Olen 26v kolli ja ensimmäistä kertaa lähden Lapuan rajojen toiselle puolelle. Onko mitään vinkkejä miten selviytyä armeijassa. Tauno kiittää
Mitä armeijaan mukaan
22
550
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään mukaan, jätä aivotkin narikkaan. Helppo nakki ja kenraalina takaisin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Keinovagina, tai tyypillisesti lapualaiselle, hieromasauva ja paljon siihen sopivia paristoja.
- Anonyymi
Ota ompelukone ja potkukelkka mukaan varusteiksi!
- Anonyymi
Kissa.
- Anonyymi
Maitopullo.
- Anonyymi
provo
- Anonyymi
Mistä sellaisen saa mukaan?
- Anonyymi
Sytkäri ja marlboro aski ainakin ja hammasharja ja pikkurahaa.
- Anonyymi
ja jos oikeen korkioota taloja näät nii kuse housuun
- se lämmittää jonkun aikaa
- Anonyymi
Lypsykone.
- Anonyymi
Älä sitten tee lapulaisia suihkussa ja ole nelinkontin, voi olla ettei ali kessut tykkää 🫨🫣
- Anonyymi
Älä paskanna lapuualaisittain, eli kaivoihin.
- Anonyymi
Nyt kun ollaan Natossa niin ei olis väliä vaikka jäisit kotiin.
- Anonyymi
Lumikola mukaan!
- Anonyymi
Ota äiti mukaan, niin pääset joka ilta lussuttamaan tisua
- Anonyymi
Kottikärryt ja heinähanko
- Anonyymi
Tottelet vaan siellä mitä käsketään, muuten joudut simputetuksi. Äläkä tuu maitojunalla pois, se olis noloa.
- Anonyymi
Olisit ensimmäinen joka on suorittanut armeijan. Meidän pojat kun tykkää sivari palveluksesta enemmän
- Anonyymi
Oma teltta.
- Anonyymi
Voi kun oli ihanaa kun poikaystävä tuli käymään valan vannomis tapahtumassa ja kyllä me puuhattiin sängyssä ja ei välitetty muista. Terv Janne
- Anonyymi
Kanttikoneen ottaasin, saa vähän pelliä taitella aikansa kuluuksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530