Minua ihmetyttää PS:n toiminta kun sanotaan että on suomen suurin työväenpuolue, mutta kun nyt paljastuu että puolue on työnantajan asialla, viemässä duunarilta saavutettuja etuja pois.
Ei tätä voi käsittää muuksi kun "takinkäännöksi" 190 astetta.
Nyt tehdään toista mitä luvattiin ennen eduskunta vaalia.
Olen hyvin pettynyt puolueeseen, enkä tule enää äänestämään perusuomalasia tulevissa vaaleissa.
Miten on mahdollista?
21
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän persut ovat ulkomaalaisia agentteja. Usa-EK on se työnantaja.
- Anonyymi
Ei ole vain mahdollista, vaan todennäköistä ja jopa varmaa. Apinoiden koijaus on populismin kovaa ydintä.
- Anonyymi
Tarkoitako näitä Töölön torilta hinattuja nenärengasapinoita?
- Anonyymi
No sekinhän oli vaan sellaista läpänheittoa ja huumoria, ei pidä joka sanomisiin ottautua niin tosissaan.
- Anonyymi
mitä suuremmat tulot ihmisillä sen korkeammat hinnat
- Anonyymi
Hyvä kun olet viisastunut
- Anonyymi
Hölmöjä on helppo höynäyttää. Persuja äänestäneet ovat niitä hölmöjä.
Meidän baarin persupöytä on kohdannut suuren kadon. Pari jäljelle jäänyttä on hiljaista poikaa. Uho kadonnut! - Anonyymi
SS-immoslaiset huijasi rehellisiä SA-työväenpersuja
- Anonyymi
Tottahan tuo on.
Jos työväeksi lasketaan ainoastaan perinteinen kouluja käymätön ja ammattia vailla oleva rukkasporukka, niin heidän keskuudessaan persujen kannatus on kaikkein vahvinta, että sikäli persut ovat oikeassa tuossa työväenpuolue määritelmässään.
Ennenvanhaan sellaisia olivat SKDL :läläiset, vaan nyky vasemmistolaiset ovat jo niin koulutettua porukkaa, että kaikki nk. paskaduuni on jäänyt kouluttamattomien persujen ja kielitaidottomien pakolaisten tehtäväksi. - Anonyymi
Immospurra hilluu nyt Brysselissä Orbanin kanssa samassa leirissä.
- Anonyymi
Mitä se Purra enää siellä tekee, ex-ministeri Junnilahan kävi delegaatioineen siellä muutama päivä sitten jo sopimassa asiat?
- Anonyymi
Ja demarit lähipubissa kiljukännissä somettaen?
- Anonyymi
1000 ja 100 avausta samasta aiheesta, jumiiko levy, vetääkö iso ratas sutia, luiistaako hihna?
Keksi jotain uutta.- Anonyymi
No tässä yksi uusi. "Heittääkö iso pyörä",
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä yksi uusi. "Heittääkö iso pyörä",
Jep, meillä demareilla iso pyörä lensi huitsin nevadaan jo aikaa sitten, nyt puputtaa tyhjäkäynnillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, meillä demareilla iso pyörä lensi huitsin nevadaan jo aikaa sitten, nyt puputtaa tyhjäkäynnillä.
Sääliksi käy tuo, meillä kun yhä aina vaan jytkynjytkynjytkyttää.
- Anonyymi
Ihmettele rauhassa, aivokapasiteettisi tekee stopin siihen, ratkaisematon yhtälö.
Ihmetellään. - Anonyymi
Minä kyllä koen itseni petetyksi, kun uskoi persujen lupauksiin ennen vaalia.
Menin vielä äänestämään persua. Kyllä se nyt minua hävettää ja paljon kun vielä kerroin että tulen äänestämään persua eduskuntaan. Ja vielä kehoiti monta muuta tekemään samoin.
Nyt vannon että tämä ei tule toistumaan. - Anonyymi
Jaahas. Näitä "petetyn persun" tarinoita taas :D Jos nyt sitten TAAS äänestäisit sitä gröönaria etkä jaksais valittaa..
- Anonyymi
Ikävää, että asiat on opittava kantapään kautta, mutta parempi sekin kuin ei ollenkaan.
- Anonyymi
Persuthan petti jo Sipilän aikana duunarit tekemällä Kikyn.
Vaaleissa valehdeltiin ja Kikyä ei juuri persujen takia peruttu 2022.
Rasisti, petturi puolue ja nyt otetaan velkaa enemmän kuin edellinen , jota mollattiin ja haukuttiin.
Mutta tämä hallitus on kusessa ja ei tee sitä mitä lupaa, lisää velkaa , yrittäjille lisää, isopalkkaisille lisää ja muuta valheellista.
Kaikki tämä leikataan pienipalkkaisten pussista, ja ajetaan Suomi konkurssiin. Nyt luvataan satatuhatta työllistyvää, mutta eihän yhtälö ole oikea, koska nyt jo niin paljon konkursseja ja muuta huono tulossa, että tämän hallituksen vuoksi olemme todella pahassa pulassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916