Kauhajoki-lehti ilmestyy vain kerran viikossa, vaikka Kauhajoki on verraten suuri maalaiskaupunki. Minulle tulee myös oman kotiseutuni lehti. Se ilmestyy kaksi kertaa viikossa ja yleensä sivuja on viikon lehdissä kolminkertaisesti Kauhajoki-lehden sivujen määrä.
Asukkaita vanhalla kotiseudullani on yli 3 000 vähemmän kuin Kauhajoella. Lehden toimittajat ovat ammattilaisia ja päätoimittaja pystyy kirjoittamaan muustakin kuin kirkonmenoista. Lehti, kuten kaikki oikeat sanomalehdet ja paikallislehdet, on luettavissa epress.fi-palvelussa kaikissa Suomen kirjastoissa.
Toivoakseni Muumi ja armeijan kiertopokaali tarvitsisivat laajempaa tunnettuutta! Siksi epress.fi-palveluun pian!
Paikallislehdissä on eroja!
Anonyymi-ap
4
362
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan enää sanomalehtiä tilaa?
- Anonyymi
Käsittääkseni aika moni lukutaitoinen vielä tilaa jonkun sanomalehden Tai vähimmillään paikallislehden . Jopa Kauhajoki-lehden!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
no joo paikallislehdet tahtoo olla yhden liikkeen äänitorvia. Yleensä paikallisen
"isä auringon" oikea käsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751