Valtiovarainministeri Purran mukaan kuuden miljardin euron sopeutukset/leikkaukset eivät tule Suomessa riittämään.
Sopeutuksia ei ole pakko toteuttaa yhdessä vaalikaudessa, mutta valtiovarainministeri Purra povaa Suomeen satojen miljoonien lisäleikkauksia.
Miksi hallitus ei yritäkään lisätä valtion tuloja talouden tasapainottamiseksi ?
Leikkaus onnistui, mutta potilas kuoli
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Putin kiittää Purraa ja Orpoa, kun Suomi on kyykyssä ja rahaton tekemään puolustusinvestointeja. Toisaalta eihän köyhällä maalla ole mitään mitä puolustaa, jos Halla-Ahon mielestä vain kaupallinen kulttuuri on oikeaa ja elinvoimaista kulttuuria.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Orpon ja Purran on pakko yrittää tehdä mahdollisimman pian kaikki fiskaaliset
tulonsiirtonsa ja työntekijöitten kyykytyksensä pelossa, että hallitus voi kaatua
milloin tahansa. - Anonyymi
Köyhiltä ei saa eikä voi leikata. Perussuomalaiset ei sellaiseen hallitukseen olisi lähteneetkään, joka niin tekisi.
Mutta eipä hätää, vaihdetaan sana leikkaus sanaan sopeuttaminen, se muuttaa asian. Vaihdetaan samalla termi vihreä siirtymä termiksi puhdas siirtymä, niin sekään ei enää ole kivenä persukengässä.
Sitten voidaan tarjota vähäosaisemmille kannattajillemme hyvällä omallatunnolla fiskaalikonservatismia ja Lafferin käyrää vaaliteltoilla tarjotun populismipupulla maustetun grillimakkaran sijaan. - Anonyymi
SOPEUTUS tarkoitti leikkauksia jo Sipilä-Orpo-Soinin hallituksen aikana.
Sillä yritettiin hämätä äänestäjiä.
Jotkut hämätyt äänestivät Sipilää, Orpoa ja muita poliitikkoja, jotka lupasivat "talouskuria" ja "sopeutuksia".
Vaalien jälkeen he huomasivatkin itse olevansa taouskurin kohteet ja uhrit.
Äänestäjä luuli, että "talouskuri" tarkoittaa jotain muuta
kuin palkansaajan ja pienituloisen aseman heikentämistä.
"Jotkut ihmiset" eivät ottaneet opikseen.
Nyt on alkanut toinen "Talouskuri"-kierros,- Anonyymi
Ja jotkut hämätyt äänesti myös persuja.
- Anonyymi
Ihmisillä on hirveän lyhyt muisti. Taas me menivät halpaan.
- Anonyymi
Useimmat äänestivät persuja tyhmyyttään.
- Anonyymi
Potilaan nylkeminen on vielä jäljellä.
- Anonyymi
Bensan hinta alas
Apeillia syö sillä'petos se on oeeeust menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996