Alkoholia Virosta ja myös muualta Baltiasta. Ehdottomasti Kyllä!

Anonyymi-ap

Juuri teimme onnistuneen ostoreissun Baltiaan marraskuun lopulla. Pakettiautomme + peräkärry oli pakattu niin piukkaan "tärpättiä", kuin vain villeimmissäkin kuvitelmissa saattaa ajatella. Reilusti yli 10 000 euron säästöt, ja levollinen mieli siitä, että "sitä on". Suosittelen kaikille Suomalaisille. Älkää maksako liikaa arjen- ja elämän pikku nautinnoista.

102

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka monta varamaksaa toitte mukananne?

• Anonyymi

Tokihan noita muutama kai tuli, mutta makkaran muodossa. Samoin toin villisikaa, sillä se on erinomaista Baltian maissa. Savukkeita, käyttötavaroita, jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan noita muutama kai tuli, mutta makkaran muodossa. Samoin toin villisikaa, sillä se on erinomaista Baltian maissa. Savukkeita, käyttötavaroita, jne...

No sittenhän on kaikki ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän on kaikki ihan ok.

Erittäin OK on on tuoda juotavaa Euroopasta. Kuluttajan näkökulmasta katsottuna. Satasia-, jopa tuhansia euroja näin menetellen säästäen. Suomen alkoholiveropolitiikka on JÄRJETÖN. Sillä vain varmistetaan suomalaisten tuottajien takuuhäviö Eurooppalaisille kilpailijoille.

• Anonyymi

....nekin ovat siellä halpoja.........siirtolaiset tosin ovat käyneet vähiin.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­y­m­f­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Viinaa ei kannata hyvin rahdata Suomeen. Ei se niin kallista täällä kuitenkaan ole.

• Anonyymi

Kyllä kannattaa rahdata. Ja aina kun menet, osta täysi ja monipuolinen lasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa rahdata. Ja aina kun menet, osta täysi ja monipuolinen lasti.

Jos sitä niin paljon juo, niin ei kauaa elä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauemmin varmasti, kuin moni nurkassa nyhjöttävä absolutisti. Elämä on nautintojen summa, ja laadukas alkoholi oikein käytettynä, vain syventää nautintojamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin päivä kotkana, kuin viikko variksena...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin päivä viskisieppona, kuin koko elämä korppina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauemmin varmasti, kuin moni nurkassa nyhjöttävä absolutisti. Elämä on nautintojen summa, ja laadukas alkoholi oikein käytettynä, vain syventää nautintojamme.

No montako itseäsi nuorempana kuollutta absolutistia tunnet?

Tuskinpa olet vielä likikään Johannes Virolaisen ikäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, itse olen jo eläkeläinen, mutta kun muistelen kavereitani, niin yksikään heistä ei ole elossa, joille viina maistui jo nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma valintahan se on, miten sen itsemurhan haluaa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan, että juoppo ei ole mikään kotka, vaan kehitysvammaiselta näyttävä ja kuulostava idiootti kännipäissään, joka tuhoaa omaa terveyttään, monet siinä ohessa muidenkin elämää. Jos haluaa jotakin ottaa, on paljon vähemmän haitallisia päihteitä, mutta junteilla on aina tuo viina, viina, viina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No montako itseäsi nuorempana kuollutta absolutistia tunnet?

Tuskinpa olet vielä likikään Johannes Virolaisen ikäinen.

69 ja todella monta viinan kiertäjää on jo mennyt. Pikkusieluisia, pintakireitä nysväreitä, jotka olivat aina valmiit moralisoimaan ja opettamaan muita, ja kenties juuri siksi päätyivät poistojonon paalupaikoille? Kepeitä multia ja yhä otan noiden muistolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, itse olen jo eläkeläinen, mutta kun muistelen kavereitani, niin yksikään heistä ei ole elossa, joille viina maistui jo nuorena.

...ja elivät kenties sen elämän 110%, josta sinä vain haaveilit....muttet koskaan saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve ihminen ei viinamyrkkyä tarvitse ja sairas ei sitä kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan, että juoppo ei ole mikään kotka, vaan kehitysvammaiselta näyttävä ja kuulostava idiootti kännipäissään, joka tuhoaa omaa terveyttään, monet siinä ohessa muidenkin elämää. Jos haluaa jotakin ottaa, on paljon vähemmän haitallisia päihteitä, mutta junteilla on aina tuo viina, viina, viina...

Laita tuo moralisointisi THL:lle. Siellä ei enää torpata "viinaa". Siellä tehdään nyt työtä huumeiden käyttöhuoneiden toteuttamiseksi. Mietipä hieman, kuinka tämä kohtelee suomen kansaa....ja etenkin, millaisen tulevaisuuden se tarjoaa suomen nuorisolle. Jo nyt osa noista on niin koukussa, ettei määrää, ja tulevaisuudessa varmaan vieläkin enemmän. Viina ja muu alkoholi on varsin kevyt rasite, kaiken maailman mömmöihin verrattuna. "Juoppo kuolee pois, mutta narkkari tappaa ennen kuolemaansa". Kun olet tämän vatvonut päässäsi, niin moralisoi meitä muutaman oluen juoppoja/vko vasta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja elivät kenties sen elämän 110%, josta sinä vain haaveilit....muttet koskaan saanut.

Enpä nyt äkkiä muista, koska olisin haaveillut krapula-aamuista ja pönttöön oksentamisesta polvillaan.

Mutta kukin tyylillään. Toiset 110%, toiset jotenkin muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnteosta vähän samaa mieltä, toisinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi on laillinen ja hienostunut balsami haavoihin nykysuomen menoa katsellessa, ja sitä tottavie rahoittaessa veronmaksuni myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä nyt äkkiä muista, koska olisin haaveillut krapula-aamuista ja pönttöön oksentamisesta polvillaan.

Mutta kukin tyylillään. Toiset 110%, toiset jotenkin muuten.

Minä en koskaan oksenna edellisen illan nautintoani. Jos sinulla on tuo oksentamisongelma, älä juo.

• Anonyymi

Minä ostan ihan periaatteen vuoksi Latviasta. Samalla saa lyhyen ulkomaanmatkan ja voi jättää euroja kukkahattutätien sijaan balteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita tuo moralisointisi THL:lle. Siellä ei enää torpata "viinaa". Siellä tehdään nyt työtä huumeiden käyttöhuoneiden toteuttamiseksi. Mietipä hieman, kuinka tämä kohtelee suomen kansaa....ja etenkin, millaisen tulevaisuuden se tarjoaa suomen nuorisolle. Jo nyt osa noista on niin koukussa, ettei määrää, ja tulevaisuudessa varmaan vieläkin enemmän. Viina ja muu alkoholi on varsin kevyt rasite, kaiken maailman mömmöihin verrattuna. "Juoppo kuolee pois, mutta narkkari tappaa ennen kuolemaansa". Kun olet tämän vatvonut päässäsi, niin moralisoi meitä muutaman oluen juoppoja/vko vasta sitten.

hah haaa, juuri tuota tarkoitin, olet viinajuntti joka ei oikeasti tiedä yhtään mitään. Et edes sitä, että alkoholi on heroiinin, amfetamiinin ja kokaiinin kanssa yhtä vaarallinen huume ja melkein yhtä lailla riippuvuutta aiheuttava.
        Yliannostus alkoholia voi tappaa, ja vähempikin aiheuttaa pitkän listan henkisiä ja fyysisiä sairauksia, tapaturmia, väkivaltaa, onnettomuuksia, väkivallan kohteeksi joutumista ja sinä hehkutat tuollaista paskaa ja jättimäärien tuomista ulkomailta. Alkoholi on todella massiivinen rasite yhteiskunnalle, pelkästään se vitutus, kun känniääliöitä ja niiden örvellystä sekopäisenä joutuu kokemaan kaikkialla.
        On alkoholia ja kovia huumeita paljon miedompiakin päihteitä, tyttö kertoo niistä videolla, tekee viinajuntille hyvää laajentaa tietämystään ->
        https://www.youtube.com/watch?v=ZNh6JFkN5IA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en koskaan oksenna edellisen illan nautintoani. Jos sinulla on tuo oksentamisongelma, älä juo.

En juokaa, vaan yritän käännyttää sinut oikealle tielle omassa elämässäi. Lopeta se kortinpeluu ja viinan juonti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostan ihan periaatteen vuoksi Latviasta. Samalla saa lyhyen ulkomaanmatkan ja voi jättää euroja kukkahattutätien sijaan balteille.

Hieno ajatusmaailma. Juuri noin minäkin teen, ja saan rahojeni vastineeksi todellista laatualkoholia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hah haaa, juuri tuota tarkoitin, olet viinajuntti joka ei oikeasti tiedä yhtään mitään. Et edes sitä, että alkoholi on heroiinin, amfetamiinin ja kokaiinin kanssa yhtä vaarallinen huume ja melkein yhtä lailla riippuvuutta aiheuttava.
        Yliannostus alkoholia voi tappaa, ja vähempikin aiheuttaa pitkän listan henkisiä ja fyysisiä sairauksia, tapaturmia, väkivaltaa, onnettomuuksia, väkivallan kohteeksi joutumista ja sinä hehkutat tuollaista paskaa ja jättimäärien tuomista ulkomailta. Alkoholi on todella massiivinen rasite yhteiskunnalle, pelkästään se vitutus, kun känniääliöitä ja niiden örvellystä sekopäisenä joutuu kokemaan kaikkialla.
        On alkoholia ja kovia huumeita paljon miedompiakin päihteitä, tyttö kertoo niistä videolla, tekee viinajuntille hyvää laajentaa tietämystään ->
        https://www.youtube.com/watch?v=ZNh6JFkN5IA

Vetäkää työ poijjat koksua, metaa, piriä, peukkua, jne, jne, jne... Minä otan sivistyneesti ja vain muutaman - ja ihan lasista nauttien. Herään jokaisena aamuna ilman vieroitusoireita, ja sitä raastavaa päähänpinttymää, että mistä saisin seuraavan annoksen. Minulla on varastossani satoja litroja erilaisia alkoholivalmisteita, joten kun tarvitsen lievää kevennystä, tai mieleni pintapuudutusta, avaan joko tölkin, tai pullon, mutta en suinkaan kokeile millään epämääräisillä mommöillä tai jopa suonensisäisillä, milloin loppuni tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viina ja alkoholi on siunaus - ei myrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetäkää työ poijjat koksua, metaa, piriä, peukkua, jne, jne, jne... Minä otan sivistyneesti ja vain muutaman - ja ihan lasista nauttien. Herään jokaisena aamuna ilman vieroitusoireita, ja sitä raastavaa päähänpinttymää, että mistä saisin seuraavan annoksen. Minulla on varastossani satoja litroja erilaisia alkoholivalmisteita, joten kun tarvitsen lievää kevennystä, tai mieleni pintapuudutusta, avaan joko tölkin, tai pullon, mutta en suinkaan kokeile millään epämääräisillä mommöillä tai jopa suonensisäisillä, milloin loppuni tulee.

Alkoholin vieroitusoireet ovat sieltä huumeskaalan pahimmasta päästä, yli 50 vuotiaalla jo todella pienistä määristä ja syöpäriskit pomppaa sitä suuremmiksi, mitä enemmän ikää, Nuoret taas altistuvat riskeille toisella tapaa, kun alkoholi lamaa estot ja harkintakyvyn.
        Vähäisen käytön takia kukaan ei varastoi satoja litroja alkoholia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi on laillinen ja hienostunut balsami haavoihin nykysuomen menoa katsellessa, ja sitä tottavie rahoittaessa veronmaksuni myötä.

Joopa joo, vatsahaavaas kuitenkin sillä huuhtelet, vaikka väität, että muka parranterän jälkiä voitelet.

Viinapirun ansaan jääneet ne osaa kuule selittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, ettei kaikki senioreitamme tulisikaan hoitaa? Jos ei muuta keksi, niin erotellaan päähineen mukaan eri jonoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Tätäkin kirjoittaessani olen tässä siemaillut lähdevettä ja mieleeni tulvii yhä uusia ja uusia juttuja, mitä kirjoittaa tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholin vieroitusoireet ovat sieltä huumeskaalan pahimmasta päästä, yli 50 vuotiaalla jo todella pienistä määristä ja syöpäriskit pomppaa sitä suuremmiksi, mitä enemmän ikää, Nuoret taas altistuvat riskeille toisella tapaa, kun alkoholi lamaa estot ja harkintakyvyn.
        Vähäisen käytön takia kukaan ei varastoi satoja litroja alkoholia.

Mutta kyllä alkoholi säilyy aika hyvin, periaatteessa. Avaamaton pullo ei vaju.

Jostain syystä hyllyvarastostani katoaa kyllä kokonaisia pulloja. Jotkut niistä ovat löytyneet tyhjinä sänkyni vierestä, kun olen aamulla herännyt.

Olen miettinyt ja miettinyt, että kuka ne olisi voinut tyhjentää, mutta en vaan tiedä. Itse en voi olla, koska minulla on alibi: olen selvästikin nukkunut, vaikka juuri sellaisina aamuina en muista, miten ja mihin aikaan menin nukkumaan.

• Anonyymi

Minä hain jouluviinat maanantaina. Ajoin Riikaan asti, kun halusin ostaa 10x24 pulloa erästä latvialaista suosikki-lager olutta. Otin vaimoni mukaan, joten 20 litraa vahvaa alkoholia + 180 litraa (todellisuudessa toimme vain 150 litraa) viinejä, sekä 220 litraa eri Baltialaisia oluita + savukkeet päälle. Toki myös ostimme samalla reissulla paljon ei-alkoholijuomatuotteita. Säästöt olivat yhteensä, matkakulut yöpymisineen ja ylläpitoineen vähennettynä 5189 euroa. Talvilomilla otamme saman uudelleen, mutta "palkkaamme" mukaan yhden litra-lissun.

• Anonyymi

Näillä opein, SUOMEN TALOUS NOUSUUN!

Eipä tarvitse vanhusten maata märissä vaipoissa kun ei noitakaan alkoholiveroja tullut maksettua Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä opein, SUOMEN TALOUS NOUSUUN!

Eipä tarvitse vanhusten maata märissä vaipoissa kun ei noitakaan alkoholiveroja tullut maksettua Suomeen.

Ei tullut ei, eikä edes valmisteveroja, sillä kaikki tuomani alkoholi, oli ulkomaista valmistetta. Tuontitavaraa niin sanoakseni. Missä siis vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut ei, eikä edes valmisteveroja, sillä kaikki tuomani alkoholi, oli ulkomaista valmistetta. Tuontitavaraa niin sanoakseni. Missä siis vika?

Omassa päässäsi tietenkin se vika on, mutta kun se on juuri siellä, liiallisen alkoholin kittaamisen takia tietenkin, niin et sitä itse huomaa.

Siksi tässä ihan silkkaa ystävällisyyttäni sen nyt sinulle kerroin. Voit koska tahansa kiittää siitä minua.

Jos aiot kiittää lähettämällä viinaa, niin kotimaista ja alkosta ostettua sitten. Minä olen moraalinen ihminen. Ja sen lisäksi absolutisti. Kaadan sen lahjaviinan viemäriin, tappaakseni sillä rottia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa päässäsi tietenkin se vika on, mutta kun se on juuri siellä, liiallisen alkoholin kittaamisen takia tietenkin, niin et sitä itse huomaa.

Siksi tässä ihan silkkaa ystävällisyyttäni sen nyt sinulle kerroin. Voit koska tahansa kiittää siitä minua.

Jos aiot kiittää lähettämällä viinaa, niin kotimaista ja alkosta ostettua sitten. Minä olen moraalinen ihminen. Ja sen lisäksi absolutisti. Kaadan sen lahjaviinan viemäriin, tappaakseni sillä rottia.

En minä suinkaan kaikkea juo itse. Annan osan naapureilleni ja noiden pariskuntien lapsille aivan ilmaiseksi, eli lahjoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä suinkaan kaikkea juo itse. Annan osan naapureilleni ja noiden pariskuntien lapsille aivan ilmaiseksi, eli lahjoina.

Erittäin moraalitonta aiheuttaa kansansairauksia myös läheisilleen ja vieläpä lapsille.

Millainen juoppolal... ihminen sinä oikein olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin moraalitonta aiheuttaa kansansairauksia myös läheisilleen ja vieläpä lapsille.

Millainen juoppolal... ihminen sinä oikein olet?

Pahinta mahdollista laatua! Myös tuttavapariskuntien lapset saavat maistaa alkoholilogistiikkani meheviä hedelmiä. Minä en rajoita heidän kaipaamiaan nautintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahinta mahdollista laatua! Myös tuttavapariskuntien lapset saavat maistaa alkoholilogistiikkani meheviä hedelmiä. Minä en rajoita heidän kaipaamiaan nautintoja.

Minä olen kanssa jakanut viinapulloja naapuruston lapsille, niin eivät ala käyttämään huumeita, vaan juovat turvallista alkoholia. Ja nuorena minkä oppii, sen vanhana sitten taitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä "lapset" ovat jo 23-26 vuotiaita. Tämä vain selväksi, koska tiukkapipoisia moralistitumputtajia aivan selvästi ketuttaa. Ja taas se nähtiin!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä "lapset" ovat jo 23-26 vuotiaita. Tämä vain selväksi, koska tiukkapipoisia moralistitumputtajia aivan selvästi ketuttaa. Ja taas se nähtiin!!!

Eivät tuonikäiset vielä tiedä yhtään mitään alkoholisairauksista. Teet todella karhunpalveluksen heille, jos annat viinaa noin nuorena.

Jos olisit vastuullinen ihminen, jakelisit pulloja vain entisille alkoholisteille, jotka ovat jo tuhonneet elämänsä. He tietävät todellisuuden! Ja voisivat kertoa sen sinullekin.

• Anonyymi

Espanjassa ostin 1,75 euron pullon Jägermeisteriä hintaan n. 30 euroa. Siitä sitten sai hyvitystä 30%, jonka sai alennuksena kun seuraavalla viikoilla osti tavaraa samasta kauppaketjusta. Sen tykin hinnaksi tuli näin vähän yli 20 euroa.
      Vodkapullo täällä maksaa halvimmilaan alle 7 euroa. Valko- ja punavinkkua saa alle euron litra(11%), mutta se on kuulemma tarkoitettu ruoan laittoon. Hyvältä se maistuu silti ja toimii.

Viinan hinnat yleensä ovat noin kolmanneksen siitä mitä Latviassa jossa ne niinikään ovat selkeästi Viron hintoja alemmat.

• Anonyymi

Sinulta pitää ottaa passi pois niin ettet pääse maksaasi ja syöpiäsi hoidattamaan Suomeen veronmaksajien laskuun.

Sinne vaan menet espanjalaiseen lasarettiin koronapotilaiden viereen!

• Anonyymi

miksi maksoit liikaa?

"Espanjassa ostin 1,75 euron pullon Jägermeisteriä hintaan n. 30 euroa"

🤣

• Anonyymi

4x/vuosi viinamatkalle Eurooppaan. Joskus ihan saksaan asti. Toimii hyvin, säästää tuhansia. Auto niin täynnä kuin vain voi. Suomesta ostan joskus lattingit ja krapula-aamun vissyt.

• Anonyymi

Vichy maistuu pahalle. Onneksi ei ole krapula-aamuja niin ei tarvitse sitäkään naama irvessä maistella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vichy maistuu pahalle. Onneksi ei ole krapula-aamuja niin ei tarvitse sitäkään naama irvessä maistella.

Krapula-aamu on todiste siitä, että SINÄ ELÄT! Miellyttävässä seurassa, mielitiettyjä alkoholijuomiasi ja kenties mukavaa -jopa räväkkää ja estotonta keskustelua ja kanssakäymistä, hieman humaltuneena. Tätä tahtovat kaikki, mutta osa ei siihen kaikessa rajoitteisessaan siihen pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krapula-aamu on todiste siitä, että SINÄ ELÄT! Miellyttävässä seurassa, mielitiettyjä alkoholijuomiasi ja kenties mukavaa -jopa räväkkää ja estotonta keskustelua ja kanssakäymistä, hieman humaltuneena. Tätä tahtovat kaikki, mutta osa ei siihen kaikessa rajoitteisessaan siihen pysty.

"Krapula-aamu on todiste siitä, että SINÄ ELÄT!"

No nyt ymmärrän, miksi Aleksis Kivi sanoi tuonkin vasta kuolinvuoteellaan. Alkoholia nautti masennukseensa.

• Anonyymi

Juuri jakelin kavereilleni 20 Kochin 38% viinapulloa, á 50cl, PET. Maksoin noista 5,49kpl virossa. Mitä vastaava olisi maksanut suomessa?

• Anonyymi

Minulle ei olisi maksanut mitään, kun en viinan lötkölitkutusta osta!

• Anonyymi

Kossupullo maksaa muistaakseni vähän yli 15 euroa.

• Anonyymi

Kossu maksaa Alkossa 14,98e,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kossupullo maksaa muistaakseni vähän yli 15 euroa.

5,49 euroa versus 15 euroa! Herra jumala. Milloin seuraava Tallinnan lautta lähtee!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kossu maksaa Alkossa 14,98e,

ALARM!!! 14,98€ kossupullosta??? Ei ikinä, kaikin puolin hyi ja helvetti! Kuka hullu maksaa kossusta lähes 15€?????????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5,49 euroa versus 15 euroa! Herra jumala. Milloin seuraava Tallinnan lautta lähtee!?

Lauttoja menee yli tuiki tiuhaan. Ja viinat voi ostaa laivastakin, ettei ole pakko edes nousta maihin Tallinnassa. Ihan hyvää säästöä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauttoja menee yli tuiki tiuhaan. Ja viinat voi ostaa laivastakin, ettei ole pakko edes nousta maihin Tallinnassa. Ihan hyvää säästöä saa.

Kulttuurimatka tutustumaan sukulaiskansamme elämään: lautalla umpihumalassa käymättä maissa ja tolkuttoman viinalastin kanssa kotiin jatkamaan hyvin onnistuneen matkan muistelemistä samojen makuelämysten kanssa.

Eipä silti, aika samoja aineita ne olisi siellä maissakin tarjoilleet.

• Anonyymi

Nuokin rahat olisi voinut kuluttaa johonkin järkevään tai säästää. Viina on tuhoisin myrkky yhteiskunnassa.

Terveiset taas Koskenkorvalta
      Juopot Rysssänmaalle r.y.

• Anonyymi

Omassa autossa tulee kantavuus ongelmaksi, joten menomatkalla mukana oleva kaveri joutuu menemään jalkamatkaajana paluumatkan, ja otan hänet kyytiin vasta tullin jälkeen.

• Anonyymi

Esimerkillistä toimintaa. Maksimi kuorma = moninkertainen ilo...ja etuoikeus.

• Anonyymi

mulle voi antaa ylimääräset rommit ja konjakit niin ei kädet rasitu pulloja viemäriin tyhjentäessä ihan turhaan

• Anonyymi

kunhan ne on terästätty omalla virtsalla pidän suuresti
        sen mausta

• Anonyymi

Ei ole desilitraakaan mennyt viemäriin - ikinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunhan ne on terästätty omalla virtsalla pidän suuresti
        sen mausta

Anna mennä vaan, juo kustasi ihan mielesi mukaan - minä juon ihanaa alkoholia.

• Anonyymi

Lähiön suurimmat juopot eivät ole vuosiin juoneet Alkon tuotteita, ja polttaneet Suomesta ostettua tupakkaa. Muutama välittäjä käy viikoittain hakemassa lastit aina Latvian rajalta saakka. Rinki on sadoissa, jotka hyötyvät halvoista juomista, ja hakijat jäävät voitolle vaikka yöpyisivät hotellissa matkalla.
      Siksi ihmetyttääkin nämä tilastonikkarit jotka kertovat alkoholinkäytöntön vähentyneen/lisääntyneen, tai milloin mitenkin. Balttian viinaralli on järkyttävän suurta, miten sieltä tulevaa määrää pystytään kontrolloimaan.

• Anonyymi

Viinaralli loppuu pudottamalla alkoholin ja tupakkatuotteiden verotus Saksan tasolle.

Eduskunnalla on valta asiasta päättää.

• Anonyymi

Ei pystytä mitenkään kontroloimaan ja se on hyvä. Minä poltan ainoastaan tuontisavukkeita, joita minulle virtaa, niin baltian, kuin ruotsinkin kautta. Olen ketjupolttaja, eli n. 2 askia (40 savuketta) palaa vuorokaudessa. Saan myös viina/olutannokseni juurikin samoja reittejä. Maksan erittäin paljon vähemmän päivän hurmiosta ja huomisen turmiosta, kuin moni lainkuuliainen ja munaton tosiuskovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinaralli loppuu pudottamalla alkoholin ja tupakkatuotteiden verotus Saksan tasolle.

Eduskunnalla on valta asiasta päättää.

Niin mutta kun sitten kaikista tulee juoppoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pystytä mitenkään kontroloimaan ja se on hyvä. Minä poltan ainoastaan tuontisavukkeita, joita minulle virtaa, niin baltian, kuin ruotsinkin kautta. Olen ketjupolttaja, eli n. 2 askia (40 savuketta) palaa vuorokaudessa. Saan myös viina/olutannokseni juurikin samoja reittejä. Maksan erittäin paljon vähemmän päivän hurmiosta ja huomisen turmiosta, kuin moni lainkuuliainen ja munaton tosiuskovainen.

Kyllä tosiaan uskovista enemmistö taitaa ollakin naisia. Vain kaikkein vapaamielisimmät ovat sitä mieltä, että voi olla nainen vaikka olisikin munat.

Huomaan, että olet erittäin synnillinen ihminen. Ei riitä, että olet maallisen nautinnon himon vallassa, oikein piehtartoit siinä, vieläpä olet sen lisäksi myös kitsas ja saita, kun kehut rahoillasi, jotka ole kehdannut säästää.

• Anonyymi

Eikös suomalainen juoppo köyhälistö osaa itse keittää juomiaan? Sehän olisi paljon halvempaakin. No, vissiin on unohtunut jo peruskoulun kotitaloustunneilla saadut keittotaidot!

• Anonyymi

Kyllä me edelleen lakeja noudatamme. EU-jäsenyydestä kannattaa vaan ottaa maksimaalinen hyöty ulos.

• Anonyymi

Älkää te mukamas täydelliset, aina jaksako moralisoida. Jos ja kun monet Suomalaiset hakevat tuikkuja murheisiin, niin se on ihan OK.

• Anonyymi

Minusta ainakin on mukava moralisoida selvästi paljon huonompia ihmisiä. Aiotko juntti raakalainen kieltää jo senkin ilon?

• Anonyymi

Jos kyseessä on vain "tuikku", niin miksi sitä pitää halvemmalla hakea...ei kai kukaan niin köyhä ole, että leivä alkoholin käyttö tulisi kalliiksi? Taitaa olla sittenkin sairaus pahempaa.

• Anonyymi

Jos viitsi itse lähteä hakemaan, niin tilaa vaikka Saksasta. Kaukokiito toimittaa ne kyllä ulko-oville asti.

• Anonyymi

Auto tulee samalla huollatettua. Viime talvena ostin uudet nastarenkaatkin Virosta.

• Anonyymi

Juuri näin se menee... Hyvä!

• Anonyymi

Kyllä minäkin tilaan autotarvikkeita Virosta - viinamyrkkyyn laitettavalla rahalla ostaa monta hyödyllistä asiaa.

• Anonyymi

Tässä muutamia vaihtoehtoja tuliaisiksi:

Saaremaa Vodka 80% 10x50cl PET
      129.99€

Laua Vodka 40% 10x50cl PET
      62.99€

Tuletorni Viin 40% 10x50cl PET
      56.99€

Valge Vodka 40% 10x50cl PET
      61.99€

Taxi Vodka 40% 10x50cl PET
      57.99€

Vergi Vodka 40% 10x50cl PET
      59.49€

Saaremaa Vodka 40% 10x50cl PET
      69.99€

Viru Valge 40% 10x50cl PET
      67.49€

• Anonyymi

Miksi kukaan tuollaisilla liottimilla haluaa aivonsa ja kroppansa tuhota, vaikka olisivat ilmaisia?

• Anonyymi

Virolainen arkielämän jesus on se paras jesus!!! Hän todella pelastaa Suomalaiset. Ylistys viron alkoholihinnoittelulle ja Amen!

• Anonyymi

On siinä hinnoittelu kunnossa, - toisin kuin suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan tuollaisilla liottimilla haluaa aivonsa ja kroppansa tuhota, vaikka olisivat ilmaisia?

Ei voisi paremmin sanoa!! Miksi tuhota elimistöään noilla, aivan..iso käsi Sinulle!
        Viina sopii teknisiin tarkoituksiin ja autoon, ei ihmiseen.

• Anonyymi

Nyt vain Viron lauttojen laivapaikkoja kärkkymään auton tai pakettiauton kanssa. Vielä voit pelastaa Joulun tai jopa Uuden Vuoden. Kuiva Joulu on monen perheen surma. Älä uhraa joulurauhaasi - osta oikein ja ajoissa.

• Anonyymi

Mikä aloituksen suhteen muka mättää? Noudatammehan juurikin EU:n sisämarkkinadirektiiviä - ei mitään muuta.

• Anonyymi

EPÄISÄNMAALLISUUS. JUOPPOUS. USKONNON PUUTE.

Tuonko takia veteraanimme taistelivat!

• Anonyymi

Kaikki täällä tuontia vastaan moralisoivat märmättäjät ovat vain kateellisia punttiinsa kuseskelijoita. Halu olisi kova, mutta eivät vain kykene tai uskalla lähteä ostoksille. Kenties nuo säälittävän lutuset peräkamarilaiset keittelevät mieluummin hiljaa nurkissaan vain kapista ponuaan..

• Anonyymi

Taas keksii juoppo selityksiä omantuntonsa pönkittämiseksi. Ponusi voit pitää itse!
        Rankin haju tuli kyllä nenään päivällä Koskenkorvan S-Marketin pihassa.

• Anonyymi

Eikö sin6n kannattzisi mennä jo vieroitukseen.

• Anonyymi

Tai ainakin verotukseen. Sitä varten on toimistokin, jossa voi käydä tunnustamassa. Sinne voi mennä myös selvinpäin.

• Anonyymi

Suurasiakkaille Viron matkat ovat ilmaisia. Edes auton laivamatka ei maksa mitään. Edelliseltä matkoita saadut bonuskortit kerryttävät jatkuvia ilmaismatkoja. Laivamiehet vielä työntävät roklalla auton viereen viina ja olutlavat josta matkustajat käyvät vastaamassa ne autoon.
      Laivamiehet eivät ole turhan tärkeitä. Kerrankin oli useita olutlaatikoita ylimääräisiä joita ei ollut tilattu, eikä maksettu. Kun siitä huomautettiin, niin sanoivat, että autoon vaan kun ne kerran on siihen tuotu. Vastaavia ylityksiä olen kuullut muiltakin, joten valvonta laivoilla ei ole kovin tarkkaa.

• Anonyymi

Laivayhtiöt palkitsevat alkoholin suurostajat ilmaismatkoilla? Se ei ainakaan palvele Suomen taloutta, verokertymää, ja palvelujen säilymistä tulevaisuudessa. Alkoholihaitat ja lisääntyvät leikkauslistat tulevat enenevässä määrin olemaan Suomen tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tuli äsken taas yhdeltä varustamolta sähköpostiin tarjous, jonka voisi hyödyntää joulun- ja uudenvuoden viinaksien hankintaan. Vielähän tässä ehtisi.

Suomen alkoholiverotuksen taso ajaa kansalaiset tekemään kyseisiä reissuja. Ihan saa siis eduskunta itseään syyttää. Ja noille laivafirmoille maksetaan vielä kymmeniä miljoonia varustamotukea. Jo senkin vuoksi pitää ottaa "ilo" irti, kun touhua veronmaksajat rahoittavat.

• Anonyymi

Täysiä ovat Viron linjan laivat olleet jo pitkään. Ei kai noin menestyville virolaisfirmoille Suomen valtio tukea anna.
      Alkoholin hintoja ei missään tapauksessa pitäisi Suomessa nostaa. Rahtaaminen Balttiasta on saanut jo nyt liian isot mittasuhteet, vielä kun matka ei montaa kymppiä maksa, tai on kokonaan ilmainen etuasiakkaille.

• Anonyymi

Viina on viisasten juoma ja moni suomalainen suorastaan nero! Taidanpa itsekin pikkuisen viritellä tuota hoksauspuolta tänä iltana, kun huomenna on töistäkin vapaapäivä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tyhmä laskuri. Virossa ("SuPerAlko") lisätään myös 10 sentin pantti joka tölkin hintaan.

• Anonyymi

Suurkuluttajat kyllä tietävät mistä viinat saa halvalla.
      Useimmat heistä eivät juuri veroja ole maksaneet, ja yhteiskunnan tuet ovat muodostaneet pääasiallisen ansion. Jos eivät itse pääse Viron laivalle, lastin tuojia aina riittää.

• Anonyymi

Minulla kulutus on vakio, joten sillä perusteella on helppo laskea säästö.

Toki ostaisin Suomestakin, jos täällä olisi samat hinnat kuin Saksassa.

Mutta eduskunta haluaa rahoittaa Saksaa ja Baltiann maita.

Luulisi ainakin perussuomalaisten nostavan tästä äläkän, mutta ei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe