Aattelin nyt järjestellä

Anonyymi-ap

arkeni ja itseni jotenkin kuntoon ennen kuin etsin uuden ikävöinnin kohteen. Ei uudenvuodenlupaus vaan alkaen nyt. Öitä!

12

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea matkaan. Itsellä ei koskaan ole etsimällä löytynyt, mutta joillakin se varmasti toimii. 👍

• Anonyymi

To samo tutaj, przepraszam Tallinn

• Hyvää yötä ja tsemppiä matkaan! :)

• Anonyymi

Samoin sinulle kiusaaja.

• Anonyymi

Etsit uuden ikävöinnin kohteen? Te lapset että tiedä mitä ikävä on. Sekoitat ihastuksen ja ikävän toisiinsa.

• Anonyymi

No sinä nyt leikit aina ihmisten tunteilla

• Anonyymi

Kuka sun mielestä leikkii ihmisten tunteilla - tämä jokaisesta aiheesta provoileva mieskö? Jos sinä olet sen tarinallisuuksiin seonnut, niin älä syytä siitä ketään luonnollista henkilöä tuolta irl-laiffista, olet leikkinyt ihan itse niillä tunteillasi ja kyräillyt näitä kirjoituksia luultavasti kun se esiintyy naisena. Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu itse itsestäsi, jos yhtään osaa päätellä millaisten narratiivien ja kuinka vastenmielisen kepeän ilmavan irrationaalisen ihmiskäsityksen varassa olet keikkunut, niin ei hyvä

• Anonyymi

Aika kivaa löytää ihastus pelkästään järjestelemällä. :)

• Anonyymi

No niin hyvä hyvä mies, geelit lettiin ja menoksi, äläkä yritä väittää minulle anonyymilla (haloo) palstalla olevas nainen

• Anonyymi

Lähde TÖIHIN.

• Anonyymi

Tee se hyvin kinkku

• Anonyymi

Tissit esiin tv jallis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1639
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1302
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      822
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      798
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      778
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      710
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      661
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe