Pöyristyttävää toimintaa lappajärven nuorisolta..

Anonyymi-ap

Taloni oveen koputettiin torstai-iltana noin klo 21 aikaan. Kun menin avaamaan oven näin 4 pituuden perusteella noin yläasteikäistä poikaa kaikki mustiin pukeutuneita naamat peitettynä. Naamaani sylkäistiin ja heitettiin lumipalloilla, jonka jälkeen pojat juoksivat karkuun nauraen ja huutivat törkeyksiä. Haluaisin elää vain elämääni rauhassa, minusta on aivan pöyristyttävää, että töissäkäyviä ihmisiä pelotellaan ja pahoinpidellään kotiovella.

7

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

remmiä pikkukonnille.

• Anonyymi

Arvomerkki pojille. Rohkeita poikia olivat, kun källittivät aloittajaa tuollalailla. Nykyään ei löydy kuin vässyköitä ja nössöjä soijapoikia, minun aikanani räjäyteltiin postilaatikoita ja napattiin naapuruston kissoja..

• Anonyymi

Ei taida olla ainoa lajissaan tämä

• Anonyymi

Ilmoitus poliisille.Täällä on muutama nuori joiden vanhemmat eivät näköjään osaa kasvattaa jälkikasvua.Vastuu kasvatuksesta siirtyy sitten yhteiskunnalle,jolla on kyllä keinot hoitaa tämä tehtävä,kunhan he saavat oikeat yksilöt kiinni sinun ilmoittamaan.Valvontakamera ei ole kallis,suosittelen

• Anonyymi

Minun mielestä pojat toimivat oikein asiallisesti, harmi etteivät koita vaikka polttaa uhrejen taloja niinkuin me teimme ennen vanhaan, HEH HEH 😅

• Anonyymi

Näille pojille pitäisi antaa mitali. Asia toimintaa.

En voi olla nauramatta tämän ketjun aloittajaa. Taidat olla naapuruston päivänsäde?

• Anonyymi

Onnex ei sentään lasauttanut reikää otsikkoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      99
      3832
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      38
      3286
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3271
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3079
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2940
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2849
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2544
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2351
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2182
    10. Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?

Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti
      Sinkut
      161
      2177
    Aihe