Rakkautta ilmassa

Anonyymi-ap

Nyt on kyllä niin paljon rakkausuutisia ilmassa ettei ole tottakaan ja palstakin suorastaan hehkuu. Tässähän saattaa vaikka vahingossa itsekin rakastua seuraavaan puupökkelöön tai aidanseipääseen herranen aika! Mitä arvelette? Mikä on oma tilanteenne joulukuun 7. päivänä?

72

551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muiden rakastumiset eivät ole koskaan vaikuttaneet muhun mitenkään. En ajatellut muuttaa tuota tilannetta nytkään mitenkään. Ei ole myöskään odotettavissa mitään sen kummempaa tilannetta tavata ihmisiä tässä enää tämän vuoden puolella, joten näillä mennään jouluun ja uuteen vuoteen.

      • Anonyymi

        Etkö näe yhtään rakkaushilettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö näe yhtään rakkaushilettä?

        Näh. En ole koskaan ollut sellainen, johon muiden rakastumiset vaikuttaisivat suuntaan tai toiseen. Mä en edes itse rakastuessani sekoa totaalisesti. En välttämättä edes näytä sitä mitenkään ulospäin, muille kuin sille kohteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näh. En ole koskaan ollut sellainen, johon muiden rakastumiset vaikuttaisivat suuntaan tai toiseen. Mä en edes itse rakastuessani sekoa totaalisesti. En välttämättä edes näytä sitä mitenkään ulospäin, muille kuin sille kohteelle.

        Outoa…
        Laske irti….välillä.
        Kokeile miltä tuntuu kun kukaan ei ota kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa…
        Laske irti….välillä.
        Kokeile miltä tuntuu kun kukaan ei ota kiinni.

        Laske mistä irti? Mä olen täysin tottunut hyppäämään "tyhjyyteen" ja tehnyt sitä moneen kertaan eri osa-alueilla elämässäni. Mä olen pikemmin liian irrallani kuin liian kiinni. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laske mistä irti? Mä olen täysin tottunut hyppäämään "tyhjyyteen" ja tehnyt sitä moneen kertaan eri osa-alueilla elämässäni. Mä olen pikemmin liian irrallani kuin liian kiinni. 🤣

        Järkeilet liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkeilet liikaa.

        Taas väärä tulkinta. Mitä mä muka järkeilen? Missä asiassa muka olen tässä osoittnut mitään järjenkäyttöä? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärä tulkinta. Mitä mä muka järkeilen? Missä asiassa muka olen tässä osoittnut mitään järjenkäyttöä? 😀

        No ole sitten tollo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkeilet liikaa.

        Ja mä olen pahoillani, mutta ei mua kiinnosta pennin jeniä muiden rakastumiset. Hyvä heille ja onnea matkaan, mutta minkä hiton takia sen pitäis muka hetkauttaa mua mihinkään suuntaan? Ja mitä hitton mun rakastumiseni kenellekään kuuluu? Riittää, että minä ja kohde tiedämme. En tajua ketä muuta se muka vois edes kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ole sitten tollo!

        Millä tavalla tollo? Sä et ole vieläkään sanonut miksi mun pitäisi jotenkin kiinnostua muiden rakastumisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tollo? Sä et ole vieläkään sanonut miksi mun pitäisi jotenkin kiinnostua muiden rakastumisista.

        Ole sitten jankkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten jankkaaja.

        Genio on natsisti jankkaaja jolla on kova tarve vakuutella ettei mikään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten jankkaaja.

        Sinähän se tässä aloit jankata. Käskit päästämään irti, jostain mistä lienee ja keksimään ihmeellisiä kuvitelmia je teorioita. Etkä silti edelleenkään ole vaivautunut kertomaan mikä sun ongelmasi on. Miksi minun sinun mielestäsi pitäisin niin kauheasti välittää muiden ihmisten asioista? Eivätkö ne ole heidän asioitaan.? Miksi minun pitäisi ottaa niihin kantaa tai antaa niiden vaikuttaa itseeni? Minkä ihmeen taki mun pitäisi elää omaa elämääni muiden ihmisten kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Genio on natsisti jankkaaja jolla on kova tarve vakuutella ettei mikään kiinnosta.

        On se ollut joku varsinainen superolento ja ihmemies se Genio, kun on saanut puoli palstaa pelkäämään, että hän edelleen kirjoittelisi täällä. Miten hän on onnistunut teidät noin traumatisoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tässä aloit jankata. Käskit päästämään irti, jostain mistä lienee ja keksimään ihmeellisiä kuvitelmia je teorioita. Etkä silti edelleenkään ole vaivautunut kertomaan mikä sun ongelmasi on. Miksi minun sinun mielestäsi pitäisin niin kauheasti välittää muiden ihmisten asioista? Eivätkö ne ole heidän asioitaan.? Miksi minun pitäisi ottaa niihin kantaa tai antaa niiden vaikuttaa itseeni? Minkä ihmeen taki mun pitäisi elää omaa elämääni muiden ihmisten kautta?

        Miksi sinun pitää tulla tähän ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tässä aloit jankata. Käskit päästämään irti, jostain mistä lienee ja keksimään ihmeellisiä kuvitelmia je teorioita. Etkä silti edelleenkään ole vaivautunut kertomaan mikä sun ongelmasi on. Miksi minun sinun mielestäsi pitäisin niin kauheasti välittää muiden ihmisten asioista? Eivätkö ne ole heidän asioitaan.? Miksi minun pitäisi ottaa niihin kantaa tai antaa niiden vaikuttaa itseeni? Minkä ihmeen taki mun pitäisi elää omaa elämääni muiden ihmisten kautta?

        Sinua ei selvästikään kiinnosta tämä aihe teit selväksi joten mitä vielä pyörit siinä? Ole hyvä ja valitse toinen ketju vängättäväksi sillä yksi asia mikä on varmaa, tässä ketjussa ei vängätä eikä jankata jankkaamisen ilosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitää tulla tähän ketjuun?

        Miksi keskustelupalstoilla ylipäänsä keskustellaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei selvästikään kiinnosta tämä aihe teit selväksi joten mitä vielä pyörit siinä? Ole hyvä ja valitse toinen ketju vängättäväksi sillä yksi asia mikä on varmaa, tässä ketjussa ei vängätä eikä jankata jankkaamisen ilosta.

        No taas tuli väärä olettama. Mä en ole missään kohtaa sanonut noin, enkä myöskään antanut ymmärtää noin. Se tietenkin on ihan totta, että en mä nyt hirveästi arvosta tollasia typeriä heittoja mitä tuossa ylempänä on ollut, haukkumisia ja ääliömäisiä oletuksia. Edelleenkään et ole vastannut, kun olen kysynyt asiallisia kysymyksiä ja yrittänyt nimenomaan keskustella tästä aiheesta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Yksinäisyyttä ilmassa. Ei lisättävää.

      • Anonyymi

        Onko asenne aina tuo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko asenne aina tuo?

        Ei tietenkään. Olen optimisti..


    • Anonyymi

      Toisten rakastumiset antavat iloa toisillekin.

    • Anonyymi

      Kylmä talvi lähentää ihmisiä ihan fyysisesti. Kukapa ei lämpöä kaipaisi.

      • Anonyymi

        Oikein! Sitten saattaa löytyä myös henkinen yhteys


    • Anonyymi

      Tilanne joulukuun 7. on luopumisen tuskaa, eroahdistusta. Joulukuun 8. maailma on vapaa yhdestä.

      • Anonyymi

        Teet eroa?


      • Anonyymi

        Kuulostaa huolestuttavalta! Tuli jotenkin sellainen pelottava tunne. Miten menee? Ethän tee itsellesi mitään?


    • Anonyymi

      Love is in the air. Se oli kappale aikoinaan :)

    • Anonyymi

      Ei ole ketään ketä rakastaisin ja tuskin rakastun enää keneenkään. Ei ole ollut sellaiseen tarvetta reilusti yli kymmeneen vuoteen.

      • Anonyymi

        Ajattelepa toisin :)

        Mietipäs miltä tuntuu kun pää on toisen sylissä ja se toinen rahnuttaa tukkaa.

        Siinä mielikuvaharjoitus.


      • Tuo kommentoija 25:32 on oikeassa, mutta ymmärrän tilannettasi, jos olet ollut pitkään yksin. Ei se varmasti ole helppo. Voisiko ajatella niin, että on parempi olla kuitenkin yksin kuin huonossa parisuhteessa? Yrittää lähteä ratkaisukeskeisesti lähestymään asiaa?


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Tuo kommentoija 25:32 on oikeassa, mutta ymmärrän tilannettasi, jos olet ollut pitkään yksin. Ei se varmasti ole helppo. Voisiko ajatella niin, että on parempi olla kuitenkin yksin kuin huonossa parisuhteessa? Yrittää lähteä ratkaisukeskeisesti lähestymään asiaa?

        Korjaan 35:32 kommentoija.


    • Tänään 7. ja huomenna 8. päivä ja se on Jean Sibeliuksen päivä. mutta miks Jean lausutaan Saan, ja mun korvaan myös Sean lausutaan Saan. Esim. Sean Connery. Onko siinä joku vivahde. Ja sitten Sibeliuspäivästä kaks viikko talvipäivän seisaus. että kyllä se siitä. Talven selviää osissa.

      • Anonyymi

        Sean lausutaan ”soon”. Jean taas ”saan”.


      • Talven selviää, joskus vaikka minuutti kerrallaan.


    • Sain just pakit tänään, eli vaara sortua tunne-elämän pyörteisiin minimoitu 😁

      • Tsemppiä sinne. Sinulla on positiivinen asenne asiaa kohtaan. 👍


      • Anonyymi

        Ei päivää ilman tunnetta!


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Tsemppiä sinne. Sinulla on positiivinen asenne asiaa kohtaan. 👍

        No ei mulla ole hankaluuksia realiteetteja ymmärtää, eikä myöskään sitä että aina ei voi voittaa...tosin jonkinlainen lohdutuspalkinto olisi paikallaan🤔,... litra ingmanin vaniljajäätelöa korjaa jo monta asiaa 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei päivää ilman tunnetta!

        juujuu, mutta kun kohde karkasi 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        juujuu, mutta kun kohde karkasi 🙂

        Mitä vielä! Nyt mennään suon yli, että heilahtaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vielä! Nyt mennään suon yli, että heilahtaa!

        Jospa tuon jätskin voimin jaksais 🤔, on kyllä vaara että päädytään vetelänä suohon 😎


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Jospa tuon jätskin voimin jaksais 🤔, on kyllä vaara että päädytään vetelänä suohon 😎

        Kyllä jaksaa! Minä tsemppaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jaksaa! Minä tsemppaan!

        No yritetään, kunhan suon laidalla odottelee jotain muuta kuin pakit 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        No yritetään, kunhan suon laidalla odottelee jotain muuta kuin pakit 🙂

        Tsirh 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vielä! Nyt mennään suon yli, että heilahtaa!

        Mikä h.lvetin PT koutsi luulet olevasi?


      • Uu.. No eipä ollut sinulla hyvä päivä. 😔
        Yritä saada silti nukuttua. - Huomennakin aurinko nousee.. ainakin Etelä-Suomessa 👍🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Uu.. No eipä ollut sinulla hyvä päivä. 😔
        Yritä saada silti nukuttua. - Huomennakin aurinko nousee.. ainakin Etelä-Suomessa 👍🙂

        Toivotaan, pakkasesta ei muuten löytynytkään enää jätskiä, olin vissiin surrut sen loppuun jo aikaisemmin 🙂, tarvitsee ostaa varastoon näköjään...no huomenna ehtii


      • E-Lukka kirjoitti:

        Toivotaan, pakkasesta ei muuten löytynytkään enää jätskiä, olin vissiin surrut sen loppuun jo aikaisemmin 🙂, tarvitsee ostaa varastoon näköjään...no huomenna ehtii

        Takaiskujen päivä siis. - Näin laktoosi-intolerantikkona suosin ratkaisua, missä todella huonon päivän iltana pistelen poskeeni puoli litraa tavallista jäätelöä, niin kohta en edes muista sitä syytä, minkä takia tuli syötyä suruuni.. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä h.lvetin PT koutsi luulet olevasi?

        En luule. Minä TIEDÄN armaani 😚


      • No voi eii !!!
        Mut eiks pyörteisiin sorru just yksin tai ku saa pakit tms?


      • E-Lukka kirjoitti:

        juujuu, mutta kun kohde karkasi 🙂

        Minne se karkasi ja mistä? :D


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No voi eii !!!
        Mut eiks pyörteisiin sorru just yksin tai ku saa pakit tms?

        Yritän jättää ne jälkipyörteilyt minimiin


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Minne se karkasi ja mistä? :D

        Kai sinne rannikon suuntaa...sitähän tosin suomessa riittää 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Yritän jättää ne jälkipyörteilyt minimiin

        Joskus on haasteita sellasessa. 🙃


      • E-Lukka kirjoitti:

        juujuu, mutta kun kohde karkasi 🙂

        Minne se siis karkas utelias oon..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Takaiskujen päivä siis. - Näin laktoosi-intolerantikkona suosin ratkaisua, missä todella huonon päivän iltana pistelen poskeeni puoli litraa tavallista jäätelöä, niin kohta en edes muista sitä syytä, minkä takia tuli syötyä suruuni.. 🙂

        Tyttärellä on aina joskus tahallisesti käytössä tuo laktoosille herkkien konsti, hän kun ei aina välitä siitä mitä syö ja sitten...🙂. Tuumin tässä mikä itsellä saisi vastaavia aikaan ja taitaa kahvi rajusti yliannosteltuna toimia jotakuinkin toivottuun tapaan, närästystä ainakin tiedossa ihan varmasti...


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kai sinne rannikon suuntaa...sitähän tosin suomessa riittää 🙂

        Ikävää että tollei käynyt.. 😢


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Joskus on haasteita sellasessa. 🙃

        juu, olen huomannut 🙂


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Minne se siis karkas utelias oon..

        Ei nyt ruotsin puolelle mutta melkein


      • E-Lukka kirjoitti:

        juu, olen huomannut 🙂

        Aijjaaa... 🤔

        Onneks irl uusia mietintöjä Mitähän tässä tekis seuraavaks..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Aijjaaa... 🤔

        Onneks irl uusia mietintöjä Mitähän tässä tekis seuraavaks..

        Tie vie, minne sitten viekään


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tie vie, minne sitten viekään

        Hukkaan tai niin...

        ...pallon toisellepuolen..

        Vielä eilen oli suunnitelmissa Espooseen tie 🤣


    • Sitä Hjalliksen uutta suhdettako vielä hehkutat, vai onko jotakin muutakin ihanaa tapahtunut? 🤗

      Ai oma tilanne? Ihmettä odotellessa..

    • Jätski on kyllä hyvää. Kesällä sitä pitää syödä tuoreiden mansikoiden kanssa. Talvella toimii hyvin Litukan mansikkakakun kanssa.

      • Kokeilen sitten kun saan seuraavat pakit, mutta ei kai niiden nyt heti pakko ole tulla toisten perään heti talvella?


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kokeilen sitten kun saan seuraavat pakit, mutta ei kai niiden nyt heti pakko ole tulla toisten perään heti talvella?

        No ei kai. Kyllähän erot, pakit ja kaikki sellainen pitää ensin käsitellä ennen kuin edes haaveilee muusta?


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        No ei kai. Kyllähän erot, pakit ja kaikki sellainen pitää ensin käsitellä ennen kuin edes haaveilee muusta?

        Näin on, järjestys se olla pitää. Ensin käydään koulut, hankitaan työt, sitten on vasta aikaa seurusteluun, sitten voi miettiä lasten hankintaa, erota voi kun lapset on omillaan, sitten ollaan riittävän kauan itekseen, sitten rakastutaan vasta uudelleen, tehdään töitä, sitten jäädään eläkkeelle ja lopuksi kuollaan. Perhana, kultainen noutaja ja farmarivolvo unohtui tuosta välistä. Syvät pahoittelut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, järjestys se olla pitää. Ensin käydään koulut, hankitaan työt, sitten on vasta aikaa seurusteluun, sitten voi miettiä lasten hankintaa, erota voi kun lapset on omillaan, sitten ollaan riittävän kauan itekseen, sitten rakastutaan vasta uudelleen, tehdään töitä, sitten jäädään eläkkeelle ja lopuksi kuollaan. Perhana, kultainen noutaja ja farmarivolvo unohtui tuosta välistä. Syvät pahoittelut.

        En laittaisi koiraa. Olen kissaihminen. Enkä laittaisi Volvoakaan, että ei tarvitse pahoitella. :))


    • Anonyymi

      Ei oo rakkautta ilmassa sitten ollenkaan. Mähän laitan kaiken ranttaliksi jos joku mahdollisesti alkaa musta vähän kiinnostumaan. 🤷🏼‍♀️
      t. Ikisinkku

    • Anonyymi

      pu4aisde4 jotain c-vitaamiinitia johan obn vinke4ä mqku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3301
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1810
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1633
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1107
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      45
      995
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      974
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      886
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      881
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      814
    Aihe