Aina järjestyy hyväpalkkainen homma, jos määräaika hyväpalkkaisessa virassa sattuisi loppumaan tai jos haluaa siirtyä paremminpalkattuun virkaan.
Taviksella ei ole sitä mahdollisuutta. Tavis joutuu hakemaan oikeasti töitä.
"Hyvä veli"-kerhollaisten ei tarvitse olla ilman töitä
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin ay johtajat, eikö niillä ole omaatuntoa ollenkaan, köyhät ja valtio maksaa kaiken.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/05/05/ammattiliittojen-suuri-asuntorahastus-kasikirjoitus- Anonyymi
Ay-liike on fiksu, kun pistää rahan poikimaan.
- Anonyymi
Ymmärtämättömät jauhavat Kojamoa. Yritysmaailman osakkeenomistajat
vetävät veroparatiiseihin vuosittain miljoonan dollarin verran verottajalta piiloon verottamatonta varallisuutta.
- Anonyymi
Ay-johtajien palkkaa ei maksa valtio, vaan yksityinen ihminen,
työntekijä, joka haluaa kuulua liittoon. - Anonyymi
"Poliittisen broilerin" tai hänen sidosryhmänsä ei tarvitse koskaan jäädä
työttömäksi. Jos ei muuta löydy niin voi päästä EU-yliopiston professoriksi
tai Sitraan hyvälle palkalle eläkettä odottelemaan. - Anonyymi
Se on mustalaisen kerho, ilman muuta. Kuten ovat the hells angels ja bandidos....
tere:
Valdemar Jänes (Estonia). - Anonyymi
Lähes kaikki Suomen työpaikat saadaan suhteilla. Hyvät vuorovaikutustaidot ja ystävyydet on työnhakijoiden paras ominaisuus. Niin se vaan on. Amattitaidolla voi yrittää kompensoida omaa tilannettaan, mutta kuinka hankit yksinäsi ammattitaidon jota muut arvostavat?
- Anonyymi
Purralla odottaa satumaisin tuloin oleva "eläkevirka", mikäli kyykyttää duunareita koko 4v.
- Anonyymi
Anonyymi
08.12.2023 12:52
Painu nyt jo v*ttuun exyökkäri aymafiasi kanssa..
Tai siis hoitoon pakkomielteiden riivaama piruparka. Ei se ole oikein että sinä terrorisoit kaikkia s24 palstoja luotsinpestin suojista terapoimalla itseäsi hokien vuoden jokaisena päivänä pakkomielteistäsi kuten skitsoilla tapana on.
Anonyymi
08.12.2023 13:34
ps. Oletko sinä miljoonanikki ap 5 vuotta vai sellaisen tasolle jäänyt poistaessasi edellisen viestin ennen kuin ennätän tätä viestiä kirjoittamaan ja lähettämään? Syynä se perinteinen eli ANONYYMIN nikin mainitseminen jota ei ole edes olemassa 😂
- Anonyymi
Orpo palkitaan EK:n varatoimitusjojhtajan pallilla ?
- Anonyymi
Sitra on täynnä hyväveli-kavereita. Ei tartte töitä etsiä.
- Anonyymi
Kaikki Suomen korkeimmat virat ja työpaikat saadaan suhteilla.
Ei tarvitse kuin laittaa muodollinen hakemus.
Tavallisella ihmisellä ei ole niin helppoa saada töitä.
Yhtä työpaikkaa voi hakea 100-500 ihmistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076