nautinto ja tykkĂ€ys.. đ Ja sopivasti pöhköks kun saat mut ni on kiva. Aletaanko nukkuu vai oliks sulla jotain vielĂ€?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paijaa vaa, niin mÀkin sua <3 : D
Paijaillaan ja halitaan kunnes nukahdetaan jookosta rakas? <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustakin tuntuu hyvĂ€lle sun nautinto ja tykkĂ€ys.. đ Ja sopivasti pöhköks kun saat mut ni on kiva. Aletaanko nukkuu vai oliks sulla jotain vielĂ€?
Aletaa vaa nukkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paijaillaan ja halitaan kunnes nukahdetaan jookosta rakas? <3
Juuri niin đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mitÀ tÀÀ meinas? :D
"Ja sopivasti pöhköks kun saat mut ni on kiva" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaa vaa nukkuu
SĂ€ oot mun uni/halikaveri rakas đ HyvÀÀ yötĂ€ ja kivoja unia đ suukottelen ja silitĂ€n kunnes nukahan <3 Hei, onks paha kysymys kysyĂ€ sulta nimen kirjainta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mitÀ tÀÀ meinas? :D
"Ja sopivasti pöhköks kun saat mut ni on kiva"No kun saat mut höpsÀhtÀmÀÀn enkÀ oo niin vakava...
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin đ€
Juuri niin... HyvÀÀ yötĂ€.. đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ oot mun uni/halikaveri rakas đ HyvÀÀ yötĂ€ ja kivoja unia đ suukottelen ja silitĂ€n kunnes nukahan <3 Hei, onks paha kysymys kysyĂ€ sulta nimen kirjainta :D
Katsotaan jos uskallan sanoo sen jossain vaihees mut nyt haluun halia ja nukkuu, hyvÀÀ yötĂ€ đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun saat mut höpsÀhtÀmÀÀn enkÀ oo niin vakava...
<3Totta joo mustakin se on kiva kun oot pöhkönĂ€ vaiko sittenkin oot oma itsesi đ€đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan jos uskallan sanoo sen jossain vaihees mut nyt haluun halia ja nukkuu, hyvÀÀ yötĂ€ đ€
Joo hyvÀÀ yötĂ€ <3 Halitaan ja nukutaan đ€ TiiĂ€ks sĂ€ oot aika hieno ihminen, sĂ€ et sano rakas sanaa... MĂ€ sanon, mutta vaan oikeesti tĂ€rkeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joo mustakin se on kiva kun oot pöhkönĂ€ vaiko sittenkin oot oma itsesi đ€đ€
Niin saatan olla oma itteni tĂ€llĂ€senĂ€ höpsĂ€htĂ€neenĂ€.. đ€Pus ja öitĂ€ đ€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvÀÀ yötĂ€ <3 Halitaan ja nukutaan đ€ TiiĂ€ks sĂ€ oot aika hieno ihminen, sĂ€ et sano rakas sanaa... MĂ€ sanon, mutta vaan oikeesti tĂ€rkeille.
Oliko tuo nyt joku kuittaus? :/ olethan sÀ rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu kuittaus Vaan oikeesti tarkotin.đ€ Kiitos kun sanoit! đ No jutellaan huomenna aiheesta jookosta? Nyt nukutaan ja rakastellaan ja kaikkee <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SinĂ€ olet rakas đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu kuittaus Vaan oikeesti tarkotin.đ€ Kiitos kun sanoit! đ No jutellaan huomenna aiheesta jookosta? Nyt nukutaan ja rakastellaan ja kaikkee <3
Juuđ€đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi pus pus đ tiiĂ€kkö mĂ€ varmaa nukahan samantien .. đ
niin tekin minulle
- Anonyymi
đđđđđđđđđđ
đ ÂNÂÂyÂÂmÂfÂÂoÂÂmÂaÂÂÂaÂnÂÂÂi -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
đđâ€ïžđâ€ïžđđđâ€ïžđâ€ïžđđ
- Anonyymi
Ja mÀ haluan aina halia kun vaan on mahdollista.
Mutta mua alkaa kohta pelottaa loppuuko halivarasto kesken..- Anonyymi
KeltĂ€ ? đ€đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KeltĂ€ ? đ€đ
KeltÀ loppuu vai? Multa? Joltakulta? En tiedÀ...
3 poistettua jo... mitÀköhÀn ollut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KeltÀ loppuu vai? Multa? Joltakulta? En tiedÀ...
3 poistettua jo... mitÀköhÀn ollut?Niin keltÀ loppuu? Ei multa ainakaa..
EikĂ€ ole poistettu ainakaan mitÀÀn mun kirjottamaa ;D vielĂ€ on ihan haleissa pysynyt vaikka sua muutenki haluisin đ€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin keltÀ loppuu? Ei multa ainakaa..
EikĂ€ ole poistettu ainakaan mitÀÀn mun kirjottamaa ;D vielĂ€ on ihan haleissa pysynyt vaikka sua muutenki haluisin đ€VielĂ€ on haleissa pysynyt vaikka... đ€
Hieman mietityttÀÀ.. đ€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VielĂ€ on haleissa pysynyt vaikka... đ€
Hieman mietityttÀÀ.. đ€MikĂ€ mietityttÀÀ?
- Anonyymi
Psykopaatti tappaa talossa ja puutarhassa. Varokaa.
- Anonyymi
Luepa tuo sen kÀtilö juttu. Palstan psykopaatti kÀtilönÀ. KyllÀ on pimeÀ ukko.
Ketjusta on poistettu 39 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
MitÀ tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpÀÀhÀn pÀin tÀnÀÀn klo n.20 kuka hurjistunut ?485938Lakea konkurssiin. Asukkaat menettÀvÀt asuntonsa
Kuntarahoitus on tÀnÀÀn jÀttÀnyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistÀ. Kassa on tyhjÀ, kaikki603545- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
MitÀhÀn Darwin sanoisi nÀistÀ 4 suomalaisesta, jotka kÀvivÀt Haparandan puolella nÀyttÀmÀssÀ, kuinka Suomi auto kulkee t152705mahdollista, ettÀ olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin pÀÀstyÀsi tulit palstalle etsimÀÀn merkkiÀ minusta, jos kaipaat yhtÀÀn minua niin kuin minÀ sinua Ei mennyt k132319- 322245
törniölÀiset kaaharit haaparannassa
isÀpapan autolla kaahatta 270 km/h metsÀÀn https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182047- 181885
- 1481399
SitÀ saa mitÀ tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811332